{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.580 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Tilmeldt:
24. mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Jeg har dummet mig.. eks kæresten.. {{forumTopicSubject}}

Det er søndag.. og her har I så noget søndags guf..

Jeg blev single for 6 måneder siden. Hun var utro med en anden, og vi var begge rent faktisk kørt død i forholdet, så det dødsdømt på forhånd men anyway..

Vi var sammen i 4år.

Jeg begyndte så først rigtigt at snakke med hende igen for 4 uger siden, da vi mødtes i byen. Vi var begge fulde, og ja.. Lang historie kort, vi endte med sex hjemme hos hende.

Nu viser det sig så.. At hun stadigvæk, efter 6 måneder er død forelsket i mig. Det siger hun i hvert fald, de gange vi har ses. Siger hun elsker mig, kalder mig skat osv.. Hun har sagt til mig, at hun gerne vil tage det stille og roligt med hensyn til hende og jeg - måske finde sammen igen? Det skal bare tages stille og roligt. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal stå i alt dette her.

Jeg ved godt man aldrig skal gå tilbage til en fuser osv.. Men gud hjælpe mig det er svært når vi har så meget fortid sammen. Og alle de gamle følelser er begyndt at vise sig igen.. Mine for hende i hvert fald. Hun gør dog stadigvæk nogle ting her idag, som kan pisse mig af, som f.eks. hmm .. Ikke at tage kontakt til mig selvom hun lover at skrive / ringe til mig, men ikke gør det. Eller at blive venner på facebook med en masse fyre. Ja jeg er jaloux nu her pga disse gamle følelser.

Vi er dog begge lige gode om det, i det hun også selv blev mega jaloux og enda ringede mig op og straks udspurgte mig hvem denne ene pige var (som jeg HAR været sammen med, og også indrømmet det), så ergo vi er åbenbart begge jaloux = har begge følelser for hinanden.

Jeg har det sådan.. At på den ene skulder sidder englen mens djævlen sidder på den anden.

Uden at skulle lyde overlegen på nogen måde, så har ingen af os problemer med det modsatte køn. Vi (hende og jeg) ser begge godt ud, og kan med lethed skaffe nye piger / fyre, men det ser ud til at ingen af os har lyst til dette? Jo vist.. Hun tilføjer en masse fyre hun møder i byen på facebook, men det samme gør jeg? Jeg er RIGTIG gode venner (barndomsvenner) med hendes venner og veninder (faktisk bedre end hende selv) og de fortæller mig hun intet laver med dem. Jeg har meldt ud til hende, at jeg har været sammen med andre piger, og hun siger hun ikke vil holde mig tilbage. Hun siger at hun intet har imod at jeg tager piger med hjem fra byen af og knepper dem, hun vil bare ikke ha det kommer til det næste stadie hvor DE får følelser for mig.

Dette tolker jeg som 2 ting?

1) Hun er ikke selv kommet videre(er hun jo åbenbart ikke, d'oh) og er bange / irriteret på at JEG er den af os som er kommet først videre?

2) At hun rent faktisk mener at jeg gerne må hygge mig med disse piger, men som hun siger: at vi tager det stille og roligt med "OS" ?

Jeg er virkelig forvirret her. Jeg skulle aldrig.. ALDRIG ha snakket med hende igen.. Havde holdt mig i skinnet i 4 måneder i træk uden så meget som at kigge på hende, og så sket dette.. Vi snakker.. Sex.. og det hele er til at lukke op i skide i igen..

Hvad fanden skal man dog gøre når hun udviser sådan en masse forskellige signaler? Det ene signal viser for mig, at hun "leger" med mig måske? Som i det at hun siger hun nok skal skrive og ringe og aldrig gør det? Mens det andet signal viser at hun har ændret sig, stadigvæk har samme følelser for mig, og ønsker at give det en chance?

