{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Igen er Apple nogle fjolser.. {{forumTopicSubject}}

Igår lavede jeg et topic om hvorfor jeg hader apple..

http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=127066

Idag gør de det så igen..:

http://macnation.newz.dk/de-amerikanske-myndigheder-vil-undersoege-afvisning-af-google-voice-app

Meeen lad os nu se det kan jo være en fejl.. Ellers skal de godt nok have en god beggrundelse for at vælge at tage det af Appstore.

Dette giver mig også medhold i mine tidligere holdninger. Jeg synes nemlig ikke det virker som om man faktisk køber en iPhone, det er nærmere sådan at man lejer den. Apple tillader jo ikke at der laves programmer med samme funktioner som allerede ligger i telefonen. Det fjerner din muilghed for selv at bestemme hvad du vil bruge og gør at jeg stiller spørgsmålet: Jamen det er jo min telefon, så det bestemmer jeg vel selv?

Desuden kan jeg ikke forstå hvorfor mit tidligere emne blev flyttet ind under IT og Teknik.. Det her er jo slet ikke teknisk relateret men nærmere hvad folk tror og mener..

Men hvorfor tror i at Apple har valgt at fjerne programmet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Igen er Apple nogle fjolser..
  • #1   5. aug 2009 Googles leder er lige skredet fra Apples højeste bestyrelse så det er sgu nok derfor smiley

    http://www.comon.dk/nyheder/Google-chef-forlader-Apple-bestyrelse-1.218660.html


  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #2   5. aug 2009 ........................................__......................................................
    .................................,-~*`¯lllllll`*~,..................................................
    ...........................,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-,..........................................
    ......................,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-,......................................
    ..................,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\.....................................
    ................;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\....................................
    ................\lllllllllllllllllllllllllll/...........\;;;;llllllllllll,-`~-,................................
    .................\lllllllllllllllllllll,-*.............`~-~-,...(.(¯`*,`,...............................
    ...................\llllllllllll,-~*........................)_-\..*`*;..)..............................
    .....................\,-*`¯,*`)............,-~*`~................../...............................
    .....................|/.../.../~,......-~*,-~*`;.................../.\..............................
    .................../.../..../..../..,-,..*~,.`*~*..................*...\.............................
    ...................|.../.../..../.*`...\................................)....)¯`~,....................
    ...................|./..../..../........).........)`*~-,............../.....|..)...`~-,..............
    .................././.../....,*`-,.....`-,....*`....,---......\...../...../..|..........¯```*~-,,,,
    .................(............)`*~-,.....`*`.,-~*.,-*.......|.../..../..../...............\..........
    ..................*-,.......`*-,...`~,..``.,,,-*.............|.,*...,*....|.................\.........
    ......................*,.........`-,....)-,..................,-*`...,-*.....(`-,..............\........
    ........................f`-,........`-,/...*-,___,,-~*.....,-*......|....`-,...............\.......


  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #3   5. aug 2009 de sq lie goe om det alle sammen

  • #4   5. aug 2009 Hehe mr.iphone nice art.. xP

    Men det ville vel svare lidt til at firefox ikke kunne installeres på windows fordi microsoft mener det dækker over noget de allerede har lavet? og det fik de jo ikke lov til .. så mon ikke det ender med at det kommer i app storen aligevel

    Synes det er godt af Google.. De viser jo netop hvor åbne de er .. Og på denne måde får de Apple til at vise hvor lukkede de er.. smiley

    Nej jeg kan ikke lide Apple.. Jeg kan ikke lide deres metoder at håndtere tingene på.. De er sq så hemlighedsfulde at man skulle tro hvis en medarbejdere fortalte noget til nogen udenfor arbejdspladsen, så tror apple de har license to kill på den medarbejder..



  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #5   5. aug 2009 jeg får bar min hero idag:P

  • #6   5. aug 2009 nicolai J - Dit svin ! Det er min drømme telefon lige pt.. !!

  • #7   5. aug 2009 nicolai hvad måtte du slippe for den? og hvilket abb? smiley

  • #8   5. aug 2009 hans H - tror også det bliver der jeg køber min da jeg allerede har telmore.. har du så fået noget data abb?

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #9   5. aug 2009 *HOST*
    Mon ikke Dalle lige skal tage et kig i Microsofts verden....
    Efter Apple fik stjålet deres styresystem af microsoft, kan jeg godt forstå de passer meget på.


  • #10   5. aug 2009 Tosse 2 Hvad mener du ligepræcis med stjålet ?

  • #12   5. aug 2009 Jeg tror bare at det bunder i at deres system er alt alt for lukket.. For mig ihvertfald.. Jeg synes ikke man får lov til noget som helst på et apple produkt. Og det kan jeg ikke li, det får mig til at føle at jeg ikke ejer det produkt jeg faktisk har betalt for fordi jeg ikke må noget som helst med det..

