{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Det hele er bar så fucked *piv* {{forumTopicSubject}}

Ja min eks sys han sku give mig tæsk efter han fandt ud af at jeg havde været sammen med en fyr, engang hvor han slog op med mig og vi havde en slags ''pause''...han sys det er at være utro, selvom j sys det er langt fra da det var ham selv der slog op med mig...men senere fortrød han og tog mig tilbage igen...

Efter han bankede mig næsten synder og sammen, tog han min mobil fra mig og smed mig ud på gaden med alle mine ting i regnvejr....Men det værste af det hele var han tog det mest dyrebareste fra mig, nemlig min hund...og j kan self intet gøre da min hund står skrevet i svinets navn...selvom det er mig selv har betalt ham og taget mig af ham....PIV
Jeg ved simpelthen ik hvad jeg skal gøre, det er så forfærdeligt at vide min stakkels hund savner mig og jeg savner den, men nok aldrig nogensinde ser mig mere...

Jeg har tilbudt mange tusinde for ham...jamen alt, bar så jeg kan få ham igen...men han vil hellere ha hunden skal blive aflivet end at jeg skal få ham....

Er der ingen som ved hvad man kan gøre???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det hele er bar så fucked *piv*
Kommentér på:
Det hele er bar så fucked *piv*

Annonce