{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

johan p
johan p
Tilmeldt:
17. jan 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38

svindler, ikke handl med hvem som hels {{forumTopicSubject}}

jeg har lige købt en ipod af en anden bruger herinde, men naiv som jeg var mødtes jeg med personen, ved et center, og derfor kunne jeg ikke afprøve de medfølgende dockinstation, som så viser sig at være værdiløse i mine øjne, de støjer helt vildt,, somom det er ladestrømmen der går ind over højtalerne.

ved godt det er min egen skyld, men man kan sku ikke stole på 18 årige snothvalpe mere, hvis man da nogensinde har kune det!??

jeg har modtaet en besked fra admins om jeg ike må hænge personer d herinde,så det lader jeg være med,
så til jer alle når i skal købe noget, mød op hos personen hjemme ved dem selv, og afprøv det i skal købe, hvis i absolut skal ha det sendt med posten, så vær sikker på i får en kvitering på det virker, og hvis det ikke virker kan det retuneres, ved godt folk bare kan stille sig på bagbenene,men FUCK EN NAR HAM JEG HAR HANDLET MED..
gider ikke engang give ham en udstemme, han opretter sku nok en ny konto

så har jeg komet af med luften, håber i forstår.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svindler, ikke handl med hvem som hels
  • #1   19. jan 2008 Har selv prøvet noget liggende........Det er træls.....man skal passe på derude......føler med dig

  • #2   19. jan 2008 Det da jeres begges skyld...

    Han sælger noget som ikke virker som er noget svineri

    Mens du undskyld jeg siger det dummer dig ved at købe den et sted du ikke kan teste det....



  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #3   19. jan 2008 cargallery. takker,,

    marianne,
    ved det godt, regner jo ikke med folk er så ondsvage, men ja, er dumt og naivt, ved det selv, men hva faen, skal da nok spamme vedkommes fremtidige anoncer. smiley
    og de penge jeg gav kan jeg godt undvære, er mere en princip sag


  • #4   19. jan 2008 slap af med at gå amok, du har vel stadig fået en ipod? docking stationen kan vel i realiteten være ødelagt på vej hjem

  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #5   19. jan 2008 he he, ikke kun 18, men så generelt, bare ham her der er 18, derfor!!
    og købte det brugt, fordi jeg ikke har så stort behov for nyt, så er jeg sku for øm over for det, men jo, kan godt se, man ender med at skulle bruge mere på at lave det gamle lort end nyt koster...
    omvendt, fik en ipod der umiddelbart virker, men ikke kan kommunikere med pc, og en doc koster det som jeg gav fr det hele, igen en principsag


  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #6   19. jan 2008 jJ,går skam ikke amok,og tror næppe en doc går istykker af at blive lagt på en sæde, fragtet hjem, og så sat til stikkontakten, men ja, ved godt elektronik kan svigte når det har lyst

  • #7   19. jan 2008 altså lyder sku mærkeligt i mine ører at en sælger vil mødes med dig for at sælge en ting han ved ik virker, så er man sku ik så lidt fræk.

  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #8   19. jan 2008 umiddelbart virker det, men der er så meget støj på den at det ikke er til at høre på, samt alle de knapper der er på doc, ikke virker, skifte nummer, skrue op og ned, ense den kan er at give en høj hyletone, samt mute fra/til

  • #9   19. jan 2008 i skriver godt nok der er vores skyld egen skyld.....hmm......hvad gør man så når køber lover at han nok skal sende det aftalte, men det sker aldrig før man kontakter politiet.....utroligt man ik kan stole på folk mere....

  • #10   19. jan 2008 Surt...

    Bare latterligt, der ikke er et eller bedømmelses-system, så man kan se om andre brugere har haft gode erfaringer med at købe noget af andre...


  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #11   19. jan 2008 CARGALLERY kender det, total røvtur, der var en tråd herinde om en pige der sku ha nogle tlf pr efterkrav, men fik to bogreoler...
    og folk skriver jo deres små kviteringer, med ingen garanti osv, men faktum er at ifølge købeloven, så har alle ret til 2 års reklamation på alt de køber, selvfølelig skal man tage op i overvejelserne hvad man købt, pris og stand

    og danmark er jo sådan et rart land og være i , vi er såååå flinke, siger turisterne


  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #12   19. jan 2008 keneth t.
    det var sku da en klasse ide,ligesom qxl, og ebay...


  • #13   19. jan 2008 Nu en god ide at give en begundelse og skrive hvorfor ;o)

  • #14   19. jan 2008 ææh - en god ide at give en udstemme og skrive hvorfor ;o) - skulle der stå.

  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #15   19. jan 2008 eva, jamen så kan man jo oprette en ny profil, og starte forfra

  • #16   19. jan 2008 det andet vil sikkert bare blive misbrugt

  • #17   20. jan 2008 johan - Ja måske, men når man at få mangle klager inden, så bliver man smidt ud. Og så bliver der også holdt øje med en hvis man opretter sig igen ;o)

  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #18   21. jan 2008 eva, man kan jo være et svin og bare oprette med andet navn.
    jeg tror at en svindler der er kold med at svindle, er da også kold med at oprette med falsk navn, men hvis de vil spore hans ip adresse, kan det måske være en andne sag


  • #19   21. jan 2008 johan - ja,og jo flere klager administratoren har på den på gældende ip-adresse samt diverse numre, jo nemmere bliver det jo ligesom ;o)

  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #20   22. jan 2008 så det smart man kan skifte ip adresse smiley

  • #21   22. jan 2008 johan - hvis de er så geniale ;o) Men vil poolitiet det, kan de jo altid se hvem der har haft den pågældende ip-adresse på daværende tidspunkt ;o)

  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #22   22. jan 2008 stadig, jeg gider sku ikk gøre mere ved den sag, end advare folk, hvis folk vil vide hvem den pågældne person er, kan de jo henvende sig til mig Privat

  • #23   22. jan 2008 johan - fair nok, dovenskab er også en grund

Kommentér på:
svindler, ikke handl med hvem som hels

Annonce