Bedrageri! {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom.
Ja, jeg er jo så i den uheldige situation, at jeg er blevet taget ved næsen, det kostede mig lige 1000 kr. at stole på en person. Men nej, det kunne man ikke.
Ja måske er det dumt og naivt af mig osv. osv. (men ikke det jeg spørger om eller vil ha svar på - for ved jeg godt, men troede da på man kunne handle uden alt det pjat men åbenbart ikke - tak postvæsen for man ikke kan sende pr. efterkrav mere :s)
Men nej tilbage til emnet. Spørgsmål:
Kan jeg ringe til politiet eller noget og anmelde sådan noget og i såfald vil de gøre noget ved det?
Jeg har email, tlf nr. og konto nr. på personen.
Prøvet banken, om de evt. kunne trække pengene tilbage - men nej den gik ikke og er vel fair nok. Men ja stor fejl fra min side desværre :s
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
nov 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 137
Jeg har ofte set at det hjælper at true svindleren med en politianmeldelse.
apr 2008
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 152
Har talt med banken - de kan intet gøre. desværre
dec 2008
Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
Du kan KUN sende PR efterkrav som Virksomhed!
Væk i det !
Hvis du har overført over din Netbank så kan din bank godt trække dine penge tilbage, det Skal de, de skal dog søge om det i den anden bank og komme med en begrundelse, og så kommer der en sag ud af det, og politiet vil automatisk blive involvert, som jo er godt nok
Hvis du har sat dem ind i hans/hendes bank, så har du jo en bankseddel med deres navn, adresse osv... så tager du bare over til personen, og ber om dine penge, evt ring efter politiet hvis han/hun ikke vil sammenarbejdt og sig du er ved at få tæst eller noget, så kommer de hurtiger
Det hjælper at ringe på deres dør, og hvis du skal køre over storebældt, så kan det godt være du ikke får pengen hjem igen, pga benz og bor, men du har skræmt personen!
det har jeg gjort før... Kørt til Skagen for at få mine penge tilbage af en lille snotvalp her inde fra
apr 2008
Jeg har overført via. min netbank - og da jeg snakkede med min bank kunne de ikke gøre noget. også selvom begge afdelinger er fra Nordea. uforståeligt.. og det er så ærgeligt :s
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.037
Nægter vedkommende, laver politiet bare en sag ud af det. Er der flere der er blevet snydt, bliver det pludselig til en retsag, og vedkommende får en dom for bedrageri...
Så ring eller endnu bedre, tag ned og besøg policen så løser det sig på den ene eller den anden måde!!!
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
Vær stædig! for min bank kunne godt, jeg har JyskeBank...
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 17 Svar: 124
er selv blev snydt.. men da jeg har hans adresse skal jeg bare finde weekend jeg har tid ..så skal jeg ud og besøge ham og så regner jeg med at jeg får mine penge med hjem ..
apr 2008
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 17 Svar: 124
er personen under de 17-18 år plejer det at hjælpe hvsi man istedet tager en alvorlig snak med forældrene ..
maj 2009
Hans bank kan gøre nul og niks... Eneste de kan gøre er at erstatte det, og det tvivler jeg på de gør...
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 412
mar 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 32
maj 2009
Vildt godt råd med at sælge gælden... OR NOT!!!
Så kommer der lige en sag om afpresning mm og så virker sølle 1000 kr som peanuts i forhold til de konserkvenser det vil have...
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 117
jeg har selv lige betalt 1000kr til en her inde som sendte en pakke i fredags så den skal jeg have mandag.. såå hvis jeg ikke har modtaget den der. og han ikke svare når jeg ringer til ham jaa så tager jeg op forbi ham ved han bo i en lille by i jylland og jeg har billed af ham fra hans profil og hans alder så mig og nogle venner op fordi og finder ham og kræver mine penge..
men kontakt din bank igen og værd "hård" og evt kontakt politiet
maj 2009
Læs nu at banken INTET kan gøre... Det kræver accept fra modtager ellers er der intet at komme efter...
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.024
Der er selvf den mulighed du ringer til banken igen og beder dem kontakte modtageren. og ellers så meld det til politiet...
Jeg har nu brugt den at jeg har haft lavet en krosset chek med dem jeg har handlet med, så har man et bevis på den person har modtaget sine penge, pluds han kan ikke lyve om hans navn, for så kan han jo bare ikke hæve pengene. hvis man så er smart skriver man os adresse på. Så ved man ihverflad hvor han bor, og man har mulighed for at ringe til banken og annulere det hvis man bliver snydt. Hvis man når det selvf.
apr 2008
Bedrageri!