{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Problemer hash? {{forumTopicSubject}}

Heei alle, jeg har noget kørende med ham her. Han har røget hash siden han slog op med din x sådan ca hver anden dag nu i 1 år.
Men jeg har det bare sådan at jeg ville ikke ha at han ryger det.
Har så sagt til ham at han kan ryge og snakke med sine venner om det når JEG ikke er til stede. Og det synes han var fint og han har overholdt den aftale.
Men her på det sidste har han røget og solgt til sine venner. Imens jeg er til stede. Og han har det bare overalt i lejligheden der hjemme.
Men er bare pisse træt af det. Har ikke noget imod han ryger, men bare ikke når jeg er til stede. Har prøvet at sige det til ham men det hjalp ikke, så hvad kan jeg sige til ham?
Det skal lige siges at han spørg mig hele tiden om andre ting og vis jeg ikke synes om det gør han det ikke. Men når det gælder hash er han pisse lige glad med mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer hash?
  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #1   24. jun 2009 Hvis en jeg kendte eller min kæreste røg hash eller indtog andre former for stimulanser ville jeg ikke være sammen med vedkommende, Jeg kan ikke se det sjove i at man rister sin hjerne på den måde. JA man kan godt nyde en joint en gang imellem, men jeg vælger det så helt fra.
    Læs evt. lidt på http://www.psychedelia.dk/ der er masser af go viden omkring emnet, og kan måske hjælpe dig i din beslutning.

• #2   24. jun 2009 Ufatteligt hvordan man som kæreste kan acceptere at modparten brænder ens hjerne af.. Men held og lykke.. Han lyder som en der er værd at samle på.. tsk

• #3   24. jun 2009 Jeg fatter ikke du gider have noget med ham at gøre når han ryger sådan noget lort.. fatter ikke folk gider ryge det, jeg holder mig LANGT væk fra alt det hedder stoffer, men også cigaretter!

• #4   24. jun 2009 som om ingen af jer har røget en pind ;p

man ska ikk dømme andre smiley

situationen bør ses på, på en objektiv måde, altså som en situation som ikk har noget med hash at gøre.

Han gør noget foran dig - som han har lovet ikk at gøre foran dig.
    Faktum er at det ikke er acceptabelt. og det må du få ham til at forstå.

• Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
    #5   24. jun 2009 Læg en klump hash på bordet.. Sig følgende: ''Den eller mig''.. Hvis han vælger dig, så tager du klumpen og smider den af helveds til.. Hvis han vælger klumpen, så skrider du af helveds til.. Simpelt og enkelt..

• #6   24. jun 2009 Nicklas ,
    - den metode virker jo så kun hvis hun har noget imod at han ryger det overhovedet.....

hun har jo kun problemer med at han gør det omkring hende

• #7   24. jun 2009 hmm det lyder som om han ælsker sit røg mere end han elsker dig.. og hvis han er afhængig af det så er det svært for ham at stoppe igen. det du skal få ham til er at indrømme at han godt vil stoppe men ikke kan. hvis det er det han vil for det jo ikke sikkert. og hvis han siger han godt vil stoppe med det og sådan så hjælp ham for det er det han har brug for. og hvis han så vælger hashen så gå fra ham

• #8   24. jun 2009 Gi' mig hans adresse, så får vi politiet til at besøge ham, nu hvor han har det overalt smiley

• Disturbed 1
    Disturbed 1 Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #9   24. jun 2009 Bare be ham om at slukke den når han begynder mens du er der og hvis han ikke gør det så går du bare...

Enkelt

• #10   24. jun 2009 Er levet op med en familie der er alkoholikere. Så vil heller ha han ryger ind drikker.
    Han ryger "kun" ca 4 gange om ugen nu.
    Når jeg har opdaget han har haft hash har jeg smidt det ud, uanset hvor meget det var, da jeg ikke gider rende rundt og se det overalt
    Vil ikke gøre det som Nicklas , skriver da jeg ikke har noget imod det bare han ikke gør det når jeg er i nærheden

• #11   24. jun 2009 Jeg havde lidt samme problem med min x-kæreste..

