{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.334 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Åååhh nej! I byen iaften og der møder man sin eks {{forumTopicSubject}}

Så skete det som bare ikke måtte ske. I aften holder jeg noget forfest for 6 stykker og bagefter skal vi selvfølgelig i byen. Har netop lige fundet ud af at min skide eks også skal i byen og det samme sted enda..

Og nej vi kan / vil ikke tage et andet sted hen da vi skal mødes med andre også.

Jeg har mest af alt bare lyst til at "droppe" denne aften og blive væk men ved godt det kan jeg ikke tillade mig. Bare tanken om at skulle i byen, være i samme rum som hende med sine klamme veninder gør mig utilpads og ked, da jeg slet ikke er kommet over hende endnu. Og det værste er, at hun ER kommet over mig. Hun var mig utro.

Havde bare brug for at komme ud med det her, så tidligt om morgenen. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv i aften når vi rammer byen. Drikke mig herre fuld og flirte med en masse pige og gøre hende jaloux derved? Ved ikke.. Ved bare det bliver en fucked up aften for mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åååhh nej! I byen iaften og der møder man sin eks
  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#2   5. apr 2012 Gentlemanden S: Hmmm... Lyder også som en god idé

• #3   5. apr 2012 glem alt om at drikke mig pisse fuld og gøre hende jaloux.. Hvis du virkelig vil ramme hende så gør hvad Gentlemanden siger.... Fest med dine venner, ha det sjovt... Vis hende at du har det så meget bedre uden hende...

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#5   5. apr 2012 ** CALLA **: Du har ret. Har aldrig haft et problemer med tøserne, så uanset hvad skal hun nok ende med at blive såret og ked. Hygger med mine venner og såre hende på samme tid. 2 fluer med ét smæk smiley hehe

• #6   5. apr 2012 Du kan sku da være ligeglad. Det er da hende der burde have det skidt.. Vis du er kommet videre og drik dig i hegnet.. Men lad hende nu være ik.... smiley

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #7   5. apr 2012 Synes ikke du skal fokusere så meget på at såre hende, eller gøre hende jaloux. Det er sgu spild af tid. Hvis hun allerede har knaldet ved siden af, så er hun sgu nok ligeglad. Fokuser hellere på at have en fed fest sammen med vennerne, og glem hende kosten. Hun er tydeligvis ikke værd at bruge energi på.

• Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
    #8   5. apr 2012 Lad være med at kører en dårlig stemning op hos dig selv, det bliver det bare mere trist eller træls af.
    Ignorere hende og gimperne hun er sammen med, hvis hun da kommer. For det kan også godt være nogen har fortalt dig hun kommer for at give dig en dårlig stemning og det var så ikke en ven.
    Ja I skal mødes der men hvem siger I skal blive der hele aftenen, I kan da bare gå et andet sted hen, hvis det er venner du skal ud med så forstå de dit dilemma.

• #9   5. apr 2012 Kan du ikke hoppe på en af hendes veninder?

Aj, de andre på tråden har ret. Tag dig sammen i aften, lad være med at drikke dig plørefuld og udvis et stort mentalt overskud.

<b>Og lad være med at indgå nogen form for dialog med hende</b>

Iøvrigt giver jeg Gentlemanden ret: Det var noget af det bedste der kunne ske for for dig, at komme af med hende. Ingen har brug for en utro sæk.

• #10   5. apr 2012 Iøvrigt.....

Du skriver I ikke kan mødes et andet sted, fordi der er nogle af venner I skal mødes med der, hvor hun også er.

Hvad er problemet? Mobilos er hvermandseje i dagens Danmark smiley

• #11   5. apr 2012 Bliv hjemme og forlad IKKE computeren !!!!!

• #12   5. apr 2012 cry baby!!!!

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#13   5. apr 2012 /Kællingen /: Den dårlige stemning er væk nu her. Glæder mig rent faktisk til det går løs i aften nu her smiley

• #14   5. apr 2012 Ideen med at prøve at såre hende holder nok ikke helt, eftersom hun allerede er blevet kneppet af en anden stodder ( hvis ikke flere ) Så hun er sgu nok pænt ligeglad med hvad du gør ! Eneste mulighed skulle da lige være hvis du kunne slippe afsted med en af hendes veninder, men når du beskriver dem som klamme lyder det ikke som en mulighed smiley Så det bedste råd må nok være bare glem at hun er der og lad være med at kigge på hende.. Og for guds skyld ikke snakke med hende... Og lad nu være med at drikke dig så stiv at du dummer dig så meget at hun kan sidde og tænke "hold kæft hvor er det godt jeg ikke er sammen med den idiot mere"

• Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.056
    #15   5. apr 2012 Show her what she's missing!

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 483
    #16   5. apr 2012 JUST LIKE THIS

http://www.youtube.com/watch?v=WwoM5fLITfk

Kommentér på:
Åååhh nej! I byen iaften og der møder man sin eks

Annonce