{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Hjælp jeg er voldelig {{forumTopicSubject}}

Ja jeg bliver utrolig let sur og voldelig når jeg bliver fuld. Og også bare generelt men det er værst når jeg er fuld. I lørdags flækkede jeg min kærestes læbe hvilket resulterede i at jeg fik en igen. Jeg bliver så ked af det bag efter, men jeg kommer bare så langt ud at jeg bare slår. Det letteste ville jo være at stoppe med at drikke, men er bare bange for at det kun bliver værrer med tiden. Hvem kan hjælpe mig her ? Har prøvet google men der kommer kun noget frem med voldelige mænd.

Dumme kommentare frabedes men eftersom dette er baboom kan det jo ikke undgåes..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp jeg er voldelig
  • #2   2. jun 2009 Hahaha! Okay, det lyder fandme sjovt. WP ville elske at have dig med tror jeg smiley

    Nå, men jeg tror bare det er at drikke LIDT og så bare om selvkontrol. Og synes det er fair, at din kæreste stikker dig en igen. Det kunne være det også hjalp. Bare husk, at det er pisse irreterende for andre når du er så voldig når du er stiv.


  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #3   2. jun 2009 Måske du skulle få professionel hjælp gennem din læge? Eller acceptere at du bare ikke kan drikke alkohol uden at det går ud over dine omgivelser?
    Jeg har kammerater som har det på samme måde, og derfor ikke drikker når der er flere til stede.


  • #4   2. jun 2009 ^^ Synes slet ikke at man behøver at gå så voldsomt til værks som Chris siger, men det er jo op til det indeviduelle individ (staves?) smiley

  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #5   2. jun 2009 Chris ! Well said! Men pas på med hypnotisøren. Der er beviser for at det kan give PTSD (posttraumatisk stresslidelse)

  • #6   2. jun 2009 I lørdags er det 3. gang. Og det er fandme synd for min kæreste. Og vores forhold er gået helt i lort denne gang. Og min ''gode'' grund til at slå i lørdags var at han ikke ville give mig en nøgle. Latterligt! :s

  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #7   2. jun 2009 Mutte x) *Kig mine annoncer*
    Hvad ville dit råd til en anden med samme problem være? Lad os sige din bedste veninde havde samme problem... Indimellem er det godt at se lidt objektivt på tingene.


  • #8   2. jun 2009 Ville nok sige lad være med at drikke. Men det tror jeg ikke virker i længden.

  • #10   2. jun 2009 jeg holder på det er alkoholens skyld

  • #11   2. jun 2009 Chris !

    Hvad nu hvis det ikke virker ? Jeg er med på at gøre et forsøg, men hvad så hvis jeg bliver mere og mere hidsig ? Og begynder at irritere mig over at jeg ikke kan styre mig som andre normale mennesker ?


  • #12   2. jun 2009 læge og så psykolog for det går jo ud over dit forhold og det har du og han jo ikke gotd af

  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #13   2. jun 2009 Altså undskyld mig, men hvad er det du vil høre? Du har erkendt du har et problem, og du burde have hjerne nok til at vide at du IKKE bliver helbredt på Baboom! Jeg tror der er blevet foreslået at gå til din læge 3-4 gange nu. You do the math

  • #14   2. jun 2009 Günthers P

    Måske har jeg brug for at komme ud med det ? Måske har jeg brug for at der er en der siger :det går nok. Jeg har ødelagt mit forhold til min kæreste. 2 år. Og så skal jeg opfører mig sådan. Hvor gammel tror jeg lige jeg er ? Jeg er ligesom et lille barn. Hvis jeg ikke får min vilje slår jeg. Hvad sker der for det ? Har seriøst mest lyst til at grave mig ned.


  • #15   2. jun 2009 Næste gang du vil slå nogen, så slå dig selv haha

  • #16   2. jun 2009 jeg kan ikke tåle at drikke noget med vodka.
    så jeg holder mig langt fra det da det ellers bliver en lorte fest for mig og især mine venner.


  • #17   2. jun 2009 LÆGEN, og ingen alkohol FØR du har fundet ud af hvorfor du reagere som du gør.

    Derudover så sæt dig ned og snak med din kæreste om dit problem, og fortæl ham at han er nød til at støtte dig i det og at du vil søge hjælp - det viser også over for ham at du er ked af det og du gerne vil ændre det. smiley


  • NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #18   2. jun 2009 Jeg synes du skal gå til lægen... Fortælle ham om dit problem og sige du vil i kontakt med enten psykolog eller vil henvises til psykiatri, her er der eksperter indenfor området som kan teste dig for en eventuel diagnose. Ellers kan du få nogle gode samtaler og måske kan du den vej finde løsningen på dit problem.

    Kvinder får oftest ADD, som egentlig er det samme, men uden hyperaktivitet, du kan læse lidt om ADD og ADHD her: :

    http://www.auhrisskov.dk/administration/psykinfo/om+psykiske+lidelser/fakta+om+psykiske+lidelser/adhd-b%C3%B8rn



  • #19   2. jun 2009 Sad og læste lidt om ADHD og det passer skræmmende godt på mig smiley

    Har bestilt tid ved lægen.


  • #20   2. jun 2009 Jeg vil give nogle af de andre ret. Prøv at snakke med en psykolog!
    Jeg har selv haft samme problem, men 2 voldsdomme har gjort meget ved det. Da det på ingen måde er fedt! Så synes bestemt du skal søge noget hjælp, inden det bliver for slemt. Det er jeg i hvert fald ked af, jeg aldrig har taget mig sammen til at prøve


  • #21   2. jun 2009 stop med sprut og ryg dig en joynt i stedet for ..
    når du er skæv gider du slet ikke slås eller gå i byen og man bliver så dejlig rolig af det ..

    det gjorde jeg og jeg har idag ikke drukket i 13 år og har ikke slåsset med nogle de siste 8 år ...

    og jeg mener det skal helt alvorligt . hass er godt til mange ting bla et hissigit termpemang . simpel hen fordi du ikke gider at hisse dig op når du er skæv ...


