{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Jalousi. {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er i tøser sådan at eks jeg skriver med en veninde/tidligere flirt som lige skriver hej hvordan går det og farvel på msn og kæresten får det at vide så går hun sådan og skumler lidt og er lidt muggen over man "skriver" med en tidligere flirt selvom man fortæller hende rent ud af posen uden at holde noget tilbage hvem hun er og har været.
Derimod så er JEG sippet og dum hvis jeg blir lidt mostroisk når hun hver gang en bestemt fyr logger på så logger hun af hvis jeg er der eller hun skriver/ringer msn med en masse fyre frem og tilbage, det siger hun er da ik noget at snakke om.

Hvordan kan det være sådan dobbeltmoralsk?
Selv er jeg ik mistroisk eller Jalous MEGET langt fra.
Men den adfærd undrer mig.

Er det tyv tror hver mand stjæler princippet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jalousi.
  • #1   1. feb 2008 det er så ikke alle piger du skal tro er sådan... Men jo det er meget dobbeltmoralsk er hende, og hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med hende om det.. Tro hun gemmer på en lille hemlighed for dig..

  • #2   1. feb 2008 Angel:
    I know, men en hel del er...
    Been there done that, hun fortalt med det samme...


  • #3   1. feb 2008 Det er ikke så meget hende jeg har et problem med slet ikke.
    Hende ved jeg godt hvor jeg har for det meste (:
    Nej det er mere princippet i det?
    Jeg må "ikke" skrive hej/det går fint/ha det godt/ses til en gammel flirt, mens det efter hendes mening er HEEELT fair og okay at hun skriver og får dusinvis smser fra fyre fra nettet hun kender og sådan og somend også gamle flirter.
    DET skal jeg efter pigens mening ik ha noget at være bange for, men hvorfor må HUN være muggen over jeg stadig har "kontakt" bestående af "Hej, det går godt, Dig? vi skrives" med en ganske lille håndfuld`?

    Det er den ting inde i hovedet på pigen jeg ik forstår at der må være lidt retfærdighed /ligestilling på den front (:

    Jeg er garanteret ik den eneste med samme spørgsmål`?


  • #4   1. feb 2008 Har ingen eks kærester udover en fra dengang jeg var under 10år som jeg kun har mødt tilfældigt sammen med kæresten og der har faktisk aldrig været nogle sure miner når jeg har fortalt hvem det var (:

  • #5   1. feb 2008 Hallo..!!
    Det er ikke det der er mellem mig og hende debatten handler om, jeg ønsker bare lidt input om HVORFOR i tænker sådan og hvad det er der gør i tænker på?
    (:


  • #6   1. feb 2008 Jeg snakker med mine Ex'er som det lyster mig, det er der ikke nogen der skal sige jeg ikk må.. Jeg ved så hvor jeg høre til og det er hos min kæreste og sådan er det bare.. Jeg sidder tit og snakker med drenge,ex kærester mv både på mobil og msn, og kæresten er skam helt ligeglad.. Vores computere er lige ved siden af hinanden så han kan da kigge alt hvad han vil og min mobil kan han da bare kigge i hvis det er det han lyster, jeg har intet og skjule overfor ham og sådan burde det være i alle forhold efter min mening...



  • N.Gigi G
    N.Gigi G Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 8
    #7   1. feb 2008 I et stabilt forhold burde man kunne snakke med hvem som helst. Min fyr og jeg, har aftalt så længe vi kan præsentere hinanden for, hvem vi snakker med. Så er det i orden... Alt andet giver hovedepine, tillid er det vigtigste...
    Er selv gode veninder med en, min kæreste har flirtet rundt med på et tidspunkt, og hun var rigtigt glad for ham, men han havde ikke de samme følelser for hende..
    Og det betyder overhovedet ikke noget for mig, da det er fortid, også fordi at hun er en dejlig pige..

    Man kan ikke forhindre utroskab mm. uanset hvor meget man vil, lad være med og vrid din hjerne på det..( Grunden til at jeg siger det er, er fordi det lyder som, om du ikke helt er klar til og vide sandheden. Altså, hvis det er noget negativt. Den dag du er 100% klar, den dag ved du også hvad du skal gøre) Ellers bare følg dit hjertet.

    Laver hun noget finder du ud af det, før el. siden. Gør hun ikke er, det kun godt..

    Nyde livet og dit forhold, og bare tage ved lære:)

    Held og lykke med det hele...



  • #8   1. feb 2008 Gigi. N N

    Lige mine ord..


  • N.Gigi G
    N.Gigi G Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 8
    #9   1. feb 2008 Angel:
    Dine ord er også lige min ord:)
    Hehe, det vigtigste er at ´man ved hvor ens hjerte høre til..


  • N.Gigi G
    N.Gigi G Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 8
    #10   1. feb 2008 Det er bestemt ikke alle kvinder der er sådan:)

  • #11   1. feb 2008 Gigi:
    Hun skal nok fortælle hvis der er noget og weve been there and done that (:
    Jeg tog det MEGET stille og roligt, og sagde at hun måtte hellere sige til før som efter uanset hvad, ville jeg hellere vide hun ville være sammen med en anden, end TRO hun vil det.
    Så min teori er lidt den der "tyv tror hvermand stjæler".
    Men jeg frygter ikke noget men er lidt irriteret over at hvis der er en gammel flirt der har haft skrevet tillykke så får man lange blikke og hun vender om på hælen osv.
    Men der er ingen problemer blandt mig og min kæreste så jeg klager ikke, undrer mig bare over hvad det er der gør nogle piger har det sådan (:


  • N.Gigi G
    N.Gigi G Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 8
    #12   1. feb 2008 Hehe, sådan er vi kvinder bare nogle gange.. Nogle ting for mænd aldrig svar på. I kan ikke forstå os, og nogle gange kan vi heller ikke forså os selv...
    Gi hende et kys og fortæl hende at du syntes at hun er lidt sød når hun gør det... Tit bliver det vendt til noget positivt:)


Kommentér på:
Jalousi.

Annonce