{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

til min kæreste som lige har slået op {{forumTopicSubject}}

Nåh men du skal vide at jeg er så glad for at have mødt dig at det ikke kan beskrives med ord...
Jeg syns du er sød, smuk, dejlig og din egen....
Du skal vide at jeg holder meget af dig og det vil jeg gøre fra nu af til jeg i min kiste..
Jeg syns at du skal have det bedste af det bedste og vis det ikke er mig som kan give dig det så må det være sådan men ville gøre alt for at give dig det bedste....
Jeg vil huske tilbage på dig og de tider vi har haft i spanien det var det bedste ferie jeg har være på ever!!!
Og det skal du vide...
Da vi var i bjergene og jeg sagde at jeg viste om det skulle være os og så du blev ked..
Det slog mig at jeg havde sagt at jeg ikke ville lave sådan et nummer og det gjorde jeg heller ikke for der var følser bag...
Selv i bussen skulle jeg holde dig om så jeg ikke kunne mærke min arm fordi der ikke kunne komme blod til den:-)
Det var hårdt at du var væk så længe i egypten det var langtid vi ikke så hinanden.
Men selv om det er slut så elsker jeg dig stadig og jeg vil være der for dig vis det er du har brug for det<'3
Du siger det er slut og det blev jeg ked af men det som ikke slår mig ihjel gør mig kun stærker selv om det er svært..
Jeg håber at vi stadig kan være venner gode venner og måske komme sammen igen på et senere tidspunkt<'3
Men jeg må nok heller stoppe nu jeg ville kunne blive ved med at skrive om dig og fortælle hvor meget jeg holder af dig men syns at jeg er kommet ud med noget af et vigtigste:-)
Tak for en fed tur til spanien selv om vores forhold stoppede så hurtigt<'3<'3
elsker dig din nico
vi vil altid have spanien hehe<'3:-)


hva syns i??


Kommentarer på:  til min kæreste som lige har slået op
Kommentér på:
til min kæreste som lige har slået op

Annonce