{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Et kommunikationsbrist - Britta Nilsen OSV. {{forumTopicSubject}}

Ja det kan vel på en eller anden måde godt kaldes for at være et kommunikationsbrist af de lidt større når et sådan svindel nr. på de 111. millioner og jeg læste en smule om at den ene af Brittas piger ikke kunne huske at der var brugt x-antal 100.000.kr hos en juveler og atter tænker jeg på hvordan Britta N lånte den ene af sine piger 500.000.kr det var vist til en bil og jeg tror nu ikke på at familien ikke var klarover den svindel også selv om det er forgået over mange år og man kan vel sige at selv en million mere på kontoen om året vil kunne ses på ens mors buget og ellers skal man være kraftigt ramt af talblindhed.
Jeg kan da ikke være den eneste der tænker sådan og syntes det ser ud som om det danske system (bare vil lade økonomisk svindel eskalere) og tænker jo også i alle de bank/sparrekasse krak hvor dirktør jo kunne gå med store summer efter deres bank/sparrekasser stod og var nedsmeltet) og det syntes jeg ikke er fair.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et kommunikationsbrist - Britta Nilsen OSV.
  • #1   16. nov 2018 Nu er der også svindel på sygehus
    Nu udskriver læger falske regninger på fiktive konsultationer
    Læger kræver betaling fra det offentlige for vacciner, som patienterne selv har betalt for.
    Læger snyder med tolkebistand.

    Så er der så også læger som snyder dem selv, fordi de ikke kan finde rundt i paragrafferne.

    Så den mere grelle, hvor akupunktører genbruger engang nåle.

    Og så har vi politikere som snyder befolkningen ved at plante urigtige oplysninger, som i flere tilfælde kan vendes positivt som stemmer.

    JO jo Danmark er ved at blive det rene Somalia, hvor man snyder alle, skyder på alle, frarøver alle, banker alle, både mentalt og fysisk.

    Man snyder og bedrager i IT branchen, med halvdårlige opgaver som senere er umulig at redde, som har kostet milliarder i alt. Man siger at Danmark er det bedste IT land i verden - nå.....hvorfor ligger vi så på en 13 plads. Kigger man på listen over de bedste i verden (top 10) så er Danmark ikke engang på.


  • #2   16. nov 2018 En formildende omstændighed ved Brittas 111 millioner er dog at underholdnings værdien af denne stunt unægtelig er højere end de milliarder smarte forretnings folk banker og advokater har pumpet landet for.
    Mon ikke hun har koster os alle en halvtredser hver?
    Jeg er lige ved at sige at hun har været pengene værd.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 361 Svar: 3.315
    #3   16. nov 2018 Jeg mener at det efterhånden er blevet yderst beskæmmende hvad der foregår i diverse administrationer i kommuner, i ministerier, o. lign.

    Pengene fosser ud, af flere forskellige grunde. Grunde der alle kunne være undgået, hvis der havde været en smule omtanke, hvis man havde lyttet til advarsler som alt for ofte har været tilstede langt forinden noget sker.

    Problemet er også at ingen vil indrømme at de har begået fejl, og forsøger at dække over det, dække sig ind, under en forvirrende ordflom af undskyldninger der retter pilene i alle retninger.

    Der er noget helt galt med styringen i Danmark.


  • #4   16. nov 2018 Polysl ja vejen til katastrofen smiley

  • #5   16. nov 2018 Hej Store Ole S ja og tror ikke det bliver bedre før SKAT og andre gode instanser kommer tilbage til kommunerne der var engang hvor kommunerne kunne klare de fleste ting og håber det kommer tilbage - den menneskelige kontakt syntes jeg er vigtigt og ja advokater og bankdirktør burde kunne få dødsstraf for deres svindel (skrev jeg det) smiley

  • #6   16. nov 2018 cris7 nej det har du ret i men de kunne jo godt erkende deres fejl for der sker jo ikke noget smiley

  • #7   16. nov 2018 Jeg kommer til at tænke på det billede af den hollandske dreng der står med sine finger i et dige for at stoppe vandet smiley

Kommentér på:
Et kommunikationsbrist - Britta Nilsen OSV.

Annonce