{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Mira. R
Mira. R
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Ondt i maven ! (piger) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer piger .
orrg jeg har det problem at hver gang jeg har "det røde" får jeg vildt undt i maven. og kan næsten ikke være nogen steder! vildt træls! har i prøvet det og ved i hvad der kan hjælpe?

håber i kan hjælpe !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i maven ! (piger)
  • #1   6. aug 2007 Man kan få nogen piller ved læge for det

• #2   6. aug 2007 måske sku du skifte til nogen andre p piller, hvis du er på dem
    '

• #3   6. aug 2007 Jeg kaster op af smerte hver eneste gang jeg har det smiley

Jeg kender desværre ikke noget som virker (ihvertfal ikke på mig).

• #4   6. aug 2007 Det er også det jeg mener.
    Man kan også drikke aloe vera

• #5   6. aug 2007 jeg kender det godt. jeg skiftede mine p piller ud med nogen andre og det virker, men efter jeg har født, er jeg begyndt få ondt 1 dag før jeg skal have det. men kun den ene dag før har jeg ondt. ik resten a menses tiden

• #6   6. aug 2007 Man kan sætte sig på knæ og så bøje kroppen ind over og strække armene ud så langt man kan. det er dejligt når smerterne er værst - den virker for mig hvertfald.

• #7   6. aug 2007 Hej Mira.

For det første, hvor gammel er du?

Jeg havde desværre samme problem som dig, kan jeg forstå på det, og hverken p-piller, eller Ipren, eller Ibumetin eller pamol ville hjælpe på mig smiley

Men jeg snakkede med min læge efter vi havde prøvet en masse forskelligt, og hun sagde det ville være en go idé at prøve ät få sat en Spiral op, og den har så hjulpet mig utrolig meget smiley
    Det er hvert fald noget som kan anbefales !

Held og lykke :)))

• #8   6. aug 2007 Hej Mira

Jeg kan p din profil se du ikke er så gammel. Hvor mange gange har du haft mens? For jeg kan huske, at de første 3-5 gange jeg havde det gjorde det vildt ondt, men så kunne jeg ikke mærke det en tid. Indtil engang i 16-års alderen, hvor jeg begyndte at få ægløsning.

Jeg tager hverken p-piller eller panodiler, men udstår smerterne på min måde... Jeg bevæger mig så meget som muligt. Det er hårdest lige at komme igang, men så snart man er kommet ud at gå, går det rimeligt hurtigt over.
    Livmoderen er en muskel, som skal presse blodet ud, og det er de krampagtige sammentrækninger i livmoderens muskler der gør så ondt. Det er ligesom man kan få ondt i benmusklerne dagen efter en cykeltur. Da er det også bedst bare at komme igang igen og bevæge musklerne, så de kan blive blødt op.

Håber det er en hjælp somehow...
    Venlig hilsen Ann, der har stor medfølelse!

• #9   6. aug 2007 Forresten - nogle af de piller lægen ordinerer er gigtpiller. Ved jeg, fordi jeg én gang fik en af en veninde. Den hjalp RIGTIG godt; MEN jeg vil ikke tage det igen. >Gigtpiller er til gigt...

bare lige en tilføjelse...

• #10   6. aug 2007 Mira. R

jeg går stærkt ud fra efter som du er 12 år... at det ret nyt... jeg kunne ingen ting af smerter de første gange jeg fik det... men efter nogen gange forsvandt problemet med smerterne og i dag mærker jeg ingen ting til det overhovedet.

• #11   6. aug 2007 Ellers hjælper det (for mig i hvert fald) at lægge sig i sengen på siden og komme en pude på maven så man har varme på...

• Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 145
    #12   6. aug 2007 Det er ikke alle der kan slippe af med smerterne... jeg kan fx ikke... intet kan tage dem, så jeg mår desværre lære at leve med dem

• Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #13   8. aug 2007 hejsa.

Inden jeg fik barn hvade jeg også mange smerter , jeg kom MEGET varm vand i en colaflaske og lå den på mavn det hjalp en del,

bare et lille råd

• #14   9. aug 2007 P-piller eller panodiler ..
    P-Piller har ii hvert fald hjulpet ved miq ..

Kommentér på:
Ondt i maven ! (piger)

Annonce