{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Populære grupper {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe haft lyst til at spørge indtil, hvornår en gruppe bliver populær, er det når der er et vist antal medlemmer eller nogle helt andre kriterier, de populære grupper, der er på forsiden af BB har jo ikke været igang i flere år, så hvordan kan de blive ved med at være populære.

Nogen som kan svare på det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Populære grupper
  • #1   2. okt 2015 Det er kun webmaster der bestemmer, hvilken grupper der skal være de populære. smiley smiley smiley

• #2   2. okt 2015 Normalt ville der være antallet af visninger der siger noget om interessen....

• #4   2. okt 2015 Thi den, som har, ham skal der gives...... smiley smiley

det handler også om engagement, det at give respons til andre og skabe en god stemning i gruppen smiley smiley

• #5   2. okt 2015 #2 Elena, det ville jeg også bart mene, for jeg synes det giver mening. Ligeså #4 er jeg også meget enig i.

• #6   2. okt 2015 Lis, jeg kan også godt forstå, man så mister interessen, men vil også sige, at jeg gennem tiden har læst en del tåbelige indlæg, jeg slet ikke havde lyst til at svare på. Men det er vel tilladt i den gruppe du er i, at spørge ind til, hvorfor der ikke er nogen respons og så er du velkommen i Sjov gruppen, hvis du har lyst smiley

• #7   2. okt 2015 Jeg har både gode og dårlige dage, hvor jeg føler mig mere eller mindre inspireret til at skrive kommentarer, og jeg gætter på, at det gælder for alle.
    Men een ting er sikkert: jeg vil aldrig overveje et sekund om at forlade en gruppe, hvor der hersker en god stemning.Det ville være dumt. smiley

• #8   2. okt 2015 på forsiden af BB har jo ikke været igang i flere år, så hvordan kan de blive ved med at være populære.

Jetset, det er pga. de er på forsiden, de får langt flere besøg end andre grupper... smiley

• #9   2. okt 2015 Det er nok snarere fordi webmaster snork sover!!!

Eller måske slet ikke er her mere, i så fald vil de "populære" grupper bestå.

Er en af de populære grupper forøvrigt ikke oprettet af Emma Gad?

• #10   2. okt 2015 Elena, det tror jeg da ikke, der klikkes ikke så tit på dem, men de er da bare, det kan være, vi får det at vide en dag, kunne da være sjovt at få en forklaring smiley

Kommentér på:
Populære grupper

Annonce