{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.785 visninger | Oprettet:

Svært at finde en kæreste {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg er en ung knægt på bare 22 år. Men alligevel føler jeg sku jeg er ved at blive gammel. Dengang man var de 17 var alle sammen med alle og man kunne score bare ved at smile sødt til en tøs. Det får jeg svære og svære ved jo ældre jeg bliver. Er det kun mig der har det sådan?.

Hvad kan det skyldes?.
Er pigerne blevet mere "kvalitets" bevidste?
Er jeg selv blevet for krævende ?
Er jeg blevet for grim?
Er det fordi jeg er begyndt at gå op i andre ting end at jeg absolut må ha det nyeste og frækkeste tøj?
Er det fordi at på min uddannelse er der 95% fyre?
Er det fordi jeg bare ikke drikker mig stiv nok i byen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at finde en kæreste
  • #2   5. jun 2007 måske skulle du finde de 17 årige og smile sødt til dem smiley
    se om det stadig virker hehe

• #4   5. jun 2007 Brownie.. Det er sjovt.. for det virker faktisk i de fleste tilfælde.. Er det fordi at ældre piger har større krav til os fyre ?.

• #6   5. jun 2007 René: ja det tror jeg faktisk de ældre piger har,de gider ik spilde tiden,men sjovt nok så har jeg som julie siger altid først fundet en kæreste når jeg har affundet mig med at være single.

• #7   5. jun 2007 Hey har det sku på samme måde, godt nok er jeg kun 17 men fuck jeg syntes sku det er svært at finden en kærste.. Suk...

• #8   5. jun 2007 Ha ha ja de ældre piger har langt større krav end et flot smil...Smiler du er det ok, men kan du ikke bygge vores hus så har det ingen interesse ;-D

• #9   5. jun 2007 Man stille som pige helt klart større krav til fyren, med alderen:-) altså et smil er ikke nok, men da klart en fordel...!

• #10   5. jun 2007 Ikke fordi jeg lige ville sige det på samme måde som morten.. men han har alligevel fat i noget. Synes pigernes krav er steget mens det de byder på er det samme. Har virkelig svært ved at finde en kæreste jeg synes der har noget jeg kan bruge til noget. En der giver mig noget i hverdagen ud over sex. Har været single i et års tid og alle dem jeg har været sammen med og haft noget kørende med har jeg ikke kunne set mig selv om kæreste med. De har intet givet mig smiley

• #11   5. jun 2007 $hp$ NE PAS SUBIR .
    Ha ha, du har sku humor:D Kan du bygge et hus...?

• #12   5. jun 2007 Vent til du bliver 28, det er sgu endnu værre... :oS

• #13   5. jun 2007 Rene J
    Hvis de piger du har været sammen med ike har noget at byde ind med andet end sex - så kigger du sku' nok efter de forkerte...! Vi piger har sku meget andet at byde ind med...

• #15   5. jun 2007 Har det sku også lidt på samme måde, er bare ikke så gammel som du er endnu smiley

• #16   5. jun 2007 Morten N
    Hmm, de søde og intilligente kan godt lade sig tiltrække - og vi er ikke snobber... Men der er forskeld om man bare bliver tiltrukket til at ha' en sjov og hyggelig aften/nat - eller der er noget længerevarende i tankerne...
    For en BayWatch fyr bruges som regel kun til det førstnævnte, man skal sku' have lidt mellem ørene også - og bygge et hus - hmm, hvis man bare har økonomi til at lade andre bygge det, så gør det ikke så meget at man ikke kan finde ud af bruge en hammer;-D

• #17   5. jun 2007 René:

Altsaa der er sku masser derude med anden kvalitet end sengens bud^^

men vi töser kan sku ogsaa have det svært med at finde en fyr der ikk tænker med den nedre afdeling.... der skal sku være noget sjovt i det hele ogsaa^^

siden du kommer fra Aalborg er du saa kun i gaden? eller..? for der er jo kun alle de smaa skolepiger og töser fra teknisk som ikk har saa meget i hjernen hehe^^

• #18   5. jun 2007 Charlotte.. Tror ikke du kan generaliserer gaden på den måde..

• #19   5. jun 2007 Helena.. hvor skal man så møde hende ?..
    Som sagt er der 95% fyre på min uddannelse.. en uddannelse som tager meget af min tid..

• #20   5. jun 2007 Min personlige holdning og mening - man møder ikke en kæreste i byen, eller koncentrationen af fyre med kæreste potentiale i byen er ihvertfald meget begrænset..
    Og vi piger er meget kræsne, tager ikke hvad som helst - jeg har været selvvalgt single i 2 år, og har det fint med det - og bliver ikke anderledes før den rigtige måske en dag er der! Men man bliver vel nød til at prøve nogle stykker før man når den rigtige:D

• #21   5. jun 2007 man möder en kæreste blandt venners venner eller andet^^

og jo har været der en del, medmindre den har ændret sig siden sidste aar^^ hehe men ej ok der er nogle söde töser der, men det er ikk just det bedste sted at finde kæresten^^

Hvilken uddannelse tager du siden der er saa mange fyre?

