{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Alex S
Alex S
Tilmeldt:
23. maj 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60

Jeg er forelsket...meeeen {{forumTopicSubject}}

Hey! Jeg er forelsket i en tøs..Jeg "lægde mærke" til hende sidste skoledag. Jeg har hørt lidt om hende inden... Og kendte heldigvis en der havde hendes nummer, skrev lidt med hende, fik hendes msn. Vi har skrevet sammen, og lært hinanden lidt at kende...Så fortalte jeg hende at jeg godt kunne lide hende...

Så skrev vi lidt sammen, og hun skrev at hun tænkte på mig som en kæreste...og hun siger at jeg er en hun kunne komme sammen med, men hun skrev også at hun ikke rigtigt kender mig... (da vi kun har set hinanden et par gange), jeg har spurgt om hun havde lyst til at gå ud med mig, så vi ku' lære hinanden at kende... Hun sagde nej, men hun sagde at der er en fest d. 22 hvor vi kunne snakke sammen, og så måtte vi bare skrive sammen inden...

Men jeg føler ligenu at hun ikke har lyst til at skrive med mig...når hun er på msn, så skriver hun aldrig til mig... Når jeg så skriver til hende...så får jeg bare svaret på min spørgsmål...hun spørger aldrig mig om noget...ved ikke hva jeg skal gøre...men ka virkelig godt lide hende...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er forelsket...meeeen
  • _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #1   7. jun 2007 ignorer hende og se om der sker noget, gør der ikke er det øvbøv, gør der er det topraket

  • #2   7. jun 2007 I skal nok lige lære hinanden lidt bedre at kende tror jeg.

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #3   7. jun 2007 Willa: Neej... hun er ikk den type...er meget sikker på det...:)

  • #4   7. jun 2007 Hmmm hvis hun ikke svarer andet end "ja....." så lad være med at skriv med hende, mød op til den der fest også snak lidt med hende der? Hvis hun så ikke gider at snakke med dig der heller, så lad hende kontakte dig næste gang? Du skal sgu ikke opsøge hende konstant på msn også have samtaler på 10 minutter hver gang, også disser hun dig også til en fest. Så er det bedre uden !

  • #5   7. jun 2007 Jamen så må du jo bare få hendes opmærksomhed til den fest ;o)



  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #6   7. jun 2007 Los gerken smiley : Du skal ingen steder smiley
    Ror: Tror du ikke at hun vil tro at jeg ikke er intra. i hende mere?
    Anita Æ: Mener du?


  • #7   7. jun 2007 måske er hun ikke lige så vild med dig alligevel . .

    ville da mene der var noed når hun ikk skrev tilbage . .
    men mon ikk det er fordi i ikke rigtig kender hinanden . . ;o))


  • dan b
    dan b Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #8   7. jun 2007 lad hende dog være lidt det kan være du er for meget nogle gange skriv lidt mindre så hun også får en chance for at skrive når hun har lyst til det

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #9   7. jun 2007 Jeg skriver: Du tror sikkert at hun er en led "biatch" type, men det er det hun ikke er...
    M E P: Hvad mener du?

    Me again! : Måske smiley


  • Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #10   7. jun 2007 Konfrontere hende med det.. Så høre hvad hun har og sige til det..
    Det har jeg gode erfaringer med...


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #11   7. jun 2007 Melanie . : Det er da noget lort smiley
    * Skiilotte *: Måske fordi vi ikke kender hinanden...muligt...
    Dan B : Du har sikkert ret...prøver at lade være og skrive til hende


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #12   7. jun 2007 Willa: Skal nok prøve smiley

    Jack B: Tror jeg ikke lige...jeg vil vente og se hvordan hun vil opføre sig...:)


  • #13   7. jun 2007 Alex S Nej det gør jeg faktisk ikke =) har faktisk også samme problem lige nu, bortset fra at hende her er vildt flink at skrive med, rekorden ligger på at skrive med hende en hel dag fra 10-22
    MEN jeg synes alligevel at hvis hun ikke snakker til dig eller bare skriver "ok...." så er det da lidt biatchet? kunne jeg aldrig finde på da ! Men som jeg skrev før ellers =) Det er surt når men kan gå glip af sådan en sød sild hva??? =)

    M E P Dejligt =)


  • #14   7. jun 2007 Alex: selvom hun ikke er en "led Biatch type" kan hun jo godt blive irriteret, eller synes du skriver for meget eller noget i den stil.. Desuden er det helt anderledes at skrive med en person end at tale med dem,, duk op til den fest og tag den derfra :o)

    Og som de andre osse skriver, så begynd at skære ned på beskederne til hende,, skriv bare til hende en gang imellem så hun ved du er der endnu ;o) så kan det jo osse være hun begynder at opsøge dig igen :o)


  • #15   7. jun 2007 Arhhh piger det kan i fandme ikke være bekendte... det er jo utrolig forvirrende !

