{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Farvel 2017 {{forumTopicSubject}}

Om 5 dage så gik der atter et år .....

Jeg har da endnu engang nået at få en fartbøde smiley - jeg er sikker på, at de jagter mig smiley - men, hvor er det bare irriterende, jeg kan bare ikke finde ud af, at holde den på 50 og det har mine "venner" fundet ud af, hvordan holder i den på 50 ??

Men heldigvis, så har der også været gode ting, der har hændt mig i 2017, selvom jeg kunne have tænkt mig lidt mere. Jeg er stadig meget taknemmelig for alt det, jeg stadig kan, bl.a. stadigvæk kan jeg betale mine regninger og få smør på brødet og tage en tur til København smiley - mere behøver jeg faktisk ikke.

Jeg vil prøve i 2018 og finde ud af om jeg behøver at arbejde, så kan det være, at jeg får lidt mere tid til at rejse udenfor København, se alt det, jeg ikke har haft tid til og tage noget mere til Vesterhavet, besøge min fødeby, men det kan godt være, jeg slet ikke kan finde ud af den livsstil, det må 2018 finde ud af.

Nytårs aften skal være hyggeligt, stille og roligt med god mad, jeg har bestilt oksehaler og de skal tilbedes i Stegeso fyldt med rødvin og andet godt, og så har jeg bestilt luksussmørrebrød til natmad, de få gæster jeg skal have glæder sig.

Jeg glæder mig også til at høre Dronning Margrethe den II nytårstale, den bliver nok sørgelig, synes det er så synd for Margrethe, hun fortjener det slet ikke, lige som alle andre, der har et nært pårørende til denne frygtelige sygdom Henrik er ramt af smiley

Har du haft et godt 2017 og har du nogle ønsker for 2018 smiley

Og ja, så har vi da også fået skrevet lidt her på BB - og det kan måske blive til lidt mere i 2018, ingen kan vel mene, at den skal dø ....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel 2017
  • #1   26. dec 2017 Trist med din fartbøde, Jetspeed!

    Vi må ses når du kommer til København på et tidspunkt, i det nye år.

    Jeg vil gerne forsøge mig med wok-mad nytårsaften. Sådan lidt a la chop cuey. Men jeg kan ikke finde opskrifter som ligner vores tidligere kinersermands fantastiske smag. Oksekødet var så mørt og sovsen, Åh jamen, blød rund og alt-

    Så hvis nogen af jer kender en god opskrift på det, så tager jeg mod det med kyshånd. smiley






  • #3   26. dec 2017 Hvor er det en herlig julenisse, jeg synes da godt at kunne se, det er et familiemedlem, jeg kan godt forstå, du er stolt. Og ja, jeg tror, der er en mening med, at der er nogen, som har holdt hånden over dig, heldigvis - jeg ønsker også dig et godt nytår smiley smiley smiley

  • #4   26. dec 2017 Ja, Cris - det kunne være noget så hyggeligt, og alt det, vi kunne snakke om, jeg vil prøve at se, om jeg kunne finde en opskrift på det du søger, jeg skal også have noget, der kan spises med en ske, spændende bliver det .... smiley

  • #5   26. dec 2017 Torben H der må være en der holder hånden over dig men du er en hårdt prøvet mand jeg ønsker dig hold og lykke i det nye år smiley

  • #6   26. dec 2017 Jetset jeg håber at du beholder de julestrømpebukser på det ser godt ud og ja håber at vi alle får noget lykke i det nye år smiley


  • #7   26. dec 2017 cris7 ja god mad nytårsaften er en god ting og godt nytår til dig også smiley

  • #8   26. dec 2017 Kære Torben, et skønt billede af dit oldebarn, virkelig en glad lille fyr. smiley

    Det gør mig meget ondt at høre om din hustru, for det må være svært for hende, ikke mindst dig, som også samtidig må kæmpe med svær sygdom.
    Jeg ønsker det bedste for dig og hustru.

    Tak til jer andre for hilsnen


  • #10   27. dec 2017 Flytter lige min nytårshilsen til rette tråd.
    Ærgerligt med fartbøden Jetset, det irriterer også mig med den lave 50 km, men det er selvfølgeligt fornuftigt. En ung mand blev dræbt af en bilist her i julen, en 67-årig mand, stakkels ham, hvorfor står man og snakker midt på kørebanen midt om natten????
    Føler med dig Torben, demens er alvorligt, min mor fik det også. Og blodpropper, håber ikke du skal opereres, krydser fingrer. Også tanker til Ron og fruen, der klarer det så fint, sygdom har fanden skabt, eller lever vi for længe.
    Godt Nytår til jer alle...knus Elizabetta


    profilbillede
  • #11   27. dec 2017 #6 - Leon, mine julestrømper gemmer julemanden til næste jul, nu er jeg ved at finde ud af hvilke strømper jeg skal have på til Nytårsaften, har ikke helt besluttet mig smiley

    #10 - Elizabetta, jeg ved heller ikke, hvordan man kan få sig selv til at stå midt ude på kørebanen og tale i tlf helt uden lys og refleks, bilister har ikke en jordisk chance for at undgå påkørsel, da idioten først kan ses, når det er for sent, han ligger sq, som han har ret.