• #22   5. jun 2007 Ja, det er jo altid nemmest at finde en kæreste hvis man omgås en masse af det modsatte køn.
    Jeg vil gætte på det med udd. med 95% mænd.
    Oog, nu snakker vi ikke det nyeste nye, men det kan godt betale sig at gøre lidt ud af sig selv stadig, især f.eks. håret :o)
    Om du er blevet for kræsen? Tjaeh., det ved du nok kun selv :o)

Nogle finder deres kæreste i byen, har jeg aldrig gjort, så tror bestemt ikke at det er det :o)

• #23   5. jun 2007 Jeg har sådan set ikke problemer med at score i byen. Har da haft nogle rigtige smækre damer på krogen hvis jeg skal sige det selv smiley

Men har bare svært ved at finde en der kan give mig et forhold. En der kan elske mig som kæreste og ikke kun fordi jeg har en lejlighed tæt på gaden eller andre ligegyldige ting. jeg føler ikke det er mit udseende der er noget galt med. Er jeg dum at høre på? Har jeg en grim sofa? eller hva er der galt. Ved det sku ik. måske man bare skal acceptere at være single og nyde sommeren.

• #24   5. jun 2007 Og ud fra dine profil billeder tror jeg ikke det er fordi du er blevet for grim :oP
    Men går du efter den forkerte type piger i byen, tjaeh, hvem ved hvad de mener :o)

Hmm, og noget helt andet er, man får sjældent en god kæreste når man leder efter en, de dukker som regel op når man har travlt med livet bare :o) sådan lige pludselig, lidt lige som mælkebøtter.. ;oD eller noget--

• #25   5. jun 2007 Det kommer sgu nok når man mindst venter det...

Det prøver jeg ihvertfald at overbevise mig selv om...

• #26   5. jun 2007 Rene - Ja, som du selv siger, nyd sommeren.. Involver dig i noget ting hvor du møder piger uden at være stiv/i byen :o) Du nævner jo selv hvad man som regel får ud af at score i byen ;o)

• #27   5. jun 2007 Rene J
    Tror faktisk nok du kan være dum at høre på, samt at du nok ikke har temmelig meget at byde ind i et forhold med...

• #28   5. jun 2007 hvis du har en grim sofa saa sig til pigen hva syns du vi skal göre ved den^^
    der er masser muligheder söde ven^^
    Jeg har aldrig fundet kæreste i byen, enten faar min hund dem til at falde og trækker med mig... skaf dig en hund, saa skal du nok finde en söde pige... ellers tag ud til jordbrugsskolen eller rördalsvej 10 hehe^^

• #29   5. jun 2007 Stine hva bygger du det på ?

Helena du sender bare hendes nummer.. HAHA smiley

Charlotte.. hva sker der på jordbrugsskolen?.. eller rørdalsvej ?

• #30   5. jun 2007 Rene J
    Min intiotion;)

• Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 145
    #31   5. jun 2007 Rene: Man behøver ik drikke sig vildt stiv for at møde en, jeg var k da jeg mødte min kæreste..

Jeg tror mange piger går efter de fyre, der går i al det dyre mærkevaretøj (de er jo bare ik kloge nok til at vide det ik kun er det ydre der tæller)

En tur i biffen med nogen venner eller ud og spise eller på en cafe eller noget, der kan man også møde piger smiley Man behøver ik gå i byen smiley

Hvilken uddannelse er du på (spørger af ren nysgerrighed - min kæreste er også igang med et af "de mandlige" fag ;))

• Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

#33   5. jun 2007 Jeg ledte heller ik efter en da jeg fandt min kæreste - var lige blevet skuffet på en tur til Lloret så havde bestemt mig for at opgive lidt smiley

• #34   5. jun 2007 der er der hygge med os töser som ''er kedlige'' som gaar op alt andet end sex og saadan^^ ihert tilfælde til januar smiler^^ der er min veninde og jeg der^^

• #35   5. jun 2007 Lena S >>> Jamen så er der jo noget om at det kommer når man mindst venter det... :o)

• #36   5. jun 2007 Jeg synes tit at piger tror man kun er ude efter fisse.. Hvis jeg spørger en pige efter hendes nummer, msn eller om hun vil med på cafe virker det som om hun tror jeg har onde hensigter. Jeg vil i virkeligheden bare gerne lære hende at kende.

• Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

#37   5. jun 2007 Piger underlige, og det er svært lige at finde den man gerne vil...

• Lena S
    Lena S Tilmeldt:
    apr 2007

#38   5. jun 2007 *piger ER underlige (skulle der stå)

• #39   5. jun 2007 det er fordi at dagens danmark har næsten ikk flere reelle fyre tilbage.... men du maa jo bare kæmpe videre det skal sku nok gaa, ellers kender jeg sikkert nogen söde piger^^

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #40   5. jun 2007 Rene J - Du skal nok undgå og fortælle hvad din hobby er smiley
    Og hvis man endelig skal sige det, så sig du køre motor sport som det endtelig er smiley

• #41   5. jun 2007 Hmm... Hvis du bruger samme scoretrick som du skriver til andre herinde kan det da være derfor...

• #42   14. jun 2007 Jeg gætter på det er fordi du er grim???

Kommentér på:
Svært at finde en kæreste

Annonce