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #16   7. jun 2007 M E P: Hmmm....jeg har spurgt om hun havde lyst til at tage ud med mig...i biffen eller noget...men hun sagde at hun ikke rigtigt kunne gøre det, pga. hun ikke kendte mig IRL...:S

  • #17   7. jun 2007 Hehe Alex hvis hun skriver at hun ikke vil møde dig i Real life fordi hun ikke kender dig i real life =) så tror jeg du bliver nød til at spørge hende om hvad hun ellers havde tænkt sig =) Selvfølgelig er der festen meen.

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #18   7. jun 2007 Jeg skriver: Hvad mener du med at du har noget af en samme problem? smiley Du skriver jo hele tiden med hende smiley
    Me again ! Prøver at lade hende være et stykke tid, og se derfra smiley


  • #19   7. jun 2007 Jeg kunne nu ikke finde på at være sammen med en person jeg knap nok kendte og kun havde set et par gange :o)
    Du må bare tage den med ro.
    Mange piger/kvinder kan heller ikke li når fyrerne virker for desperate...


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #20   7. jun 2007 Jeg skriver: Nemlig...er også lidt forvirret...Synes det er mærkeligt...

  • dan b
    dan b Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #21   7. jun 2007 det kan være rigtigt svært og lade de nice søde piger være men prø ellers skal du bare spille kostbar smiley

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #22   7. jun 2007 Anita Æ: Nej, men siger heller ikke vi skal være SAMMEN. men vil da gerne have hende med ud i byen, eller noget...

    M E P: Problemmet er at jeg kender ikke hendes venner, og hun kender ikke mine venner smiley


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #23   7. jun 2007 dan B: Prøver at lade være at skrive til hende et stykke tid...så må vi se hvem der knækker først smiley

  • #24   7. jun 2007 Alex S jeps =) Men gæt hvem der konstant skriver =) hehe hun er skam også boycuttet nu, men jeg er sgu blev afhængig !
    Men det jeg ville gøre er.
    Lad hende værre her i noget tid indtil festen, så lige inden festen så skriv lidt med hende og spørg om hun glæder sig til festen?
    Så ligger det lidt imellem linjerne at det gør du i hvert fald, ellers kan du vel risikere at hun prøver at undgå dig eller at du fuldstændig har glemt hende.


  • #25   7. jun 2007 willa --

    jeg siger det samme som dig alle fisser spiller kostbar !!!


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #26   7. jun 2007 Jeg skriver: Takker, prøver så smiley Og held og lykke til dig smiley

  • #27   7. jun 2007 Det er i hvert fald en meget forvirrende og irreterende sport ! Piger hvad fann skal det egentlig til for? hvorfor gør i det !? bare af ren nysgerrighed =)
    Men hallo i værste tilfæde, så er der mere end en sild i verdenen.


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #28   7. jun 2007 dkz-h0tzt4r < - > mc!,$ .: Ellers er det bare de "fisser" du kender der gør det? Tror du ikke det er lidt afhængigt af hvordan du er?

  • #29   7. jun 2007 Alex S hehe ja nu må vi jo se =) vi har valgt det samme i gymnasiet? så der bliver da rig lejlighed til at snakke med hende =)
    men som sagt så finder jeg ellers bare en anden sild der kan få lov at nyde mit selskab haha =)


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #30   7. jun 2007 Jeg skriver: Nemlig...man kan aldrig vide hvad piger vil have smiley Og nemlig, der er ikke kun 1 sild i verden smiley

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #31   7. jun 2007 Jeg skriver: Nice nok smiley Men held og lykke...og ja, der er jo nok tøser derude...

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #32   7. jun 2007 M E P og alle andre: Jeg takker for alle de hurtige svar smiley Har overhovedet ikke forventet at det gik så hurtigt...:)

  • dan b
    dan b Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #33   7. jun 2007 Alex S

    ja men hvis hun ikk skriver efter en til to uger så er hun ikk noget for dig.. kvinder er gode til at såre os


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #34   7. jun 2007 dan B: Ja..men må vente og se hvad der sker smiley

  • dan b
    dan b Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #35   7. jun 2007 ja hee men god fornøgelse

  • dan b
    dan b Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #36   7. jun 2007 M E P

    ikk mig jeg er dårlig til det hee


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #37   7. jun 2007 frk. juul =: Hvad mener duu med "Vi piger vil tit have hvad vi ikke kan få!" ?

  • #38   7. jun 2007 Kender det, kender det, kender det...

