{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Æ' Landmand s
Æ' Landmand s
Følger: 1 Emner: 157 Svar: 722

udlængsel {{forumTopicSubject}}

hejsa
har efterhånden gået længe med sådan en udlængsel.
det er sådan at jeg er i praktik pt. jeg har aftale til september 2011

men har kæresten nord på og bor selv i midtjylland, har de fleste af mine kammerater nordpå.
jeg er MEGET glad for min chef og mit arbejde, men den her udlængsel efter kæresten og kammeraterne er snart for stor.

men nu what to do? min chef er utrolig god ved mig og var det ikke sådan var jeg flyttet for længe siden. skal jeg bare sige at til nytår er det slut og jeg tager det sidste praktik ved en landmand nordpå??
vil gi ham 3 mnd. opsigelse det ikke mere end fair. selvom det intet krav er jeg har ingen kontrakt.

hvad synes i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udlængsel
  • #1   1. okt 2010 ja det er jo self første ting, men er sådan set igang med at søge lidt

• #2   1. okt 2010 gør hvad du føler for smiley

• #3   1. okt 2010 Venner, kæreste og familie er altid mere vigtigt en job, Altid.

• #4   2. okt 2010 carsten
    vil jeg osse mene, men hele min familie er her hvor jeg er nu, men det er en halvanden time i bil, intet problem der..

hvis jeg kan finde plads gør jeg det, selvom det bliver hårdt at sige det til min chef

• #5   2. okt 2010 Jobs er der massere af, et job er hvad du gør for at tjæne penge til at bruge på det liv du har uden for jobbet, hvad point er der i at arbejdte for noget du ikke har.

Er det med kæresten seriøst og du tror det er noget der holder så kendte du allerede svaret inden du skrev denne post og ville bare have det bekræftet.

Jeg har selv siddet fast i et rigtigt lorte job i næsten 7 år pga en pige da jeg var bundet af at have nok penge for at kunne opretholde forholdet, vær dag var noget rigtigt lort men det var lige meget fordi at jeg havede en at komme hjem til.

Så tror du det er noget ægte som er det vær så fuck jobbet.

• #6   3. okt 2010 ja det tænker jeg da det er, man ved jo aldrig men vi ville nok ikke ha holdt hianden ud i over et år hvis ikke der var noget om snakken smiley

ja kendte nok svaret på forhånd, men ja andres meninger er jo godt engfang imellem

Kommentér på:
udlængsel

Annonce