    Du også også et godt nytår og lykke til smiley smiley smiley


  • #12   27. dec 2017 Jetset du beholder bare de nye du har taget på et nydeligt par du har fundet frem smiley

  • #14   28. dec 2017 Allerførst Jetset, du er virkelig et menneske der er sejt og ikke giver op for noget, Se nu bare her, vi har alle været så sløve og der har Nada kommunikation været men så får du "TRUKKET" os alle eller flere op ved hårrødderne, og tak for det. Og så skulle jeg hilse fra Hankatten og sige at du er ikke alene, han har det på samme måde med de 50 gennem byerne, har fået bøde for nylig, Og tak for din søde julehilsen til alle os. Vi sender en endnu større nytårs hilsen retur til dig, dit søde væsen, og vi håber at du må få mere frihed i 2018. Så du kan "ride" mod vest.

    Torben hvor er det synd for dig at du skal have alt det sygdom og besvær at kæmpe med, og jeg håber inderligt at din svulst er godartet så vi kan få dig at "se" mere her på Baboom. Og din lille dejlige julenisse er da lige til at knus elske.

    Til Chris vil jeg sige at det er dejligt at se dig tilbage her, og at dine kommentarer altid er nærværende og ærlige. tak for det.

    Og til Elizabetta du ser altid positivt på de ting vi diskuterer og dejligt at høre fra dig igen, vi har vist alle været lidt fraværende i sidste halvdel af året.

    Og til Ron, du er bare den bedste hvis jeg kendte din adresse så lover jeg dig at jeg ville sende dig en medalje hvorpå der står, "Verdens bedste Mand." det har du så meget fortjent. Tak for dig. og så skal jeg hilse fra Rovdyret og ønske godt nytår.


    profilbillede
  • #15   28. dec 2017 Elizabetta og Kisser D også et godt nytår til jer smiley

  • #16   28. dec 2017 Åh Leon, det er jeg altså ked af, jeg glemte dig som altid er så positiv, Kan du have at godt Nytår Leon.

    profilbillede
  • #18   29. dec 2017 Ååååhh ja, tak for alle jeres indlæg, det er nu hyggeligt med sådan en tråd. Selvom jeg synes 2017 har været et år med meget ondt så har der også været noget godt. Vi har bl.a. kvalificeret os til VM i fodbold smiley - glæder mig til sommer 18.

    Og så kan jeg også glæde mig over, at solen skinner lige nu, den har vi ikke set meget til, heller ikke i sommer, jeg var ualmindelig heldig med at have nogle skønne solskinsdage i Vestjylland, dem kunne jeg godt ønske mange af til sommer smiley

    Ellers har jeg ikke nogen ønsker, der koster penge, kun kærligheds ønsker smiley


  • #19   29. dec 2017 Og hvordan holder I den på 50 - godt råd søges smiley smiley smiley lige her på falde rebet, mit nytårs fortsæt er, at jeg vil have 0 bøder i 2018 hi hi smiley

  • #20   29. dec 2017 Jeg har hørt i min øresnegl, at vi vil være buret inde i den samme elevator i hele januar 2018 - H J Æ L P - vi kan få et valg, tag den på hovedet ud fra Storebælt eller holde måneden ud i elevatoren sammen med alle de dejlige debattører her på BB incl dem, der bare sidder og glor dagen lang, morgen, middag, aften, nat .... hi hi smiley

    Jeg tror, jeg tager Storebælt smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #21   29. dec 2017 Har ikke nogensinde fået en bøde i bil....måske jeg bare er heldig for jeg har i en granada 2.3 præsteret at køre til grænsen fra Odense på 1 time og være hjemme til middags maden...

    Ikke noget jeg er stolt over men det var et væddemål - gevinst en dåse øl som skulle tømmes i et drag... bæster.

    Nå men jeg håber i kommer godt ind i det nye år 2018 - og ikke som en skrev en hilsen om at han håbede på at hans medlemmer kommer godt ud og ind i 2016, da jeg ikke har en Delorin fra Back To The Future så kunne jeg lige kommenterer den fejlagtige skrivelse og erindre den pågældende at næste år er 2018 ifølge min kalender men andre kan jo have nogle gamle kalendere og hader at smide dem ud.

    Men det er jo som mit gamle ur som er et replika af det store i USA ved Central Station som har 2 skiver den ene viser rigtig 24 timer i døgnet - den anden er gået i stå og viser kun rigtig 2 gange i døgnet.

    Nå men godt nytår......

    Og husk:

    Ikke at love noget, så er det nemmere at holde i det nye år... smiley


  • #22   29. dec 2017 Ja, jeg tror, jeg vælger ikke at sige et ord, hold da kæft, hvor bliver her kedeligt smiley - jeg skal nok passe på ikke at blive for indbildsk.

