994 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "V - Kamphunde"
KAMP HUND!
Det er sådan vi træner vores kamphunde ;) http://www.youtube.com/watch?v=ShMcllW029w&feature=youtu.be
Det er sådan vi træner vores kamphunde ;) http://www.youtube.com/watch?v=ShMcllW029w&feature=youtu.be
Skrevet af: Sara Maria - 12. sep 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 85
jul 2007
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 228
Det er noget helt andet det handler om.
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 54
Kamphunde skal ikke forbydes da der er kun ejer der skal lære at have den slags hunde på den rigtige måde et kørekort til hun ville efter hånden være på sin plads......
Hilsen Far til 5
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 208
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 114 Svar: 264
Desuden - som andre så rigtigt har anført - tiltrækker hunde-typen klaphatte af forskellig art. Personer, der NETOP går efter de karakteristika hundene har. Det svarer lidt til at gå rundt men en delvist afsikret pistol.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 208
feb 2008
jul 2008
Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
den eneste løsning der vil være på dette problem vi har nu er at forbyde dem helt da kørekortet er en fin idee men i praksis vil det ikke virker efter min mening fordi hvordan skulle de kunne tjekke det?
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 950
Det kan ikke passe, at folk ikke kan få lov til at gå i fred på gaden fordi der er en flok dumme og svært ubegavede mennesker som synes de hunde skal være i landet.
Det er både hundene og ejerne som er problemet.
Men i det samfund vi lever i i dag, så undre det mig ikke at folk har den slags ulækre kræ.
jul 2008
Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
aug 2007
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 173
Den her kamphund kan jeg tænde så meget at den begynder at bide mig, men ligeså snart jeg siger slip slipper den.
Og ja jeg ved godt når de endelig sidder der så sidder de der bare så kan man ikke gøre andet ind at slå dem i hovdet med noget hårdt vis de er gået amok
jan 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 71
aug 2007
Altså jeg har den ALDRIG løs. Det har hende der ejer den og så gør hun det. Jeg prøvede så her i sidste uge hvor hun var med
aug 2007
aug 2007
Det er en verden hvor man skal være bange for at gå rundt på gaden af frygt for at bli overfaldet af sådan et satans krapyl (undskyld sproget)
Men jeg blir gal, når jeg kan sidde og læse at folk forsvare den slags dyr som overfalder uskyldige mennesker, bare de ser en anden hund på den modsatte side af gaden.
Problemet bli jo større og større, og det eneste man kan gøre, er at forbyde de hunde fra det danske land (hvilket de jo egentlig osse er)
Hvis man genre vil have hund, så anskaf en hund som har et normalt sind og som ikke er opdraget i sjælen til at angribe og skambide uskyldige mennesker og deres hunde.
aug 2007
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 18 Emner: 74 Svar: 2.363
?
vis du ført har givet den lov til at bide i en leg tror den også at den bare må bide..
det er jo ikke et menneske det er en hund og den forstår ikke tingene på samme måde..
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 54
aug 2007
Folk som finder disse hunde søde, må da absolut havde nogle underlige gener i sig.
De hunde er bygget til at være kamphunde og ikke til at være familiehunde som eks. en Labradore, Puddel osv er.
Disse hunde skal bare forbydes, og hvis folk alligevel importere dem, skal hundene bare aflives.
Problemet vokser hver dag og hver ugedag mere eller mindre, blir folk overfaldet af sådan en satan og det kan sgu ikke være rigtigt at det skal finde sted.
I disse tilfælde skal hundes skydes og ejeren fægles.
aug 2007
De skaber ikke andet end problemer.
aug 2007
Og igen jeg mangler stadig et svar på, hvorfor folk mener at de hunde skal være her?
jan 2009
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 38
heller ej kørekort.. hvem køre ikke bil uden kørekort? tja.. det holder ikke..
alle hunde kan være farlige, alle hunde bider, det gider folk bare ikke lægge i avisen frem for en historie med en muskelhund som bider..
jeg syntes det skulle indføres at det kun er tilladt at have disse racer med stamtavle, for det første så ved man hvad der er i hunden, folk kan sagtens sælge en blaning af div ting som amstaff på nettet..
og for det andet koster en amstaff med stamtavne nemt 8-10.000kr og dem som køber dem og leger idiot med dem gider nok ikke smide 10.000 for en hund, de kan få dem til ingen penge nu, men hvis de kun er tilladte med stamtavle så tror jeg en del af de idioter som køber dem for at spille smarte ryger fra.. og måske også en aldersgrænse på 25+
der må ihvertfald indføres en eller anden regl, forbud hjælper ikke for hvor mange pit bulls er der ikke i danmark? de ses jo meget ofte.. det man ikke må er somregl det som man har lyst til.. kørekort er jeg sikker på ikke virker.