    Det kan godt være det er deres metode at gøre det på, men de burde bare åbne sig lidt op og give brugeren nogle alternativer, da det jo ikke nødvendigvis er alle der kan lide deres metoder.

    Men jeg tror sq på at Android derimod har overhalet Apple inden et år eller to med hensyn til salg. ! Det virker bare det system, hvilket iphoneOS også gør, men android har bare den fordel at det er åbent..


  • #13   5. aug 2009 hans H - det var også min tanke.. Deres udvalg er telefoner er jo ikke særlig stort.. Og med Android der jo kommer til at kunne installeres på flere og flere telefoner bliver det jo meget spændene.. Synes også jeg læste et sted at de vil lave det sådan at man kan installere det på andre telefoner som ikke er født med det som eksempel vis nokia og windows mobile telefoner.

  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #15   5. aug 2009 dalle j: hehe jeg glæder mig pisse meget til mutter har den me hjem, jeg må slippe 2400kr me abb ved telenor:p

  • #16   5. aug 2009 Chris! : Ligge musik over på den uden at skulle bruge itunes som et lille hurtigt eksempel

    Eller som hans H nævner.. Og det er blot nogle af dem..

    men tilgengæld er deres brugerflade rigtig smooth.. det er bare ikke nok når den så ikke kan de ting jeg har behov for


  • #17   5. aug 2009 Hmm nyt i sagen om eksploderende ipods og iphones.. mon apple vil true alle disse mennesker til at holde kæft?

    http://www.mobilsiden.dk/?aId=9184


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #18   5. aug 2009 Dalle: Da Macintosh kom på banen med det første OS system hvor man ikke brugte dos, og endda kunne navigere rundt med en makør på skærmen vha en tingest i hånden kaldet en mus, gik der ikke mange år før microsoft lavede et lignede styresystem kaldet windows, hvor man også kunne bruge en mus.
    Apple vandt endda også en retsag, bla. fordi microsoft også kopierede at man kunne have overlappende vinduer på skærmen. Noget MAC havde tilbage i 1984, og windows havde det i version 2,0 fra 1987
    Og Zune var også, omend en af de bedre, endnu en ipod klon...


  • #19   5. aug 2009 Tosse 2 - Det vidste jeg faktisk ikke. I så fald er Microsoft da heller ikke for smarte. Det kunne jo godt have noget at gøre med at det er derfor de spiller så tæt med deres kort hos Apple

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #20   5. aug 2009 Apple er jo i den grad livstilsprodukter, og se hvad der findes af kopivarer der ligner. Så er man ikke i tvivl om at der er grund til de holder på deres.

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #21   5. aug 2009 Øhhhhhh, Hans. Der er vidst nogle ting du ikke ved om appleprodukter. Min svigermor kan langt hurtigere på en iPhone se vejrudsigten, de gule sider oma end på en tilsvarende nokia. Mails er også langt lettere end på en tilsvarende Nokia. Mac var populært før iPhone, så det hænger ikke sammen, og det er bestemt ikke mit indtryk at de sælges igen med det samme fordi de er dårlige...

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #22   5. aug 2009 Kan lige tilføje, at jeg har både Mac og en Dell med XP. Og en Nokia E61, som er helvedes svær at sætte op til mail uden man er halv programmør...
    Billeder, musik, film, dvd mm. er langt lettere at administrere på en MAC end på en Windows, med mindre man køber et program til sin PC.


  • #23   5. aug 2009 Apples produkter kan ikke ret mange ting.. Men de få ting de nu kan gør de godt.. Og sådan er det bare..

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #24   5. aug 2009 Dalle: Efter som en Mac kan afvikle windows ligeså godt som enhver anden maskine, hvad er det så de ikke kan??

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #25   5. aug 2009 Øhhhh, Mac bruges da i den grad af erhvervslivet. Hele grafikker, musik og journalist brancherne bruger hovedsagligt MAC.
    At det så ikke bruges meget i andre erhverv, skyldes at microsoft har haft en bedre politik, der gjorde at deres styresystem kunne komme på billige kina-PC'er, og dermed tilgængelig for masserne. Så hele samfundet er standardiseret til Microsoft. Offentlige sider, netbanker o.lign var i mange år kun forbeholdt PC brugere med Explorer.
    Ret skræmmende eftersom Explorer gang på gang bliver kåret som den mindst sikre browser...


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #26   5. aug 2009 Hmmmm Nu er apples marked lidt større end metroexpress og din nabo... Der bliver solgt flere Mac's WW end der er borgere i DK

Kommentér på:
Igen er Apple nogle fjolser..

Annonce