{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Hva er jeres første besked til pers... {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom-bandemedlemmer:D
Vi kender det jo alle sammen. Sidder og surfer rundt på de forskellige dating-sites. Lige pludselig finder man en der ser sød og smuk ud og hvis man har været god læst profil-teksten. Så får man lysten til at skrive til personen.
Hva er jeres første besked eller bemærkning til denne person???

Glæder mig til at se de forskellige måder folk slår sig an på. MVH. J M


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva er jeres første besked til pers...
  • #1   18. feb 2009 lytter selv lige med her smiley synes også tit det er svært at kommen igang smiley

  • #2   18. feb 2009 Suttemund?;)

  • #3   18. feb 2009 Mig: Du ser sød ud, jeg har nogen frimærker, vil du ikke se dem en dag?d:
    hende: nej.
    Mig: giv mig din msn så :).
    Hende: tihihihiakdka@hotmail.com :D.
    bingo d:.


  • #4   18. feb 2009 Ja klart ellers gider man jo ikke hoppe på vognen (-:p

  • #5   18. feb 2009 Altså den allerførste besked min kæreste sendte til mig var: Kæft du er kær smiley
    Haha og den replik har åbenbart hjulpet, for vi er sammen den dag idag hihi smiley


  • #6   18. feb 2009 Altså de forslag gir sku ikke noget credit er jeg sikker på.

  • #7   18. feb 2009 Tjjjaaa men det er jo også bare ofte hvis man åbner sig for meget i starten, så står den stille i længden og dermed ikke spændene mere. og så kan man ende op med selv at skrive, men aldrig blive skreve til. Det dør man af, haha:D

  • #8   18. feb 2009 Haha aiij det var nu heller ikke kun det, der gjorde det. Selvfølgelig også mange andre ting smiley

  • #9   18. feb 2009 Du læser profil teksten grundigt igennem,
    så skriver du nogle soge/søde/sjove komplimenter, og spørger lidt ind til profilteksten.

    Og slutter du af med og skrive et eller andet med at du vil vente spændt på et svar.

    det har virket flere gange for mig. smiley


  • #10   18. feb 2009 kan du finde ud af og bage en kage?


  • #11   18. feb 2009 "Jeg laver mad, hvis du ordner vasketøj"

  • #13   18. feb 2009 jeg ahr også modtaget et par stykker, hvor der bare står.. et telefon nummer, en mail adresse, elelr hvor der bare står. skrive??? det er da uopfindsomt, sådan nogle mennesker skulle godt nok hugges i stykker af en rusten sløv økse..

  • #14   18. feb 2009 Hmm det ved jeg ik helt...

    Men personligt så hader jeg når folk bare ansøger, eller skriver og tror de kan få tilsendt billeder, mobil nummer og msn uden nogen grund..

    I min verden skal man ha noget at skrive om, inden jeg "deler ting ud"..
    Hverken msn eller mit nummer er noget som hvem som helst får. LANGT FRA!

    Såå tjaa.. kommenter hendes profil tekst, skriv evt. hvad der har fanget dig.. måske har hun nogen interesser magen til dig selv eller ligende.. ?


  • #15   18. feb 2009 Du ser træt ud - skal jeg holde dine patter?

  • #16   18. feb 2009 Jeg råber bare BIAATCH.
    også knuller vi ude i de skumle nattetimer.

    Det en sikker vinder hver gang!


  • #17   18. feb 2009 hvad er der gakt med at møde folk i byen og snakke sammen der og så finde ud af om der er basis for et venskab eller evt mere..?

    syns sku der er flere og flere der siger de fandt deres kæreste over nettet og sådan.. ikke fordi folk ikke må det... men hvis man ikke gider sidde hjemme ved computeren og skrive beskeder til folk på baboom, facebook etc er man sku ved at få det sværere og sværere...


  • #18   18. feb 2009 Casper J. Det sker skam også men altså når man er fuld tænker man for det meste kun på en ting. Men ja tror også genertheden er steget, For det er ikke mange man ser gå over at spørge en pige om hun vil med over at snakke.

  • #19   18. feb 2009 Casper
    forstår godt hva' du mener, men som JM skriver, så tror jeg også mange kæmper med genertheden..
    Jeg har bestemt ikk noget imod hvis en fyr kommer hen stille og roligt og spørger om man har lyst til at snakke eller vil med ud og danse eller ligende.. Jeg svarer bare og tager den derfra..
    Nogen gange synes jeg det er lige så fedt at man tilfældigvis får kontakt med nogen på nettet også man hver i sær tager i byen senere hen med sine venner/veninder og mødes... Jeg elsker at skrive med nye mennesker.. smiley Gider bare ik det overfladiske.. Men det jo forskelligt fra person til person.. smiley


  • #20   18. feb 2009 jamen jeg vil da give dig ret... jeg syns bare nogen gange det bliver for overfladisk uanset hvad når man skiver over nettet om... der er da mange ting jeg heller vil sige til en person ansigt til ansigt frem for at det skal være over computeren eller mobiltelefonen for den sags skyld...