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 376
maj 2009
disse folk opdrager dem til at slås, passe på sin ejer.. det er ikke engang nødvendigt at træne den for at den skal forsvare sin ejer hvis der sker noget, det gør de automatisk ligesom alle andre hunde hvis de har et forhold til deres ejer..
syntes det er så vildt meget langt ude for folk som går op i deres hunde, at deres ry skal ødelægges så alle folk frygter dem.. jeg har selv en amstaff på 2 år som har haft et helveds liv i hendes første 4 måneder, hun blev slået,sparket og de fik andre hunde til a gå til angreb på hende for at hun skulle lære at være en "farlig" hund (det viser hendes ar på hovedet og forben tydeligt) jeg fik ondt af hende og købte hende (til en ret dyr pris, for de avler jo også helt utroligt for at tjene penge) jeg fik en hund der ikke anede hvad et forhold til et menneske var, hun havde allerede haft mange hjem, blevet behandlet forkert.. det har taget så lang tid at få hende til at være tryg ved mig og min kæreste(hun var så bange for mænd) og til at være tryg hjemme, hvergang jeg bare gik 5 minutter lå der gaver til mig på gulvet (bæ og urin) fordi hun ganske enkelt var angst når hun var alene, har haft hende ca 1½ år og hun gør det stadig nogle gange selvom vi har fået en masse hjælp til at hjælpe hende på vej til at fungere ordenligt og have ro indeni..
men nu er hun blevet stjålet for snart 2 måneder siden, stjålet fra min egen have!!!! aner ikke hvor hun er, eller om hun bliver udsat for noget ubehageligt..
maj 2009
alle hunde ejere skal have deres hund i snor offentlige steder, hvis DET bare blev overholdt ja så var der nok ikke så mange mennesker der blev angrebet..
ellers skal små børn bare lade være med at gå ind i en hundegård med 3 store hunde, og hans mor skal holde øje med ham, hvem lader sin 4 årige dreng gå ude selv??? langt ude at det går udover de hunde, de passer blot på deres ejer og hjem men så skal de dø fordi drengens mor ikke holder øje med hendes dreng og drengen går ind til nogle hunde, så er det ikke drengens skyld vel??
hundene var hegnet inde, men drengen går ind så er det drengens skyld
maj 2009
ja kørekort er en virkelig dårlig ide..
ja, der er mange racer som er muskelhunde men nu tog jeg også bare amstaff istedet for at sidde og skrive alle de racer som indgår..
indavl... det tror jeg nu ikke vil ske..
maj 2009
du er da snot dum at høre på, undslyld men det er du.. hvorfor provokere du hunden til at bide dig og derefter siger slip (det må du ikke hunni, slip mig) det er at give lov og så nåå nej det må du ikke..
hold da kæft der findes mange dumme mennesker i lille danmark!!!! gå i skole
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 133 Svar: 575
er selv ejer af en American stafforshire terrier .
Ejerne er problemet i det her kørekortet burde finde sted hurtigts muligt
Ny spørge jeg sikker dumt i nogen af jeres øjne . Hvad er det der gør i synes i ikke vil have disse MUSKELhunde i dk .. hvorfor skal de ikke have lov til og være ligeså vel andre hunde ? vilke racer er muskelhunde kan i fortælle mig det det er sku ikke alle muskelhunde der bider i folk undskyld mig , det er den race jeg har folk er ude efter og hvorfor ???? fordi den ser stor og farlig ud .
Et problem mere er lyskryds For dem væk muskelhunde skal være med Stamtavle , efter min mening ,,
Tak for ordet
maj 2009
du kan købe sæd fra mange andre lande, der er ingen der siger at du kun må avle med hunde i danmark...
maj 2009
- på et tidspunkt gik drengen ind til naboens tro hunde der befandt sig i en LUKKET GÅRDHAVE..
maj 2009
hvem af de idioter der vil se smarte ud gider købe en hundehvalp til 10.000kr????? ikke særlig mange..
maj 2009
maj 2009
men hvorfor går den lille dreng ind til hundene??????
han skal besøge sin ven ikke hundene.. jesus christ kan du ikke se at der står at hundene var i en LUKKET gårdhave og drengen GÅR IND.. det er dermed hans egen skyld
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 413
Men jo mere denne debat er oppe, jo mere irriteret bliver jeg på disse mennesker som forsvare disse hunde, så nu er jeg lidt i tvivl.
