{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Snydt på markedet! {{forumTopicSubject}}

Jeg blev snydt på markedet, indsatte 300 kr til extension for 2 uger siden og har aldrig set noget til varen, damen jeg købte det af er ikke til at få kontakt til mere og startede bare med at skrive en besked hvor hun skrev jeg bare måtte vente og se, det var jo ikke hendes problem ;( !,
Jeg kan se hun stadig sælger en masse andre pige ting. som tøj, sko, deo, osv.
Men pas på! Træls folk ikke kan være ærlige ;(
Jeg synes så at det er ALT ALT for dårligt at baboom ikke gør noget ved det, hun kan jo bare blive ved med at sælge og snyde folk herinde ;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt på markedet!
  • #1   25. aug 2009 velkommen i klubben......................sorry to say, men det er bare baboom i en nøddeskal

  • #2   25. aug 2009 Det det samme som at høre flok blive pløkket ned i københavn... der sker hele tiden

  • #3   25. aug 2009 Du har vel været så smart at få personens adresse som sikkerhed? ellers er det bare sur røv smiley

  • #4   25. aug 2009 Lisa: Så godt du havde skrevet inde på en af hendes annoncer, hvor hun sælger nogle stiletter.. disse stiletter havde jeg også byttet mig til, men så dem aldrig, og nu har hun sat dem til salg igen !

  • #5   25. aug 2009 Hun har desværre ikke nogle oplysninger rigtigt, og så er det rigtig svært.
    Jeg tror desværre ikke jeg ser hverken extension eller mine penge igen, men synes det er fejt at man kan få sig selv til at sidde og sælge modtage penge og så aldrig sende varen afsted..
    Michelle K: Ja, jeg har skrevet på hendes annoncer, er rimelig hjælpeløs, der er jo ikke så meget at gøre, men i det mindste kan jeg da lige advare andre! ;(
    Det er åbenbart ikke første gang hun laver sådan et nummer så :(, men det er rigtig træls!


  • Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 52 Svar: 464
    #6   25. aug 2009 endu en grund til jeg aldrig handler på baboom

  • #7   25. aug 2009 Jeg mener hun er fra Århus

  • #8   25. aug 2009 Marked på Baboom er virkelig det vilde vesten. totalt lovløst. man skal sgu tage sine forholdsregler hvis man vil handle her. du er ikke den første der er blevet snydt. og nok heller ikke den sidste.

    jeg gider personligt heller ikke bruge marked herinde.


  • #9   25. aug 2009 Michelle : Ja, også det eneste jeg ved. Du har ikke hendes adresse?

  • #10   25. aug 2009 hvis du har personens adresse så kan du politi anmelde personen, eller snak med barken hvor du satte pengene ind, for jeg mener de skal opgive et navn 14 efter, hvis du blev snydt

  • #12   25. aug 2009 men kontonummeret kan man finde ud af deres adresse

  • #13   25. aug 2009 Problemet er jo bare at politiet griner af en når man siger at man er blevet bedraget for 300 kr.

    Politiet kan få navn og adresse på kontohaveren, hvis de trykker på de rigtige knapper


  • #15   25. aug 2009 jeg købte noget her inde af en på 1000kr han har os svært ved at sende den.. han sagde han ville sende i fredags med han sendte først idag jeg blev bare ved med at ringe selv om han var på arbejde hvor han ikke måtte have mobilen tændt jeg var koldt og har ringede 200gange og lagt omkring 100 talemeddelser på hans mobilsvar og skrevet omkring 20sms og ca det samme her inde.. og så blev de pludselig sendt..
    skrev han røg til politiet. jeg havede jo billeder af ham her inde fra og i hans profil havede han skrevet navn, alder, bt og alt det der.. såå skrev bare hvis det ikke hjælper med politiet så måtte jeg sku bare selv komme og hente den personligt og lige pludselig blev den sendt og jeg fik track og trace nummer..

    er lige glad om man må hænge folk ud, hvis i ville handle hos ham her.. så tænk jer om smiley han er langsom til at handle..
    http://www.baboom.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=62094


  • #16   25. aug 2009 harry der tager du fejl. Kun hvis kontohaveren i den anden ende giver lov til det. Dette gælder for alm bankoverførsler. Kender ikke reglerne for andre overførsler som løn osv. Mener de er anderledes.

    Er pengene sendt afsted som alm overførsel er der INTET at stille op for din bank.


  • #18   25. aug 2009 Gu kan man ej..

    Ikke med mindre begge parter er enige om det.

    Modtagerens bank må ikke stjæle kontohaverens penge.

    At det så kan være sket er en anden ting.

    Men det er tyveri


  • #23   25. aug 2009 lol..

    Helt sygt at man kan være så dumstædig...


  • #29   26. aug 2009 Inden der opstår lynch stemning, eller hvad der er værre, så læs lige dette hvis du er blevet snydt.

    1: Sørg altid for at tage dine forholdsregler. Navn, adresse, tlf først. Slå det op på krak/dgs eller lign., eller ring til nummeret og aftal handlen.
    2: Har du mulighed for det, så handel face-to-face, ellers kan en tredjepart som f.eks. PayPal eller lignende bruges. Så vidt muligt bør du betale med betalingskort, da der er bedre garanti fra banken.
    3: Selve forsendelsen kan med fordel sendes som en pakke. Det koster lidt ekstra, men der er forsikring på en pakke, samt den kan spores via track and trace nummer.

    Skulle du være ude for at blive snydt alligevel, så skriv til en hjælpeadmin. Du skal dog være klar over, at vi intet kan gøre, hvis ikke der er 100 % synlige beviser. Men skriv til os, så kan vi i det mindste holde øje med formodede snydere.
    Derudover skal det selvfølgelig politianmeldes, selvom politiet intet gør ved det.

    Sidst men ikke mindst - brug din sunde fornuft. Lyder det for godt til at være sandt, så er det nok for godt til at være sandt.


  • Kabuto !
    Kabuto ! Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 76
    #30   26. aug 2009 Så kan du bare lære at handle ordentligt, og få de nødvendige oplysninger.

Kommentér på:
Snydt på markedet!

Annonce