    Det bestemt IKKE sjovt smiley


  • #39   7. jun 2007 du skal "bare" lade hende være... ved godt det er super svært...


    også lad være med at tage dig af hvad de to "gentofte" drenge


  • #40   7. jun 2007 fang hende til festen.. Sjovt nok, fik jeg øjnene op for nogle fyre sidste skoledag også... man ser andre sider af folk ligepludselig..

  • #41   7. jun 2007 Hvordan spiller man kostbar? xS?

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #42   7. jun 2007 Robert B: Hvad de to gentofte drenge? A hva?
    Pernille T: Ja, ikk?
    Baboom's onkel joakim': Nej...synes det er pisse træls...


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #43   7. jun 2007 Chelina P: Er du sikker at ALLE piger gør? smiley

  • #44   7. jun 2007 ja sorry

    Hvad de to gentofte drenge siger... de er da alt for smart at høre på !!!!! bare tage den med ro


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #45   7. jun 2007 Robert B: De to gentofte drenge? Er det
    dkz-h0tzt4r < - > mc!,$ . og Willa? Eller?


  • #46   7. jun 2007 Joakim sådan her =)

    Hey hvordan går det - ok.....
    Hvad laver du ? - spiser....
    Hvor gammel er du ? - hmmmm jo.....

    og ellers bare ikke svarer efter man lige har flink =)


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #47   7. jun 2007 Jeg skriver: smiley

  • #48   7. jun 2007 Arh, Det jo lige det pigerne gør, de svarer kun når de gider smiley

    Og hvis man så spørger dem irl, hvorfor de ikke svarer, så siger de, det gør jeg også? og fniser :S..

    Og så svarer de lige resten af dagen, fordi man sagde til dem: Hvorfor svarer I ik?



    Doh siger jeg bare


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #49   7. jun 2007 Baboom's Onkel Joakim: Det er pisse provokerende...ikk? smiley

  • #50   7. jun 2007 ja

  • #51   7. jun 2007 Om det er?!

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #52   7. jun 2007 Men, tak for alle råd..nu må vi se an smiley

  • #53   7. jun 2007 Og så siger man til dem, at man kan lide dem. og så gider de ikke have kontakt med en mere..




  • Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #54   7. jun 2007 Bare vær dig selv.. Bliv ikke slået ud over at hun måske ikke virker intresseret. Livet går jo videre af den grund..
    Vis hun ikke vil have dig, finder du en anden.. .


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #55   7. jun 2007 frk.juul = : Hva snakker du om? Jeg har hverken kæreste på, eller ignorer hende... smiley

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #56   7. jun 2007 Baboom's Onkel Joakim ': Nemlig...så nederen....
    Jack B: Er mig selv smiley


  • #57   7. jun 2007 frk. juul = : Kæft det er svært med jer piger S: Man skal simpelt hent bare spille pisse kostbar, og så falder i for en xD ?
    Det er bare pænt svært, at lade være med at skrive til en pige man godt kan li', da man er bange for at hun tror man ikke kan lide hende mere S: Kæft det er indviklet smiley


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #58   7. jun 2007 Morten B: Nøjagtigt!

  • #59   7. jun 2007 Alex s : tror vi har lidt samme problem :S

    Men hin jeg skriver med, skriver os til mig og sårn, men kan ikke helt finde ud af om hun virkeligt kan lide mig :S


  • #60   7. jun 2007 Christine G . prøv og se smiley I er fanme svære at finde ud af smiley
    Det nemste ville sku være at spørge hende "skal jeg være kostbar, eller hvad ?" smiley Er bare ikke sikker på at det virker ;D


  • #61   7. jun 2007 En pige fra min parralel klasse, har jeg næsten altid været vild med, vi har været kærester nok en 5 gange. (da vi var små smiley )

    Så blev vi bedste venner <3, men jeg begyndte at forelske mig i hende (Fuck..), og jeg sagde det til hende, efter jeg havde snakket med hendes gode veninde, og hun mente jeg skulle sige det, så det gjorde jeg, hun sagde, at hun helst ville fortsætte med at være venner. Og jeg sagde, "Ja, det nok også det bedste".. Men så stoppede hun med at skrive til/med mig, lod være med at skrive tilbage, ingen kontakt når vi var i skole, ingenting..

    Men nu er vi begyndt at snakke igen, så jeg er ved at bygge et venskab op igen, trods vores lidt mærkelige fortid..


