{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

SK N
SK N
Tilmeldt:
31. aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.902

Up up and then down... {{forumTopicSubject}}

En lille historie om min weekend so far...

Ja, endelig weekend (igår) og en time tidligere end beregnet... Det var pay day, og skulle endelig ned og købe min nye N85... Det var jo super... Fik den hentet, og sat den i gang herhjemme, og det kørte bare derud af... So far so good!

Dagen derpå, (i dag) var ude og handle med kæresten, og tlf fungerede stadig bare perfekt... Da vi gik ud af butikken, skulle kæresten lige have en lotto, og et skrabelod... Jeg tænkte hvad fanden, og købte os selv en skraber... Hjem, og så ellers i gang med mønten... De første felter var nitte... Øv tænkte jeg, da jeg gik i gang med sidste område af min Mega Quick, for så var der sikkert ingen gevinst som så mange andre gange... Men næh nej... Der var 1000 kr, endnu en, og jo, den 3 var der os! WUHUU! Weekenden kunne jo umuligt blive dårlig nu! (1000 kr er mange penge for en studerende)

Men mit held er nu sluppet op... Min nye tlf er gået i stykker! FUCK!!! Så der skal ventes helt til mandag før jeg kan få den byttet... Til alt held er det ikke mig der har ødelagt den, men af en eller anden grund kan den ikke fange noget netværk, eller jo, når der søges manuelt after det, men så når man skal vælge, siger den "ingen adgang" ARGH! Men sim-kort fungerer fint i min gamle tlf...

Skulle bare lige ud med min ærgelse over min tlf er gået kaput! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Up up and then down...
Kommentér på:
Up up and then down...

Annonce