{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
213 visninger | Oprettet:

Det farlige vejr. {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg ikke vil sætte vores vejr ind under politik i Danmark kom det under kommunikation da vores vejr guru har advaret om farligt vejr og nu er jeg jo ikke særligt bekymret for vejret da vi jo ikke kan gør det store ved det men syntes at huske hvordan vejret da jeg var barn bare blev kaldt for regnvejr og tordenvejr og husker især hvordan vi børn fra Høng Børnehjem nyd det når vi sad og kiggede ud over storbælt når det var tordenvejr.
Jeg må dog også sige at jeg har set en del der var meget bange i tordenvejr og det må vi jo respektere ligesom folk skal respektere andres angst og se det indsatte billede der er taget her kl:21:30.
Det regner men det er også alt

Kommentarer på:  Det farlige vejr.
  • #1   11. maj Jeg kan ikke fordrage torden, lyn, synes det er uhyggeligt, men jeg bor også i nærheden af skov og vand, så er det altid så tæt på

• #2   11. maj Lur mig Leon om ikke DF har en finger med i de farlige vejrfænomer, tiltro dem kan man ihvertfald

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 878
    #3   11. maj hvorfor er det altid os. df,ere der får skylden. har vi ikke ulykker nok på samvittigheden

• #4   11. maj Jerset ja men skov og vand det må være dejligt

• #5   11. maj Annella AK ja hvad må de stakkels DFer ikke stå model til

• #6   11. maj Rasmus R jaaaaa og griner

• #7   11. maj Jeg er totalt skuffet.

Jeg har altid været meget fascineret af tordenvejr, synes det er fantastisk smukt. Men vi har det ikke så meget her i København.

Det eneste vi igår fik var et par hurtige byger sent om aftenen, men ikke det brag som andre steder i landet har været.

• #8   11. maj Uha, Cris, jeg sender straks alt torden og lyn til dig, der er ikke noget, der kan rulle mere end torden langs vandet, det er helt uhyggeligt, han er virkelig sur, når han tillader det - men du bor jo også selv ikke så langt fra vand, så der må da høres nogle ordentlige skrald

• #9   11. maj Nej, det er desværre så lidt vi har her, men det ville være dejligt at se mere til det.

Så send det bare videre hertil, altså ikke skybrydene for dem har der været nok af, men lynene og torden, OH det er smukt.

• #10   11. maj Ja, det er fantastisk, naturen er helt personligt. Men aldrig skal jeg glemme, da mine børn var små, vi sad midt ude på køkkengulvet, knuget sammen og der var torden og lyn i haven, sådan føles det, det var midnat og hele huset blev lyst op af uvejr, det var så vildt og jeg håbet bare på, at det ikke slog ned i os og det piskede ned i lårtykke stråler, det var sommervejr, når det går amok ...., det var i 80'erne

• #11   11. maj Som nogen kan have med uvejret, så tænker jeg altid på dig, når jeg ser en rovfugl i naturen, jeg kan bare ikke få nok af dem, de er helt fantastiske og majestætisk, det er fantastiske fugle, de har et overblik, jeg godt kunne tænke mig, at eje det halve af

• #12   11. maj Jetset ja jeg har set folk være ekstrem bange for tordenvejr og ja som jeg har skrevet at angst er noget der skal respekteres

Kommentér på:
Det farlige vejr.