  • #22   2. jun 2009 Jeg tror seriøst at jeg har ADHD. Håber det lidt faktisk. For så er der jo en grund til at jeg gør som jeg gør og er som jeg er. Og så er der jo forhåbenlig nogle der kan hjælpe mig.

  • The OM
    The OM Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188
    #23   2. jun 2009 Alle ved da kvinder ikke kan tåle alkohol -.-

  • NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #24   2. jun 2009 Dane, nu er der jo forskellige grader af ADHD, desuden er der også forskellige personligheder, derfor er udfaldet ikke altid ens, dog er der hovedtræk som er sammenfaldende for folk med ADHD.... Ingen er ens, det burde være logik for enhver..

    lad være med at tro at du kan generalisere dig frem til at Mutte ikke er ADHD´er eller at hun gør noget forkert i det at hun slår,det ved vi alle er forkert, også netop derfor spørger hun til råds... men fordi din veninde ikke slår, er det ikke ens betydende med, at andre med ADHD ikke gør.. det skal der en uddannet til at vurdere...
    Mange med ADHD har svært ved at styre deres temperament, det kan jeg selv skrive under på, da jeg selv har en lille grad af ADD. Jeg har bare efter mange år lært at styre det og ikke slå andre i vrede og afmagt...

    Mutte, det er ofte at mange kan genkende ADHD i sig selv uden at være ADHD´er eller ADD´er, så at du føler det passer på dig, er ikke ens betydende med at du har det. Det kan lige så vel være andet der er galt. Dog er chancen der og derfor er det godt at du har fået en tid til lægen.

    Pøj pøj med det

    / Natascha


  • NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #25   2. jun 2009 rettelse :

    "det skal der en uddannet til at vurdere..."

    Jeg mente selvfølgelig at der skal en uddannet til at vurdere om man har ADHD eller ej...


  • #27   2. jun 2009 Dane M
    Fordi du er læge eller har ADHD så det kan du lige sætte dig ind i?
    Synes du skulle holde din kæft om noget du tydeligvis intet aner om smiley


  • NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #28   2. jun 2009 Nej det gør man ikke, men HVIS Mutte har ADHD, så KAN forklaringen ligge der, og det kan du som ikke har ADHD på ingen måder sætte dig ind i... Forkert er det, men det kan Mutte ikke bruge til en skid eftersom hun godt selv er klar over det,,,,, hendes spørgsmål er jo neto HVORFOR hun gør det og det kan ingen af os herinde svare på....


  • NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #29   2. jun 2009 ^
    til Dane


  • #30   2. jun 2009 Syntes allerede det er et stort skridt at du tør at indrømme at du har et problem!
    HAr selv prøvet at have en pige der ikke kunne tåle at drikke, og man mister i det hele tage lysten til at tage til alt hvad der hedder fester og lign
    sammen, da man ved hvad det ender ud i på forhånd.
    DU gør ikke kun dig selv men også dine omgivelser en stor tjeneste ved at få tjekket hvad der kan ligge til bunds i det.

    THUMBS UP herfra!!!


  • #31   2. jun 2009 Skrevet: 02-06-2009 13:04:47

    tænk han gider dig

    Skrevet: 02-06-2009 14:01:06

    har en veninde med ADHD - damp som ikk langer ud efter folk uden grund ;o

    Skrevet: 02-06-2009 16:35:02

    lige meget hvor meget damp du er slår man ikke bare på ens kære, der er seriøst noget galt der og hun burde tale med en prof.

    --------------------------------------------------------

    Forklar mig lige hvad jeg mangler at læse ? Tag og stik dit lomme psykologi et sted op hvor solen ikke skinner, fjols.

    Du har selvfølgelig tænkt at folk med ADHD nok ikke altid er herre over sin bedrifter? At måske nogen gange slår hjernen fra og man gør latterlige ting ? Har selv ADHD, nok derfor jeg fatter betydeligt meget mere af det end dig.



  • #32   2. jun 2009 Jeg tror jeg har ADD... Jeg var et problembarn i skolen, men fik aldrig nogen diagnose...

  • #33   2. jun 2009 *BaBooms SAABotør *

    Du ser ihvertfald ikke helt normal ud på dine billeder!


  • #34   2. jun 2009 og det skulle komme fra en der ikke har en Fotoprofil

  • #35   2. jun 2009 Dennis O

    Ja det gjorde det.


  • #36   2. jun 2009 Sebastian, der er jo forskel på at lave noget sjov og så have en psykisk lidelse... Du ser nok selv lidt sjov ud smiley

  • #37   2. jun 2009 Han er kun 15 og ligger film op med et computerspil. Gæt hvordan hans fjæs ser ud smiley

  • #38   2. jun 2009 få noget nervedæmpende medicin? den kunne da hjælpe på det

  • #39   3. jun 2009 Tak for alle jeres svar. Har kunnet bruge de fleste af dem smiley Laver en update når jeg har været ved lægen. For noget må der sku være galt.

  • #40   3. jun 2009 Nu mente jeg det jo nok mest i sjov, men jeg havde helt glemt hvor det var jeg skrev henne.

  • #41   3. jun 2009 Ja, du skrev det på BaBoom... Herinde er der mange uvidende mennesker, der skal have skåret tingene ud i pap, og det kan jo være svært at skelne mellem de kloge og de mindre kloge smiley

Kommentér på:
Hjælp jeg er voldelig

Annonce