{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.396 visninger | Oprettet:

Konfirmationstale {{forumTopicSubject}}

Hej BB,
Jeg står her, med en stort set færdig skrevet konfirmationstale.
Nu mangler jeg bare nogle tilbage medlinger, samt jeg søger meget gerne gode tåd til min tale.
Tak for hjælpen på forhånd.....

Slå på glasset og rejs dig derefter op. Vent til alle er stille før du begynder

Kære mor og Far, kære søskende og kære gæster!
Jeg er glad for at se så mange kunne komme og tilbringe denne dag sammen med mig. Det betyder meget for mig, at i har kunnet komme til min fest, for at fejre mig. Jeg vil også gerne sige tak, for alle de flotte gaver jeg har fået, dem er jeg ekstremt glad for.
Jeg vil gerne give et stort tak til min familie. Især til min mor og far. Til dels fordi de holder denne fest for mig, men også fordi de altid har bakket mig op, og altid har været der for mig, i hvilken som helt situation. Jeg har altid fået omsorg, fået en varm seng at sove i, og hvad man ellers skal bruge, selvfølgelig er jeg også blevet møg forkælet. Det betyder rigtig meget for mig.
Jeg synes også det er vildt, at i har villet rejse til Danmark, helt fra Sydøstasien, for at feste med mig i dag. Jeg har glædet mig meget, til at se familie og venner, men også at holde blå mandag, med min gamle klasse og se mine venner i Danmark.
Tak til min bror Christian og søster Kathrine. Selvom i nogle gange har været nogle rødder, synes jeg selvfølgelig vi har flest positive oplevelser. I skal vide, at i begge er verdens bedste søskende, man kunne ønske sig i verden.

Nu til sidst vil jeg gerne udbringe et hurra for min mor og min far. Så hvis i alle vil rejse jer op.
MOR OG FAR LÆNGE LEVE (hurra hurra og så det lange hurraaaa!! )
SKÅL


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmationstale
Kommentér på:
Konfirmationstale

Annonce