Så her.. drenge og piger.. Drama med kærligheden på en søndag. Kan det blive bedre hva? smiley

På forhånd tak fordi i gider læse og hjælpe mig.

Morten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har dummet mig.. eks kæresten..
  • #1   22. jul 2012 Jeg syntes du skal overveje muligheden for at stoppe kontakten med hende og sige du gerne vil videre, for det gik jo ikke sidste gang, hvor hun var dig utro. Så kan det godt være du siger at hendes veninder siger at hun ikke laver noget med de fyrer hun bliver venner med på facebook, men når hun nu var dig utro DENGANG, så mon ikke det vil ske igen. Hun holder dig fanget og du føler dig bondefanget og forstyrret af hendes signaler.

    Et god råd.. kom væk og find en ny pige, du kan få nogle oplevelser med. Kan godt være i var sammen i 4 år, men så om 2 år så har hun været dig utro igen og så skal du starte forfra. Hun har dig om sin lillefinger og du lader hende gøre det. Det er jo ret kløgtigt af hende.

    Så kom videre, drop kontakten og få dine nuværende følelser væk på den måde du nu gør det.
    Det kan godt være hun siger du må være sammen med de andre piger, men hvis hun nu virkelig havde de store følelser for dig, så lod hun dig da aldrig dig gøre det og så ville hun vise dig at hun er til at stole på og at i kan få det sammen. Det andet i har gang i eller hun har, det fucker dig op og du kan ikke tolke hende. Ergo kan det godt være hun kan li dig stadig, men tryghedsfornemmelsen er tit den der dukker frem når man ses igen og under denne følelse, så er der andre ting bag.

    Du vil blive såret af at tage chancen med hende igen, så valget er jo op til dig. Vil du blive i det her og finde ud af at det slet ikke er godt for dig om noget tid eller faktisk finde en ny sød pige, som kan give dig det du ønsker.
    Det må du jo overveje smiley Jeg ved i hvert fald hvad jeg havde valgt.. og jeg har oplevet det samme som dig, desværre. Jeg valgte at droppe det - selvom det selvfølgelig er svært, men i sidste ende er det det værd.

    Good luck smiley


  • #2   22. jul 2012 Lang historie kort: Hvis du er i tvivl, og stadig lægger så meget i det som hun havde gjort engang, som du åbenbart stadig tænker meget på, så lad være. Det vil aldrig blive helt det samme.
    Men det er jo op til dig. Måske hun skulle læse det her, så hun kan fortolke dit aspekt i sagen. Så kan du jo hurtigt se hvor meget hun er ude efter?


  • #3   22. jul 2012 kom videre smiley

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #4   22. jul 2012 Flemming N: Tusind tak for det. Det står så meget mere klart når du skriver det på den måde. Kan godt ske at hun har mig lige hvor hun vil ha mig. Hun har faktisk netop lige skrevet til mig nu her, men har besluttet mig ikke for at skrive tilbage. Skulle hun ringe, så tager jeg den og siger det som det er til hende så. Jeg har jo allerede fået kontakt til nye piger. Faktisk en pige jeg har kendt i 6år. Vi har altid haft noget for hinanden, men det er altid blevet ødelagt pga kærester kom ind i billedet. Og nu da vi begge er singler (min veninde og jeg) er det jo et oplagt valg at prøve den vej. Vi er i hvert fald begyndt at flirte meget sammen igen.

    Jeg har aldrig rigtig kunne forstå når folk siger til en man aldrig skal ha sex med sin eks igen osv.. Men nu her.. Efter at have prøvet det på egen hånd.. Gud hvor har disse personer ret !!



  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #5   22. jul 2012 Mine venner og veninder siger også jeg skal glemme hende. Og da jeg fortalte dem jeg havde været sammen med min eks blev de pisse sure og bange for at jeg ville havne tilbage hos hende igen - med god grund åbenbart da de følelser fucker en godt op.