Hunden er af natur hengiven og loyal, men de bliver præget og avlet i forkert retning, nemlig til at være kamphunde.. Hvilket jeg forøvrigt synes er forkert. Ligesom hingstekampe, hanekampe og hvad man ellers kampe med..
Hundens fremavlede instinkt lurer lige under overfladen og pludselig trikker de.. Ikke alle hunde trikker, men mange gør.. Desværre.
Jagthunde har også større tendens til at trikke end andre hunde, men det betyder jo ikke at alle gør det. fx. har jeg en på 11 som aldrig har gjort mine til noget som helst.. Det handler om avl og opdragelse.. Du kan heller ikke opdrage en grayhound eller en pointer til at ville bruge hele sit liv i en sofa, men hvis man brugte 50-100 år på at avle det ind i dem ville de jo have langt mindre aktiveringskrav..
Men disse muskelhunde bliver i dag alt for ofte brugt af psykisk svage mennesker som gerne vil have respekt og så har de hunden som en potens forlænger... Hvem vil ikke gerne kunne styre noget som andre er bange for??
jan 2008
maj 2009
min egen er ikke med stamtavle og jeg aner ikke hvad der er i hende men jeg tager ansvar for min hund og lader hende gå i snor når jeg er ude, men hvis nogle vil gå ind i min have som er hegnet ind og min hund bider er jeg da ligeglad, det er min egendom min have er hegnet ind så det kan aldrig være min skyld hvis et barn går ind i min have og bliver bidt af min hund...
maj 2009
er så pisse træt af alt den snak om de hunde at jeg er ved at blive skør.. folk laver hele tiden emner om det og det udvikler sig tit til en stor diskution, man får ikke en skid ud af det og det er ikke os der laver reglerne.,. jeg kan bare ikke holde ud at se til på side linien længere.. er blevet godt træt af det og har mange ting jeg gerne vil ud med.
maj 2009
maj 2009
mar 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 175
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 974
mar 2009
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 974
"Et overfald er vel et overfald"? Jeg gentager mig selv igen, tag dig dog sammen.
maj 2009
maj 2009
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.037
Du har helt ret fjols! En gravhund kan påføre samme skader som en muskelhund, hvis den bare har 17 år til at gøre det! Så du er vores alle sammens nye professer FJOLS!
Og endelig ser det ud til at der kommer konserkvenser, nu folk ik fatter hvordan denne hundetype skal håndteres.
Og glem det lorte hundekørekort for det er spild af tid, penge og ressourser!!!
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 334
når det er sagt tror jeg dog heller ikk på den løsning. hvem skal kontrollere det? vores allesammen hårdt prøvet politi som har så få ressourcer at de næsten ikk kører ud til indbrud mere?
traditionen i det her land er forbud hver gang der er en varm politisk kartoffel, uanset om vi snakker trafik, rusmidler eller hunde ender sådanne ting altid i forbud.
hvis man vil have hunde med sådanne tendenser kan man jo altid flytte til mere øde egne. vi er efterhånden så tætbefolket i danmark, at der ikk er plads til sådan ting. siberien må være et godt bud.
mar 2009
maj 2009
Start med at sætte punktum eller komma, så giver dine tekster mere mening!
Og ja av gravhunden bed mig i storetåen, men godt jeg slap for at miste armen til en muskelhund...
Det er noget sludder at en muskelhund ik er mere farlig. Det svarer til at påstå at en bazooka ik er mere farlig end en revolver, hvis man rammer en person. Fuldstændig nonsens at fyre af, når alle ved hvilke kræfter disse hunde besidder i forhold til alle andre hunderacer!
mar 2009
maj 2009
Ja en amstaff påføre mere skade end de nævnte hunde, da den er meget mere aggressiv, hvilket er bevist. Så det er ik for sjov at den og andre muskelhunde har fået tilnavnet dræberhunde... De skader mere end de gavner!