    J M du har til dels ret... mange piger tror at det er hvad man tænker på... men jeg kan skide godt lide bare at få en svingom eller en snak med hvem som helst.. for i sidste ende går man jo i byen for at have det sjovt eller hygge sig... uden at det behøver at betyde noget som helst overhoved...


  • #21   18. feb 2009 Casper - er helt enig igen smiley

  • #22   18. feb 2009 hmm, giv hende et kompliment, det virker altid.. men et et opfindsom kompliment , ikke bare du er lækker.. den er lidt kedelig.

  • #23   18. feb 2009 det er da rart og høre at der er nogle der er enige... smiley
    det er bare synd der ikke bor så mange der er enige med mig i fredericia... syns ofte folk er for generte til at tage en dans og sådan... selvfølgelig skal jeg da også have lidt og drikke før jeg gør den slags... men omvendt så plejer man jo gerne at have fået lidt når man er i byen... smiley

    nå ligemeget... det er ved at være lidt uden for subject det her...

    casper is over and out... smiley


  • #24   20. feb 2009 Casper J. ja jeg går 100% for at hyggens skyld. Men inden du går hen og spørger om hun vil danse, eller du går hen og snakker med hende, så har du da brugt øjnene, for hvem gider at ligge an på en person man finder skide grim. Der skulle da gerne have en hvis tiltrækning, Det først 2. step at du finder ud om det så er venner eller man vil mere:D

  • #25   20. feb 2009 hehe... du har til dels ret... men er man ikke selv den pæneste ford i klubben så kan man heller ikke tillade sig og være kræsen... og i sidste ende er det jo ikke kun det det handler om... selvfølgelig skal der være en fysisk tiltrækning men man kan ikke vide om man gider og snakke med en person før man har snakket med vedkommende og fundet lidt ud af hvordan hun opfører sig, tænker og reagerer på forskellige ting...
    jeg har danset med en del forskellige efterhånden... både kønne og knapt så kønne... og det er sku lige sjovt om det er det ene eller andet... det bliver jo igen antaget at man skal lægge an på folk når man mødes i byen... men som sagt tidligere så behøvre man jo ikke at komme til at se personen igen... eller sandsynligheden for at man ses igen er meget lille... smiley

    så i sidste ende er det sku ligemeget hvem man danser, for ikke at sige snakker med, bare man har det hyggeligt og sjovt når man gør det... smiley


  • #26   20. feb 2009 den er da overhovedet ikke længere end hvis det er en person du inderst inde virkelig sys om så skriver du lige præcis hvad der kommer fra hjertet det behøver ikke være sådan et eller andet opdigtet pis det tror jeg squ pigerne er ved at være træt af du smiley

  • #27   20. feb 2009 hehe... tore L... for en gangs skyld er jeg enig med dig i hvad du siger.. smiley

  • #28   20. feb 2009 det var squ da altid noget haha smiley

  • #29   20. feb 2009 men som jeg siger og snart har brugt en hel del indlæg på at fortælle så vil jeg sku meget hellere møde folk i byen end at rende og surfe baboom/fjæsbog/dkbn etc tyndt for at skrive til en hel masse og håbe på at der så kommer noget ud af det... smiley

  • #30   20. feb 2009 Selvfølgelig er en "førstehånds-tiltrækning" som kommer af udseendet, men viser personen sig ikke at noget mellem ørerne, så forsvinder tiltrækningen lige så hurtig som den var kommet.
    Måske møder du en hvor denne "førstehånds-tiltrækning" ikke umiddelbart er der, men efter man så måske har snakket med personen, eller lyttet med en i samtale personen har deltaget i, så dukker denne tiltrækning måske op alligevel.

    Sådan har jeg det da i hvert fald.


  • #31   20. feb 2009 katja jeg kunne ikke have sagt det bedre selv... smiley

    man skal bare lige ud over den førstehånds grænse der så kan man begynde og tænke på om man kan lide personen eller ej...
    og der mener jeg at der er for mange der slet ikke når dertil når man fx er i byen... smiley


  • #32   20. feb 2009 Præcis... Helt enig...
    Det egentlig ret ærgeligt, for så kan man slet ik bruge det til noget...


  • #33   20. feb 2009 nej.. det har du ret i... og man kan jo ikke rigtig gøre andet end at "gå imod strømmen" tænkt på den måde at man jo bare må få det bedste ud af de situationer man evt kommer i... smiley

  • #34   4. mar 2009 Jeg plejer at være lidt af en sjov tosse når jeg skrive..
    fx " kan du være sød" eller sådan noget små provokerende.. fleste gange virker det..


Kommentér på:
Hva er jeres første besked til pers...

Annonce