    Mit problem er åbenbart mig? Jeg har allerede kontakt til nye piger, og det hele kørte "fint" for mig indtil jeg ødelægde det for mig selv ved at ha sex med min eks.. : / Må prøve at lægge min eks på is, og koncentere mig om de andre piger.


  • #6   22. jul 2012 Jeg tror egentlig at det fornuftigeste vil være at ringe til hende og sige det du ønsker og sige og så fortælle at i ikke skal snakke mere. Så skal du slette hendes nummer osv og bede hende om at respektere det. Hvis hun så skriver, så må du jo ignorere det.

    Men at vente på hun ringer og ikke svarer hende, så ligger du det over i hendes hænder - igen og lader hende tage teten. Vær en mand og træk vejret dybt og så gør det selv færdigt. Det andet er for dumt.

    Så kom videre og se hvad hende pigen er du har snakket med, spørg hende ud eller hvad der skal til og tage den derfra og så kom videre. Er sundest for dig på sigt.



  • #7   22. jul 2012 Kom videre. En gang utro, altid utro. Og så siger hun at det ikke gør hende noget, at du er sammen med en masse andre piger, så længe følelser ikke er indblandet. Så skal det samme også gælde for hende. Hun drømmer om et forhold hvor i begge kan leve sammen, og samtidigt kneppe både til højre og til venstre.
    Hvis det er det du ønsker, så gør det. Jeres fremtid med børn og et godt familieliv vil bare blive præget af det.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #8   22. jul 2012 På Jagt A: Hun siger selv at hun ikke har lyst / behov for at være sammen med andre fyre (hvilket mine venner og veninder også siger til mig hun ikke har været, siden vi slog op dengang). Jeg sagde til hende at jeg ikke ville ha det godt med hvis hun var sammen med andre når vi er på det her punkt, og jeg sagde så også at jeg ikke ville være sammen med andre, men så sagde hun straks det der med at hun ikke ville sætte regler for mig, at jeg skulle gøre som jeg havde lyst til. Hun ville bare ikke vide om det, hvem jeg knepper f.eks. og at der ikke skal opstå følelser. Det er meget blandet signaler hun kommer med, men som de andre også siger herinde, så er det nok bedst for alle parter at komme videre, selvom det er skide hamrende svært.

  • #10   23. jul 2012 Ja, kom videre. Livet er for kort til at være sammen med en, som ikke gør en 100% glad hele tiden.
    Tid til at prøve noget nyt og være single! smiley


  • #11   23. jul 2012 Drop det smiley
    Jeg har selv prøvet nogenlunde det sammen med min x som jeg var sammen med i næsten 5 år og som jeg har barn med. Vi fandt sammen igen men det endte med at holde en måned og så droppede jeg ham igen.

    Har virkelig lært at man ALDRIG skal gå tilbage til en fuser. For det som ødelagde forholdet første gang gør det gerne igen senere hen smiley Du skriver jo selv at jeres forhold var kørt død i det, og sårn vil det sikkert ende igen efter lidt tid.

    Så ja hvis jeg var dig ville jeg droppe kontakte med hende og komme videre smiley


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #12   24. jul 2012 Ja okay så fik jeg endelig bekræftet mine bange anelser.. Hun har allerede noget kørende med en anden gut, og det var sgu dråben.

    Man troede lidt på efterhånden at hun rent faktisk havde ændret sig, men næææ nej. Er glad for jeg ikke nåede at få flere følelser for hende end "kun" det her jeg har nu. Det gør det hele meget lettere at komme over end som sidst da vi slog op.

    Tak for alle jeres råd og vejledning.

    "Gå aldrig tilbage til en fuser" Så sandt.. Og ISÆR når hun var utro !!

    Takker igen, Baboom smiley


  • #13   24. jul 2012 Morten: Kram til dig. Den slags er aldrig sjovt.


  • #14   24. jul 2012 Selv tak smiley Og god vind fremover!

Kommentér på:
Jeg har dummet mig.. eks kæresten..

Annonce