{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

døden {{forumTopicSubject}}

'ja som overskriften siger, hvad er jeres holdning til døden?

- frygter i når jeres dag kommer, og i må forlade vores verden, og måske endda rejse ind i en ny?

- vil i brændes, strøes ud over havet, eller begraves? - hvorfor

- hvordan skal jeres begravelsesfest være? - en sørgedag eller festdag?

- hvordan har i det med at snakke om døden, osv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  døden
  • #1   13. jan 2008 Frygter ikke døden, Tænker tit på livet efter døden! smiley

    Vil Begraves.. Virker bare rigtig for mig! ..

    Det er ikke mit valg! men tror de holder en Sørgedag!..

    Har det helt fint med at snakke om døden! det er naturligt! og tænker tit på den! smiley

    Håber det var svar nok? smiley


  • #2   13. jan 2008 jeg ser på det med to øjne. hvis jeg når at få levet mit liv, med manden jeg elsker, og opleve mine børn vokse op, dør af aldersom.. ja så har jeg nået de tjeg skal nå, og min tid er forbi.

    hvis jeg skal dø af andet end alderdom uden at have opnået det der er vigtigt for mig i mit liv, ja så gider jeg ikke døden.. så frygter jeg den lidt.

    jeg vil ofre min krop til videnskaben eller hvis jeg dør rask så til folk der har brug for den. og så har jeg ikke taget stiling til om resterne af mig skal brændes eller begraved.

    har det vel okay emd at snakke om den, vi har allesammen hele vores liv vidst at den er der, og den også rammer os .


  • #3   13. jan 2008 ' selv bryder jeg mig bestemt ikk om at snakke om døden. puha, det er en grim ting at tænke på man en dag skal forlade alle man elsker og holder af. og ikk mindst udvidende om hvordan folk tager det, og deres reaktioner. for man oplevet hvad man ville med sit liv, eller ?..

    smiley


  • #4   13. jan 2008 Jeg frygter ikke døden som sådan. Man må jo huske på at den er ligeså naturlig som livet, og den kommer til alle.
    Ville skam gerne leve evigt, men den går nok ikke.

    Vil brændes... Tænk at vågne op nede i kisten og så ikke være død alligevel. Øv...!

    Jeg vil gerne fejres når jeg dør, men mon ikke det bliver en sørgedag...

    Jeg har det helt fint. Der er ikke noget tabu i døden for mit vedkommende.


  • #6   13. jan 2008 frygter ikke døden har hilst på ham et par gange men han har da ikke taget mig med endnu

    skal brændes når lægerne har taget det de kan bruge

    og håber ikke på jeg bliver genfødt i den her venden igen


  • #7   13. jan 2008 melanie: præcis. ville til hver en tid hellere ønske mig selv død, end f.eks. min mor, far, lillebror osv. men døden, uha den tanke giver mig altså kuldegysninger ..

  • #8   13. jan 2008 håndlangeren m: håber du ikk på at blive genfødt? - hvordan kan det være?

  • #9   13. jan 2008 maria har været meget igennem og det var ikke sjov og når jeg en gang er død så har jeg jo prøvet at leve så er det da bare vidre og prøve noget nyt hvorfor gentage livet om og om igen

  • #10   13. jan 2008 håndlangeren M: fordi.. så ville du jo få en chance til, prøve de ting du måske i nåede. Men sammentidig tage nogle få ting med fra dit forrige liv smiley

  • #11   13. jan 2008 Tror vist hverken på genfødsel eller den slags.. hmm ved ikke om jeg tror på ånder??

    Når jeg dør.. tjae,, det er ikke ligefrem noget jeg frygter,, og jeg tænker nærmest aldrig på døden,, den er der bare?

    Tror jeg vælger a blive begravet. hvem ved,, jeg har ikke taget stilling til det endnu..

    Om min begravelsesdag bliver en festdag eller en sørgedag, er det op til dem der er tilbage der skal holde det smiley

    Har det fint med at snakke om døden..


  • #12   13. jan 2008 jeg tror helt og holdent på døden, men det er ikke noget jeg har lyst til at gå og tænke på, for man kan dø fra den ene dag til den anden.

    og jeg kan ikke se hvorfor man skal tage sorgen på forskud


  • #13   13. jan 2008 maria jeg har prøvet det jeg skal prøve og når alt kommer til alt er verden sku et sygt sted

  • #14   13. jan 2008 Maria E: Jeg ville godt nok heller ikke genfødes.. og tror heller ikke man bliver det.. når man er død er det slut,, og så er det nogle nyes tur smiley

  • #15   13. jan 2008 ha sandie B du dør aldrig hehe

  • #16   13. jan 2008 Har selv haft døden inde på livet et par gange. Nej jeg frygter den ikke, til tider længes jeg efter den.

  • #17   13. jan 2008 Sandie : Hvorfor beder du dem ikke om at tilbede dig i livet,, så får du osse mere ud af det smiley

  • #19   13. jan 2008 Jeg er heller ikke rigtig bange for at dø.. Men er bange for at blive gammel? :s Vil hellere dø ung.. end at blive gammel og svag.. /:

    Og jeg skal helt klart brændes.. ild renser alt ..


  • #20   13. jan 2008 sandie hvis du kommer i hell ville satan jo ikke få et ben til jorden har jeg ret

  • #21   13. jan 2008 nej hun ville gøre det i kvinder gør best snakke og tale så han til sidst var sindsyg

  • #23   13. jan 2008 nej tak jeg har det godt og er frisk

  • #24   13. jan 2008 hehe sandie liderlig til det sidste var ?

  • #25   13. jan 2008 Ak ja... han måtte sq godt komme og hente mig nu,,, vis det var...
    ska klart brændes,,, og bagefter ska der sq bar festes smiley har intet imod at snakke om det... smiley


  • #26   20. jan 2008 har det fint med døden...
    den kommer når tid er!
    Jeg synes det er sørgeligt at man ikke ser den døde person igen, men sådan er livet jo..
    Døden er det eneste vi ved som sker, og det er betryggende-selvom vi ikke ved hvad det er!


Kommentér på:
døden

Annonce