{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Hvad skal du lave i aften {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har tænkt mig at ligge på ryggen, nyde mit liv, tænk hvor er jeg bare priviligeret, mangler ikke noget, kan blive mæt, anskaffe mig, det jeg har lyst til, ringe efter en gigolog smiley - ja, jeg er ikke begrænset, men tro mig, det tænker jeg over hver dag, tænker også over, at jeg kan det hele alene, behøver ikke hjælp, hvor er jeg bare rig smiley

Og i aften skal jeg se en af Lisbeth Zorning dokumentar, jeg ved ikke helt, hvad jeg mener om hende, men hun forstår, at gøre opmærksom på hendes eksistens - måske kan det blive til en debat, lad os se den sammen smiley

TV2 21:10

Mit liv som luder (1)

Dansk dok.-serie

Hvilke konsekvenser har det for krop og sjæl at være luder? For at blive klogere rejser Lisbeth Zornig ind i en tabuiseret verden, hvor sex er den højeste valuta. Hun er indædt modstander af prostitution, men nu er hun kommet i tvivl: betaler alle en skæbnesvanger pris, eller er der nogen, som har nemmere ved at prostituere sig? I sin søgen på svar møder hun nuværende og tidligere prostituerede, der står frem og fortæller om nedslidte kæber og kroppe, magt, penge og frie valg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal du lave i aften
  • #1   11. okt 2018 Jetset jeg vil nøjes med at ryde op og så lade mit tv stå (måske) på fodbold men jeg nyder at ryde op for om ikke så længe ved jeg at mit lille univers vil være fint/pænt og rart - ups og måske lave mig en kop kaffe smiley

  • #3   12. okt 2018 Det er da en god ide, Leon - det skal jeg også have gjort, når jeg får lidt overskud til det smiley

  • #4   12. okt 2018 Rosegirl, hvorfor synes du, at det skal være tabu, sådan læser jeg dit indlæg, jeg holder meget af oplysende TV, det kunne være, det kunne ændre noget. Jeg har bl.a. altid selv, aldrig kunnet forstå, hvorfor kvinder har lyst til at sælge deres krop.

    Men jeg har med årene fundet ud af, at der findes mange forskellige slags ludere, sådan var det ikke for 50 år siden eller mere, ikke mit indtryk ihvertfald, men det er der anno 2018, nogle påstår, det er et drømmejob, men g.d.'s udsendelse fortsætter på næste torsdag og den vil jeg også se smiley


  • #5   12. okt 2018 intet er tabu i min verden og det gør livet ret meget letter smiley


  • #6   12. okt 2018 Ja, det mener jeg også, Leon, når jeg tænker tilbage på mine bedsteforældre, så var der så meget, de ikke snakkede om og nogle i familien var også mærkelige, måske gik de med mange problemer, som de gerne ville snakke om, men det gjorde man bare ikke den gang.

  • #7   15. okt 2018 L.Zorning, puh-ha jeg har ikke noget tilovers for folk der tror de er hævet over loven fordi de tror de har de “rigtige meninger” !
    Hendes menneskesmugler stunt bliver ikke glemt i en hast og skal man være grov kan man jo påstå at hun selv prostituerede sig i flygtninge debatten.
    Jeg zapper konsekvent væk fra programmer der indeholder hende, Stine Bosse, Xenia Stampe, David Trads og andre politisk korrekte radikale fjolser.

    Jeg tror stadig det er normalt at man holder visse ting for sig selv uden at det nødvendigvis er tabubelagt.
    Jeg tror verden blev et kedeligt sted hvis vi ikke hver især havde hemmeligheder for hinanden, det er jo det der gør livet spændende og interessant.
    Jeg ved godt hvad jeg skal lave iaften, men det er en hemmelighed smiley


  • #8   15. okt 2018 Cody N griner smiley

  • #10   17. okt 2018 #7 smiley - ja, jeg synes også hemmeligheder er spændende - men mange af disse kvinder lever jo også et dobbeltliv, mon ikke det er den eneste branche, man gør det i smiley - der findes jo variationer indenfor denne branche, nogen er lykkelige og andre er ulykkelige, jeg ved ikke, hvad der er rigtigt og forkert, men en del dokumentarer og bøger er der jo skrevet om det, det er nok, som kvinderne er sat sammen og om psyken kan klare det.

  • #11   17. okt 2018 Helt enig Jetset, det må være svært at skifte ml. kærlighed og kold forretning hele tiden.
    Det kræver nok en speciel psyke smiley


  • #12   18. okt 2018 Og så blev det torsdag igen og i aften til at se 2. afsnit smiley

Kommentér på:
Hvad skal du lave i aften

Annonce