    Men lad os holde os til tanken, kan du forestille dig et liv uden din mobil med net adgang, jeg kunne godt, men det er nok fordi jeg nærmer mig de 100 smiley smiley smiley



  • #23   29. dec 2017 Hvad skal man med netadgang på sin mobil, når man har en server og flere "satellitter" i hjemmet - det er da jammerligt at kigge på hjemmesider på en mobil. Det må vente til man kommer hjem - så svært er det heller ikke.

  • #24   29. dec 2017 Jamen, du skal da heller ikke tro, at jeg har sådan noget smart noget i min taske, det behøver jeg ikke, indtil videre går det meget godt med kontakten ud-ad-til smiley

  • #25   30. dec 2017 Kisser D tak tak det går også stærkt smiley


  • #26   31. dec 2017 Nå, ikke mange timer tilbage af 2017 - Tak for året der gik, fik du nået det, du skulle smiley - jeg gjorde ikke, så jeg har noget, jeg skal have indhentet i 18, noget jeg skal tage mig sammen til uhuuu ......

    Men uanset hvad, så vil jeg ønske alle de aktive debattører et godt og lykkebringende nytår enig eller ej, vi kan ikke være enig om alt, men vi kan vel godt hygge os alligevel og så lad os se, hvad 2018 bringer af lykke, hi hi smiley smiley smiley smiley

    Jeg skal snart igang med nytårsmiddagen, den er jeg dæleme spændt på, for det har jeg aldrig prøvet før smiley - måske bliver den KNALD HAMRENDE GO smiley smiley


  • #28   1. jan 2018 Tak for din nytårs hilsen Jetset, og jeg håber at der kommer til at ske lidt mere her på siderne i 2018, smiley smiley smiley

  • #29   1. jan 2018 Ingen børnebørn her, heller fartbøder...
    Livet er stille og roligt som jeg ønsker det i 2017, 2018 håber jeg det samme for.
    Kedeligt med sygdomme Torben, håber det bedste for dig og også for jer andre i det nye år. Mine ønsker er flere solskinsdage, men det blir nok inde i mit eget hoved for vejret vil stadig skifte udenfor, suk..
    Godt Nytår til jer


  • #30   1. jan 2018 Ja - det er stort set altid en hektisk tid den sidste måned i et år. Om jeg kan lide den tid er med blandet følelser, den bedste tid jeg kan li, er hverdagen, var det ikke Dan Turells valgsprog.

    Dronningens nytårstale var let, jeg forstår det godt, det har ikke været noget sjovt år for Margrethe.

    Statsministerens nytårstale synes jeg godt om, fortsæt i den stil.

    Og hvis jeg lige skal runde min nytårstale af, så kan jeg meddele, at min nytårsmiddag blev en kæmpe succes, det smagte som englene synger og en hvis anden nydelse smiley smiley smiley


  • #31   2. jan 2018 Dejligt alle kom godt ind i det nye år, min dag startede med ingen varme, fik først gang i radiatorerne kl.12. Noget med en varmepumpe...
    Ellers en skøn nytårsaften med rejer, laks, kaviar og hjemmelavet is til dessert.
    Og det flotteste nytårsfyrværkeri vi nogensinde havde set før, lige for øjnene af os
    fra min altan. smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #32   2. jan 2018 Ja - det er da festligt og flot - hvis ellers dem der krudter af kan finde ud af det, nogle ulykker sker der jo, jeg ser det altid indendørs, da jeg ikke vil have en raket eller andet i hovedet - godt du fik varme, der er ikke noget ved at fryse.

    Og så har min hankat startet med at gå egne veje, jeg så ham først kl 04.00 nytårs morgen, drivende våd, men som om, jeg ikke skulle bekymre mig - måske jeg slet ikke har nerver til en hankat smiley smiley smiley - men jeg blev glad, da jeg så ham smiley smiley


  • #33   4. jan 2018 Dejligt at alle kom godt ind i det nye år, det samme her. Dejlig mad og hyggeligt selskab. Jeg forstår dig godt Jetset, at du er urolig for din kat, men den har nok ligget et sted og gemt sig af skræk for alt det larm, vores Mummie kom først hjem sent på natten,Godt at du igen har fået varme Elizabetta, Og til alle endnu en gang Godt Nytår, Også til dig Leon. og ikke at forglamme Kirstine Torben Og Chris, og Polysl smiley smiley smiley smiley smiley

  • #34   4. jan 2018 tak for hilsen søde.....knus til dig og et godt sundt 2018

  • #35   5. jan 2018 Ja, jeg siger også tak til alle jer, der har været tilstede i denne tråd, der er trods alt nogen her, der er lidt interesseret i deres medmennesker smiley smiley

  • #36   5. jan 2018 Yes, we shall survive in Baboom, Victory man......🎆

Kommentér på:
Farvel 2017

Annonce