{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

PROTJEKT-nogle som vil bidrage ??? {{forumTopicSubject}}

Kvindernes ligestilling i det 20. Århundrede.

Min og veninde og jeg, har protjekt om ligestilling imellem kvinder og mænd.

Er der nogle der har lyst til at bidrage med en mening? J

Vi vil gerne høre hvad du/i mener om ligestillingen i Danmark! Skriv gerne under med navn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PROTJEKT-nogle som vil bidrage ???
  • #1   13. nov 2007 syntes de høre til i køkkenet og så er de føde maskiner

• #2   13. nov 2007 arj det gas

syntes faktisk de er meget godt ligestillet nu til dags der er jo mange topcheffer der er kvinder og sådan noget og der er ik den store forskel på lønnen mere mellem mand og kvinde men der er selfølgelig stadig enkelte tilfælde hvod de ik får det samme som mænd men så syntes jeg altså det deres egen skyld for hvis de sætter foden ned og siger det kan fandeme ik passe det her. altså til sin arbejdsgiver så ska de sku nok få det..

• #3   13. nov 2007 men kvinder har jo også et KÆMPE minus det dem der skal være gravide og det er sku ik sjovt at miste en medarbejder et helt år udde på en arbejdsplads så kan godt lidt forstå de stedder der hellere vil ha en mand frem for kvinde

• #4   13. nov 2007 er helt sikker imod kønsdiskriminereningen (staves?) på arbejdet hvor det er lige meget for arbejdsgiveren om personen er mand eller kvinde... men i nogle job er det bare bedst for arbejdsgiveren at det er en mand (eller kvinde) så skal han ikke høre på at det er kønsdiskriminering! fx. i et meget hårdt fysisk arbejde hvor den generelle kvinde ikke ville kunne holde til det i så lang tid som en mand ville og arbejdsgiveren har erfaret det så skal det være i orden at sige at det er ikke et job hvor du kan holde til det... for arbejdsgiveren skal jo tænke på sin omsætning og en kæde er ikke stærkere end sit svageste led (igen mand eller kvinde) sååå....

er bar min mening!

• #5   13. nov 2007 det ses desværre nok stadig mange steder at der er forskel på køn på arbejdsmarked, det tydeligt at vi ikke er nået så langt som mange gerne så.

Jeg syntes ikke det er rimeligt at der er forskel på dette emne og alle burde blive lønnet efter erfaringer og kvalificasioner. 8)

• #6   13. nov 2007 (link fjernet)

• #7   13. nov 2007 det ligesom noget arbejde er mest til kvinder altså hvor mange mænd har i set i en bager forretning eller slik butik for de gidder ik rigtig ha mænd sådan nogle stedder af en eller anden sjov grund

• #8   13. nov 2007 Kasper det har også noget at gøre med hvordan kunderne ser på ekspedienten.... det er lidt det samme som at de færreste arbejdsgivere vil have en stor tatovereret punker med ringe og piercinger over det hele! ikke fordi at personen er ond på grund af det men arbejdsgiveren bliver nød til at tænke på hans forretning! skal hans forretning miste en del kunder fordi at de er for bange for at komme ind og handle der fordi der står en stor punker?

lidt det samme som det det med tørklæder med muslimer (ER IKKE RACIST!!!! bar inden der er nogen der får gode ideer om at beskylde mig for det) Jeg holder på at hvis de vil arbejde der så må de følge stedets regler. For tro det eller ej, der er nogen som går udenom den kasse hvor der sidder en med tørklæde på fordi det som regel er tegn på at personen kommer fra en anden kultur og derfor kan det være at salget kommer til at gå langsommere så derfor bliver arbejdsgiveren nød til at tænke på hans butik og omsætningen så derfor skal personen tage tørklædet af. Ikke af racistiske grunde men af økonomiske grunde.... og igen vil de ikke følge stedets regler kan de jo bare lade være med at søge der!

bar min holdning! intet racistisk ment!

Kommentér på:
PROTJEKT-nogle som vil bidrage ???

Annonce