Dane
Denne gang er forslaget da meget logisk og godt!
maj 2009
maj 2009
Måske fordi problemet er steget i takt med at flere og flere uegnede mennesker har fået disse hunde... Og ja der er aaaaalt for mange mennesker i DK, både Brian typer og familier, som er uegnede til at have hund og især denne type hunde. De har hverken evnerne eller fysiken til at matche hunden, hvorfor det er dømt til at gå galt gang på gang...
Og ja du kommer med et typisk tilhænger argument om, at alle der er imod dem er dumme og uvidende, mens vi blot kan sidde og se til mens hundene gang på gang angriber uskyldige dyr og medmennesker... Hvem er lige stupid? Dem der ik vil indse fakta eller dem der lever i deres egen drømme verden?
mar 2009
maj 2009
Jeg ved udemærket hva en muskelhund er og hvor der er en regel er der altid en undtagelse...
Men det er vel ik for sjov at muskelhundene snart overtager førstepladsen som den hunderace der bider flest. Problemet bliver blot endnu større når det ik er den mest udbredte race...
maj 2009
jeg kan godt selv se problemet med de hunde, eller rettere det er menneskerne som har de hunde som ikke altid ved hvad en hund er, og hvordan man opdrager den/tager sig af den.. og det gør mig bare vred at det går udover os andre som tager ansvar for vores hund og har snor på den, opdrager den og aldrig lader den gå uden snor, selvom jeg stoler på min hund og jeg syntes hun er verdens dejligste hund, så har jeg hende alligevel i snor når vi er ude, for man ved aldrig.. men det er nu ikke fordi jeg tror min kan finde på sådan noget, men mere fordi hun har haft en hæslig start på livet og er meget nervæs/tilbagetrukken når vi hilser på andre hunde og det ville ikke være godt hvis hun går i selvforsvar da hun hurtigt kan føle sig truet af nye hunde der hilser ved at hoppe og danse rundt..
for min skyld må de gerne blive forbudt at have, men kan bare ikke se at det skulle hjælpe.. så hellere lave regler om kun at have disse hunde med stamtavle (min egen er dog uden) for så koster de 10.000kr og hvem Brian'er gider give så meget for en hund at spille smart med?
mental undersøgelse, påtvungen træning 1-2 gange om ugen.. det tror jeg ville hjælpe, men igen.. hvem holder øje med det.. der er pit bulls overalt trods de er forbudt at have...
når jeg ikke har min tæve mere som jeg egentlig ikke har (hun er blevet stjålet - sikkert af nogle snot unger, og vi leder og leder samt mange har ringet men det er aldrig hende de har set i sidste ende) så skal jeg aldrig have den race igen, ikke fordi jeg ikke syntes om den, for jeg syntes det er den bedste hund.. men ganske enkelt fordi jeg ikke gider en gang til at byde en hund sådan et liv.. 90% af alle jeg møder på gaden går langt udenom hende, og beder mig om at trække hende til mig (hendes snor er 120cm, hvilket ikke er meget) der står så meget om dem på nettet/folk snakker og det er fandeme synd at have en hund der ikke må være på lige fod med andre.. jeg må ikke komme i hundeskoven mere, men jeg gør det alligevel.. grunden til jeg ikke må komme er alle de andre dernede der er bange selvom min hund har leget dernede 1 år og lige pludselig bliver de utrygge ved hende fordi der er så meget snak om dem.. er ved at være så træt af det, min hund er en hund ligesom alle andre, jeg tager ansvar og acceptere folks meninger selvom det gør ondt..
og måske har jeg skrevet nogle grimme ting i mine indlæg, men jeg er bare så træt i hovedet, vi har ledt snart 2 måneder efter min tæve, lavet efterlysninger, hængt efterlysninger op, taget ud til folk som har ringet i den tro at nu har jeg endelig fundet min hund, men alle gangene viser det sig at det ikke er min hund.. er forvirret og frygter for min hunds ve og vel da hun har haft et hårdt liv, og deraf har nogle problemer indeni!
jan 2008
maj 2009
maj 2009
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 85
det er ikke hundes skyld at den ikke bliver opdraget ordenligt men ejerns
man skal ikke anskaffe sig et dyr før man har sat sig ind i hvad dyret kræver af opdragelse
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 879
maj 2009
jan 2009
kan ellers rigtig godt lide disse hunde..
maj 2009
Dertil skal lægges at muskelhunde ik er den hunderace der er flest af. Så er der flest schæfer elller labrador der bider, så skal dette tal jo sættes op mod bestanden. Og gør du det vil du se muskelhunde desværre er meget repræsenteret...
