390 visninger
|
Oprettet:
PROTJEKT-nogle som vil bidrage ??? {{forumTopicSubject}}
Kvindernes ligestilling i det 20. Århundrede.
Min og veninde og jeg, har protjekt om ligestilling imellem kvinder og mænd.
Er der nogle der har lyst til at bidrage med en mening? J
Vi vil gerne høre hvad du/i mener om ligestillingen i Danmark! Skriv gerne under med navn.
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.404
jul 2007
syntes faktisk de er meget godt ligestillet nu til dags der er jo mange topcheffer der er kvinder og sådan noget og der er ik den store forskel på lønnen mere mellem mand og kvinde men der er selfølgelig stadig enkelte tilfælde hvod de ik får det samme som mænd men så syntes jeg altså det deres egen skyld for hvis de sætter foden ned og siger det kan fandeme ik passe det her. altså til sin arbejdsgiver så ska de sku nok få det..
jul 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 861
er bar min mening!
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 356
Jeg syntes ikke det er rimeligt at der er forskel på dette emne og alle burde blive lønnet efter erfaringer og kvalificasioner. 8)
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 75
jul 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 861
lidt det samme som det det med tørklæder med muslimer (ER IKKE RACIST!!!! bar inden der er nogen der får gode ideer om at beskylde mig for det) Jeg holder på at hvis de vil arbejde der så må de følge stedets regler. For tro det eller ej, der er nogen som går udenom den kasse hvor der sidder en med tørklæde på fordi det som regel er tegn på at personen kommer fra en anden kultur og derfor kan det være at salget kommer til at gå langsommere så derfor bliver arbejdsgiveren nød til at tænke på hans butik og omsætningen så derfor skal personen tage tørklædet af. Ikke af racistiske grunde men af økonomiske grunde.... og igen vil de ikke følge stedets regler kan de jo bare lade være med at søge der!
bar min holdning! intet racistisk ment!
PROTJEKT-nogle som vil bidrage ???