{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.670 visninger | Oprettet:

Søger lækre piger der vil chatte <3??? {{forumTopicSubject}}

Den der overskrift var bare lige for at fange jeres opmærksomhed , dog har den også alligevel noget at gøre med mit spørgsmål =)

Hvor mange drenge herinde er nogensinde egentlig kommet i kontant med nogle "lækre piger" ved at skrive sådan en nogenlunde lignende overskrift? Altså er der nogensinde nogle piger der har svaret tilbage via, besked systemet eller inde i emnet og skrevet noget lignende "uh uh flotte fyr jeg er lige her" ?
Jeg synes bare jeg ser så mange lave den slags emner her for tiden, og jeg bliver ved med at tænke, er der nogensinde nogen der har fået noget ud af det siden de bliver ved?
Så altså?
Kender du nogen eller har du nogensinde selv fået noget ud af det? (til drengene)
(til pigerne) Har i nogensinde svaret seriøst tilbage til en fyr der skriver sådan? når jeg mener seriøst, skulle i gerne have tænkt noget hen af "Jamen han ser da ret godt ud, og jeg er jo lækker, ham vil jeg chatte lidt med" ????

- Hvis der ikke er nogen der nogensinde har fået noget ud af det, kan folk jo lige så godt lade være =)

Håber folk gerne vil svare, det er jo ikke pinligt eller noget som sådan =)

Vh Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger lækre piger der vil chatte <3???
Kommentér på:
Søger lækre piger der vil chatte <3???

Annonce