{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

K X
K X
Tilmeldt:
29. apr 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 410

Gave til veninde/næsten-kæreste {{forumTopicSubject}}

Jeg står her og har en flirt kørende med en pige og hun har fødselsdag her i september, hvad skal jeg give hende? Det må ikke være for dyrt og pragende, det ville ligesom være at trænge sig på. Men bare noget der viser at...aner det ikke, men håber i forstår!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til veninde/næsten-kæreste
  • #2   29. aug 2007 em buket blomster og skriv et kort til hende. og HUSK vedlæg et billede af mig og hun vil falde for dig smiley

  • #3   29. aug 2007 Frederik U - Tror måske ikke helt du er hvad hun leder efter....

  • #4   29. aug 2007 nej ved jeg da godt smiley

    men serisøt giv hende nogle blomster. og så tag hende med ud at spise et eller andet sted, gerne en fin lille restaurant. og bare gør den aften helt uforglemmelig for hende - ja og for dig også hvis du da er til sådan noget


  • #5   29. aug 2007 giv hende en gave hvori der er en hundevalp. så skal der være 3 billeter til biografen så jeg også kan komme med. + vi skal på mcdonald og æde os mæt i burger og pommesfrittes. bagefter følger vi dig hjem. og så tager jeg mig af resten. Luxus?

  • #6   29. aug 2007 # Quencher # - Der sidder et dirty hoved på dine skuldre var'? smiley

Kommentér på:
Gave til veninde/næsten-kæreste

Annonce