Åååhh nej! I byen iaften og der møder man sin eks {{forumTopicSubject}}
Så skete det som bare ikke måtte ske. I aften holder jeg noget forfest for 6 stykker og bagefter skal vi selvfølgelig i byen. Har netop lige fundet ud af at min skide eks også skal i byen og det samme sted enda..
Og nej vi kan / vil ikke tage et andet sted hen da vi skal mødes med andre også.
Jeg har mest af alt bare lyst til at "droppe" denne aften og blive væk men ved godt det kan jeg ikke tillade mig. Bare tanken om at skulle i byen, være i samme rum som hende med sine klamme veninder gør mig utilpads og ked, da jeg slet ikke er kommet over hende endnu. Og det værste er, at hun ER kommet over mig. Hun var mig utro.
Havde bare brug for at komme ud med det her, så tidligt om morgenen. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv i aften når vi rammer byen. Drikke mig herre fuld og flirte med en masse pige og gøre hende jaloux derved? Ved ikke.. Ved bare det bliver en fucked up aften for mig
mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 34
mar 2008
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 136
feb 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
Ignorere hende og gimperne hun er sammen med, hvis hun da kommer. For det kan også godt være nogen har fortalt dig hun kommer for at give dig en dårlig stemning og det var så ikke en ven.
Ja I skal mødes der men hvem siger I skal blive der hele aftenen, I kan da bare gå et andet sted hen, hvis det er venner du skal ud med så forstå de dit dilemma.
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 9
Aj, de andre på tråden har ret. Tag dig sammen i aften, lad være med at drikke dig plørefuld og udvis et stort mentalt overskud.
<b>Og lad være med at indgå nogen form for dialog med hende</b>
Iøvrigt giver jeg Gentlemanden ret: Det var noget af det bedste der kunne ske for for dig, at komme af med hende. Ingen har brug for en utro sæk.
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 9
Du skriver I ikke kan mødes et andet sted, fordi der er nogle af venner I skal mødes med der, hvor hun også er.
Hvad er problemet? Mobilos er hvermandseje i dagens Danmark
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 174
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
mar 2008
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
mar 2008
Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.056
apr 2007