Vi boede sammen og han røg ofte med sine venner, jeg indrømmer gerne at jeg var med en gang imellem - jeg syntes da også at det var hyggeligt osv, problemet var abre at jeg gad ikke at det var hver eneste dag.

Det resulterede så i at han ofte kom pisse skæv hjem, fordi han mente ikke at jeg havde noget at skulle have sagt og troede i øvrigt også at han kunne skjule det.
    Det havde vi mange skænderier om og det blev aldrig bedre. Han endte også med at sælge, både foran mig og bag min ryg.

Tro mig, du bliver nødt til at stå fast ved dine principper og de aftaler i nu en gang har indgået, for kan han først overskride dine grænser 1 gang, så kan han gøre det igen og igen og igen. - OG det ved han!
    Du bliver nødt til at gøre det klart for ham at en aftale er en aftale og bryder han den, så får det konsekvenser.

Hvis ikke du gør det, vil det aldrig blive et holdbart forhold og hvis du en dag ønsker noget mere seriøst ud af forholdet, flytte sammen, børn osv - så vil du aldrig kunne regne med ham...

• #12   24. jun 2009 Jeg har sagt vis vi engang skal flytte sammen skal han stoppe, og det har han osse sagt ja til.
    Det var lige igår det pissede mig helt af vi lå og hyggede og lige pluselig er der en der ringer som gerne vil købe noget og så sad de bare og snakket. Og for 1½ uge siden var jeg på ferie i 3 uger og det var sidste dag igår vi kunne ses for han skal på ferie på fredag og 1 uge frem. Så der var jeg ret sur igår at han ikke lige kunne vente med at snakke om sådan noget indtil jeg var gået

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
    #13   24. jun 2009 Jeg forstår simpelthen ikke de kvinder (eller mænd), der vil leve sammen med en misbruger eller pusher. Er det virkelig det værd at have risikoen for at politiet tømmer hele bulen. I øvrigt bliver du med garanti sigtet som medskyldig, da du netop har kendskab til hans ulovlige salg. Jeg ved godt, at det er en fiktiv film eller novelle, men prøv at se filmen eller læs bogen ”Nordkraft” for jeg ser dig, trådstarter, lidt i rollen som pusherfrau – eller Maria i historien/filmen – bare uden selv at have et misbrugsproblem.
    - Har du virkelig lyst til at spilde dit liv på sådan en type? Er det sådan en type du ønsker børn eller en fremtid med? Tør du det? Jeg synes du skal stille dig disse spørgsmål, og så overveje om du ikke skal droppe det forhold, og komme væk.
    Jeg ved godt, at den sociale arv er svær at bryde og at du måske higer efter kærlighed eller opmærksomhed netop pga. din families druk – men igen, har du lyst til at ende som dem, for så synes jeg da bare du skal forsætte.

• #14   24. jun 2009 det er nok ikk noget du skal regne med at han stopper..

ved godt han startede med at give et løfte, men hvis det er hans lejlighed kan du jo sådan set bare lade hver med at komme der smiley

personligt ville jeg ikke have en kæreste der røg.. allerhøjest vandpibe smiley
    min lillebror startede da han var 13 med hash og da virkningen ikke rigtig var det samme når man røg flere gange om dagen så gik han videre til det der var værre..
    men det er en anden historie..

du vidste jo han røg og hva siger man ikke for at få den man gerne vil være sammen med smiley men man kan altså ikke helt bestemme over et andet menneske.. og du kan jo bare gå hvis han ryger smiley

• #15   24. jun 2009 Hvorfor er det at man er verdens dårligste og mest kriminelle person hvis man nyder en joint ind i mellem.

Jeg er selv ryger, og ryger jævnligt, passer mit arbejde, mine venner, min hund og alt andet jeg skal passe, og ryger kun i min fritid.

