udlængsel {{forumTopicSubject}}
hejsa
har efterhånden gået længe med sådan en udlængsel.
det er sådan at jeg er i praktik pt. jeg har aftale til september 2011
men har kæresten nord på og bor selv i midtjylland, har de fleste af mine kammerater nordpå.
jeg er MEGET glad for min chef og mit arbejde, men den her udlængsel efter kæresten og kammeraterne er snart for stor.
men nu what to do? min chef er utrolig god ved mig og var det ikke sådan var jeg flyttet for længe siden. skal jeg bare sige at til nytår er det slut og jeg tager det sidste praktik ved en landmand nordpå??
vil gi ham 3 mnd. opsigelse det ikke mere end fair. selvom det intet krav er jeg har ingen kontrakt.
hvad synes i ?
jul 2007
Følger: 1 Emner: 157 Svar: 722
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 8 Svar: 249
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 32 Svar: 366
jul 2007
vil jeg osse mene, men hele min familie er her hvor jeg er nu, men det er en halvanden time i bil, intet problem der..
hvis jeg kan finde plads gør jeg det, selvom det bliver hårdt at sige det til min chef
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 32 Svar: 366
Er det med kæresten seriøst og du tror det er noget der holder så kendte du allerede svaret inden du skrev denne post og ville bare have det bekræftet.
Jeg har selv siddet fast i et rigtigt lorte job i næsten 7 år pga en pige da jeg var bundet af at have nok penge for at kunne opretholde forholdet, vær dag var noget rigtigt lort men det var lige meget fordi at jeg havede en at komme hjem til.
Så tror du det er noget ægte som er det vær så fuck jobbet.
jul 2007
ja kendte nok svaret på forhånd, men ja andres meninger er jo godt engfang imellem
udlængsel