  • #62   7. jun 2007 smiley

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #63   7. jun 2007 Altså..Morten B:Jeg spurgte hende om hun var svære at score, (hun har ikke haft særlig mange kærester) Hun skrev så til mig, at hun er lidt mærkelig, da hun ikke kan beslutte sig for hvad hun vil...Sååå... nogenlunde det samme...
    Christine G: Hvad ville du gør hvis du ikke kunne få fat på en fyr efter du fortalte ham at du godt kunne lide ham? Man gider jo ikke at overspamme hende med: Er du der søde? Laver man søde? osv. osv. osv... det er irreterende at hun ikke skrver igen..(sys jeg)


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #64   7. jun 2007 Ja..så nu lader jeg være med at skriv til hende i et stykke tid...så må vi se det an

  • #65   7. jun 2007 Altså hvis hun ikke svarer har hun jo haft tilbuddet?
    Så bare skriv at i ses til festen også se om hun er intra i at snakke med dig til festen. Hvis ikke må du jo droppe hende.


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #66   7. jun 2007 Jeg skriver: Mmm..ja:)

  • #67   7. jun 2007 Alex S#
    hvorfor skriver du hele tiden

    Jeg skriver:

    ? smiley


  • #68   7. jun 2007 Haha det er korrekt =)

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #69   7. jun 2007 Fordi der er en der hedder "Jeg skriver" inde i chatten, så jeg svarer på det han skriver...hvis det var dig så ville jeg skriver:
    Baboom's Onkel Joakim ': Det har du ret i... (f.eks)


  • #70   7. jun 2007 Jeg skriver jeg har skrevet jeg skruv og jeg vil skrive ! jeg har skrevet jeg skriver at skrive og skrev =)

  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #71   7. jun 2007 Du er forvirende smiley

  • #72   7. jun 2007 Jeg kan heller ikke tænke klart når jeg hører Gwen Stefani.... badder =(
    Faktisk har jeg lige skrevet med hende der? noget lidt mystisk er at den første besked jeg skriver til hende hvor jeg spørger om hjælp, ender det med at hun begynder at stille spørgsmålene. Hun fik stillet to næsten tre i en sms? Men så efter en halv times tid endte det med de der svar "ok haha" "nårh okay" osv. også sagde jeg farvel. Jeg kan godt nok ikke forstå kvinder.... Haha nedern jeg havde faktisk sagt til mig selv at jeg ikke ville skrive til hende igen, så jeg slettede i sin tid hendes nummer fra min telefon. HVAD SKER DER SÅ ! min dumme hjerne kommer til at huske nummeret, så nu kan jeg alligevel skrive til hende når jeg vil....


  • Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #73   7. jun 2007 husker du nummeret?
    Hvordan f kan du det?


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #74   7. jun 2007 Jeg skriver: Jeg har lige skrevet med hende også..(hun skrev til mig faktisk) Og jeg fik mig på en måde en lettelse på en anden måde en skuffelse...hun skrev: .. vi kan godt stadig skrive sammen.. men altså, det bliver ikke til noget imellem os, såå.. du behøver ikke være så ked af
    det... Sådan et svar fik jeg af hende... så...men kvinder er sq lidt svære at forstå...Man ved ikke hvad de vil/ ikke vil


  • Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #75   7. jun 2007 Sådan går det nogle gange...

  • #76   7. jun 2007 Jeg kan da alle de numre som jeg skriver til?
    Jeg skrev i min telefon bog de første fire tal så jeg vidste hvis hun engang skrev. Så engang da jeg virkelig ville skrive til hende dukkede de fire sidste op? så nu kan jeg det? lidt irreterende når man er desperat virker det fandme ikke engang....


  • #77   7. jun 2007 Alex S det var da rart et eller andet sted =)
    Hvad skal du næste år mht skole? og hvad skal hun?
    Men det er da rart at man har afklaret problemet så man ikke behøver at undre sig over det længere. Jeg ville sgu også godt have at hende her skrev hendes ærlige mening til mig.... Jeg har det fint nok med at være venner, men stadig jeg vil virkelig hade hvis hun siger til sin veninde hver gang jeg har skrevet en besked til hende "årrhhh det er ham det hvide spetakel igen...." Så vil jeg heller have hun skriver FUCK DIG ! på et eller andet tidspunkt....


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #78   7. jun 2007 Nemlig...det er rart et eller et andet sted...det er det... At få ærlige svar op til overfladen... Man føler sig på en måde lettet, og samtidig skuffet.... Jeg skal på Stenhus Gymnasiet (I Holbæk på sjælland), og hun skal på Roskilde Gymnasiet....Hvad skal du?

  • #79   7. jun 2007 Skal på Skanderborg gymnasie =)
    arhh så er det jo heldigt nok i ikke skal samme sted hen så =)


  • Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #80   7. jun 2007 Ja det er det...=) Men jeg ønsker dig held og lykke med din "pige", så må du skrive hvis der sker noget nyt smiley

  • #81   7. jun 2007 Hehe skal jeg nok =)

Kommentér på:
Jeg er forelsket...meeeen

Annonce