{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Spansk hjælp {{forumTopicSubject}}

hej kunne godt tænke mig at lære spansk fordi jeg gerne vil flytte der ned når jeg er færdi med min uddannelse, og vil også gerne i praktik.
er der nogen gratis aftenskoler hvor man lære det? i kolding, eller på nettet et sted.
og hvad med de cd. man kan købe, er de gode at bruge?

Mvh Anders Hansen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spansk hjælp
  • #1   7. aug 2010 og det skal hels være det spansk man bruger mest der nede

• #2   7. aug 2010 Man kan jo ikke bare sige det spanske de bruger mest dernede. Som i Danmark er der også dialekter og forskelle i sproget dernede.. Så det kommer jo an på hvor man vil bo - Er det i nærheden af baskerlandet er det jo endnu sværere.
    Og nej jeg tror ikke der er nogle gratis kurser - Du må punge ud.. Meen. Spansk er jo ikke lige til - Det er ligesom tysk opdelt i han- og hunkøn og som i engelsk med jeg, du, han/hun/den osv. osv. Så jeg ville ikke investerer i en CD-rom, for jeg tvivler at du kan lære det selv ved hjælp af sådan en.

• #3   8. aug 2010 havde bare hørt man fik det hvis man var under 26 og var under uddannelse.
    vil bo i længst mod ekvator. eller et stykke fre madrid

• #4   8. aug 2010 Hvis du vil bo i Spanien ville jeg anbefale dig at sætte dig bedre ind i, hvilke dialekt der er det eksakte sted. Og så kan det vel godt betale sig at betale for et kursus, når man skal bruge sin hverdag dernede og kunne gebærde sig rundt.
    Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige, at der ikke er noget omkring hvor du bor, der har lavet netop et tilbud med gratis undervisning - Det må du jo undersøge.

Kommentér på:
Spansk hjælp

Annonce