Men, som en anden sagde, er det jo ikke som sådan hash'en der er problemet, det er det at han har brudt et løfte, og det skal du nok gøre mere klart for ham at du ikk vil finde dig i, altså, det skal gøres VIRKELIG klart for ham. Ellers må du jo gå fra ham.
    Du vidste jo han var ryger da du startede med at ses med ham =)

Held og lykke.
    K.

• #16   24. jun 2009 Linda
    Jeg er meget enig med dig ! Godt skrevet =)

K.

• #17   24. jun 2009 Ja ved godt han ikke skal bryde sit løfte. Og den dag jeg fandt ud af at han røg sage jeg at endten lader du hver imens jeg er til stede ellers smutter jeg. Og stoppede så imens jeg var til

• #18   24. jun 2009 *tilstede

• #19   24. jun 2009 Har tænt mig at sige til ham at vis vi skal have noget mere kørende som han MEGET gerne vil. Så siger jeg til ham at når han kommer hjem fra sin ferie er det stop. For han kan jo lige så godt stoppe nu ind om ½-1 år vis det er det.
    Jeg fandt virkelig ud af det da vi snakkede i mobil sammen. Lige pluselig snakkede han om at han gerne ville ha jeg skulle skifte mit efternavn over til jensen for det hedder han. Og lige pluselig fik jeg det dårligt, synes at han ligeså godt kan stoppe nu.
    Men vi har jo kun kendt hinanden i 2½ måned så har det osse dårligt med at sige sådan noget til ham da jeg jo ikke bestemmer over ham.
    Jeg ved han holder af mig og han ikke vil miste mig(har han sagt måde til mig og hans venner ) men er bange for han vælger hash i stedet for mig nu når vi kun har kendt hinanden i 2½ måned. Men det er som om vi har kendt hinanden hele livet

• #20   24. jun 2009 ringer til ham i morgen og siger det, og så må jeg se det derfra hvad han vil.

• JRT .
    JRT . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #21   27. jun 2009 Hvordan du er vokset op, bør på ingen måde udgøre en undskyldning for hvad du acceptere fra en kæreste.

Se på det sådan her, - der er sgu nok ordentlige fyre derude i verden som ikke er afhængige af hverken hash eller alkohol eller noget andet, - hva' med at ta' en af dem i stedet?

Jeg skulle ikke bruge livet eller så meget som 10min på en der sætter hash højere end vores aftaler.
    - Og ja jeg er skidehellig, for nej jeg har aldrig "røget en fed", og nej jeg går ikke ud og drikker mig stangbacardi ved hver given lejlighed.

Hvilket også er grunden til at jeg kan tillade mig at sige at mit liv er for kort til at spilde det på den slags personager.
    - Man må træffe nogle valg her i livet.

Den sociale arv er ikke nem at bryde, men kan lade sig gøre.

• #22   5. jul 2009 Ham og hans venner har lige været i sommerhus som jeg skrev, det endte med jeg kom dert op den ene dag og overnattet. Så det var 8 drenge og ene mig. Når det var hyggeligt nok, jeg havde fået afvide at de skulle ryge hvor jeg selv havde fået valget med at komme eller ikke. Når men da de så begynder at ryge (kun 2 af dem) sidder jeg mellem de 2. Jeg havde tænkt på at jeg ikke skulle prøve eller noget som helst. Men ja hvad endte det med at jeg osse sad og røg lidt.
    Jeg synes bare det er svært, for jeg holder virkelig meget af ham. Der er aldrig nogen der har turde at svare mig igen (for de venner jeg har) men det tør han, og han er ikke en man bare lige kan blinke lidt sødt til så står han der nej ham skal man virkelig kende før han gør noget for en.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #23   5. jul 2009 ^^
    what se said.....

trist..

• #24   6. jul 2009 Ja jeg ved det godt. Men nu skal jeg virkelig snakke med ham, for det går ikke, jeg ved godt det var min egen skyld. Men det går altså bare ikke

• #25   6. jul 2009 ku følge dig langt af vejen, men kom dog over dit selvynk....

Kommentér på:
Problemer hash?

Annonce