apr 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
jeg vil aldrig aflive mine hunde ......aldrig de er alt for mig ....
så længe de ik bider mennesker ...så er de hos mig .....hvis de blir aggrasive for mennesker blir de aflivet .....ellers ik.
men jeg påtager gerne divrs love om godkendt hundegårde snor på altid og kørekort .........godkendelse og mundkurv .
alt simpelthen for at beholde mine hunde ....
de er nemlig så gode som dagen er lang og de skal blive her hos mig.
og faktisk ik så svært at forstå hvis man er en smule dyreglad at vi som opføre os pænt og har gode hunde ........vi ønsker ik at disse hunde skal dø .
hvem ville det hvis de holder af dyrene ..så hjælper det ik der sidder nogen og siger der er 200 andre små grimme racer vi tage en af når vores sunde og raske hunde skal aflives ........
det ik sjovt at aflive en ven som er syg .....
meget værre med en som er rask ....
nogen gange viser folk bare ik respekt for os som elsker dyrene på den rigtige måde ...uanset jeres frygt
mar 2009
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 13 Emner: 47 Svar: 1.665
jeg har min snart 3 år gamle muskelhund og har selv opdraget hende fra lille, og har aldrig set noget tegn på aggressivitet. hun kan lege vildt selv med små hunde og børn. og tror jeg snakker på fleres vegne ang det rolige sind.
og ja de kan bide fra sig, men det er der maaange andre ting der også kan.
og vi ved jo alle det er ejerne den er gal med.
feb 2008
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 13 Emner: 47 Svar: 1.665
vi er på samme side, så ingen grund til diskussion.
selvom vi kæmper mod hinanden, men min hund er og bliver ikke en af dem der attacker, hun har ikke engan samme kæbe som de andre, men måske jeg bare har en heldig blanding.
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 378
Det er lidt grinagtigt at læse kommentarer fra de mennesker som tror at et forbud vil være lig med at hundene skal slås ihjel eller sendes ud af landet, det kan nu ikke lade sig gøre ;-D
apr 2009
den hund race du har på dit billede var også godt oppe i søgelyset engang for disse idiot typer brug af dem skulle vi så ik have haft dobermann med i at blive forbudt ???
tror du kan være glad for der dengang var nogen som lige tænkte sig om en ekstre gang og så ud over deres egen næsetip
apr 2009
det er sgu nogle dejlige hunde i de rette hænder
apr 2009
mon ik det kommer an på hvem den gravhund bider?
hvis det er en papillon eller et barn i alderen 0-5 år kan skader være katostrofale
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 133 Svar: 575
Indfør dog de skide kørekort og forbyde de hunde uden stamtavle ormekur osv. synes det er tåbeligt det går ud over 6000 registrede hundeejere der er gode ved sin hund og opdrager den godt.
mundkurv var osse en ide men der er bare det lille problem , de fleste muskelhunde har et fladt hovedet så man skal til og have specialbyggede mundkurve til dem fordi der er nogle idioter der ikke fatter det !
maj 2009
Så muskelhunde uden komplet og ægte stamtavle, kan reelt være omvandrende bomber, der blot venter på at eksplodere. Så det der med at min hund aldrig kunne finde på, holder ik en meter mere... Slet ik hvis de er det mindste indavlet!!!
mar 2009
feb 2007
Emner: 4 Svar: 853
Kamphunde er hunde ligesom alle andre. Er de ordentlig opdraget, er de ikke farligere end andre hunde.
Sjovt nok har de sidste ejere af Kamphunde der har angrebet sagt det samme, lige indtil deres hun gik amok på mennesker. Så ændrede de deres mening til at de burde avlives fordi de er utilregnlige.
feb 2007
maj 2009
Du er sej...
Josefine
Hvem har du tænkt dig, der skal betale for og kontrollere at folk køber dem når de er egnet?
MR X .
Det er blevet en kliche, som bare ik holder en skid...
feb 2007
maj 2009
"Det var drengens skyld! Han kunne bare lade vær med at spille med sin fodbold, når jeg går tur med Buller, som er den mest stille og rolige dræbermaskine i kvarteret. Jeg fralægger mig alt ansvar og hvis nogen skal aflives, må det være den stupide knægt, når han ik tager hensyn til mig og mit bæst!"
Lyder det helt forkert ;D
V - Kamphunde skal forbydes, hva sir i