{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Forstår ikke mænd ??? ! {{forumTopicSubject}}

Puha blir lidt skør i hovedet af det her .. !
Jamen det er jo lige det at jeg ser den dejligeste fyr .. Kan virkelig godt lide ham , og er så heldig at han også godt kan lide mig .. smiley Vi er IKKE kærester men vi er som om vi var kærester , og er ikke sammen med andre eller noget .. !

Hm så her for et lille stykke tid siden sagde han at vi nok ikke kunne ses mere fordi han havde så mange følser for mig ,og han følte vi var kærester og han kunne ikke have en kæreste lige nu .. ! Hmm ..... Så vi så ikke hinanden i godt og vel en uge , men alligevel både ringede og skrev han til mig .. Jeg kontaktede overhovedet ikke ham .. Vi er så begyndt at ses igen , og har det rigtig dejligt sammen og det er jo ligesom om vi er kærester igen .. Vi mangler bare lige ordet "kærester" ............ Han er stadig ikke klar til at have en kæreste siger han .. ! Men han sidder jo siger hele tiden at han rigtig godt kan lide mig , og jeg er sød og ja bare alt det en kæreste siger ..
Forstår det ikke helt .... !

Meget meget i tvivl ....

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg , skulle bare lige ud med det .. !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår ikke mænd ??? !
  • #1   2. dec 2008 sådan har jeg det med min x kæreste.. vi er også tit sammen, og skriver og ringer sammen, og er som bedste venner !
    men nej jeg forstår heller ikke drenge...
    fordi min x han er helelr ikke klar til og binde sig, og jeg har sådan set bare ladet ham være i en uges tid nu, og hvis han elsker mig som han siger han gør så må han jo selv gøre noget for og bevise det..

    men har du tænkt den tanke at han måske kun er sammen med dig fordi i har god sex ? (:


  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #2   2. dec 2008 vi mænd forstår heller ike qvinder
    Nogen siger det kommer med alderen
    Pt har jeg ikke fundet ud af om det er når man bliver ældre eller når man er gammel


  • #3   2. dec 2008 Philip J : Det har hun ikke nosser til tror jeg smiley

  • #4   2. dec 2008 Jamen det er sku bare så svært .. ! Hm har jo spurgt hvorfor vi bliver ved med at mødes når han ikke ville være kærester og han føler vi er det .. Men han siger så han holder virkelig meget af mig , og ikke kan undvære mig .. :S

  • #5   2. dec 2008 Louise S : Nej for sådan er han ikke bare rolig *HOST*

  • #6   2. dec 2008 Louise S - tænkte jeg os lige på, men kan godt være at han bare ikk er klar til at binde sig på den måde.
    drenge er lidt langsommere til det med følelser, end piger er, så tror måske at hvis du vil ha ham som kæreste, så giv ham lidt tid. i kan jo tilsyneladende os ha det godt uden at kalde jer for kærester.
    der er et eller andet bindende ved det ord, noget der er lissom at der blir lagt låg på ens frihed.. smiley


  • #7   2. dec 2008 han er nok ikke klar til og binde sig.. måske skal du give ham lidt tid...

  • #8   2. dec 2008 Trine J : Vi har virkelig god sex.. Den er bare helt i top... Meeeen vi laver jo også hyggelige ting sammen .. ! Så tror ikke det er derfor .. !

  • #9   2. dec 2008 Hvornår har han sidst haft en kæreste...? og har i været sammen offentligt kyss kramme holde i hånd osv...?

  • #10   2. dec 2008 Ja tror også bare jeg giver det tid .. Det er jo nok det bedste .. ! Og det er jo faktisk også fint nok som det er nu .. For vi er jo ligesom om vi er kærester .. ! Og på en eller anden måde har jeg det også fint med at vi ikke er det .. Det er bare mere principet i det ... Hvis i forstår ..

  • #11   2. dec 2008 brunette - præcis, vi er langsomme til at finde ud af hvad vi vil, og når det endelig sker, så er det satme for sent.. ! i tøser må lige have lidt tålmodighed.. smiley

  • #12   2. dec 2008 Hm det er 3 år siden han sidst har haft en kæreste .. !

    Ja der er slet ikke noget der , vi er nogen gange sammen med en af hans venner og der viser han MEGET tydeligt at han holder af mig ... Og hvad jeg kan forstå på det hele snakker han da også om mig til andre , og på hans arbejde og alt sådan noget .. Så jeg føler på ingen måde at han nærmest gemmer mig ..


  • #13   2. dec 2008 tilføj min msn.. vil rigitg godt skrive med dig, mere privat
    Trine09@hotmail.com


  • #14   2. dec 2008 Philip J : Jeg giver dig TOTALT RET smiley hahahahahahahaha

  • #15   2. dec 2008 Trine J : Var den til mig ?

  • #16   2. dec 2008 ja det var det smiley ( melle'delle )

  • #17   2. dec 2008 Trine J : Du er en modig pige og smide din MSN offentligt smiley

  • #18   2. dec 2008 Okay ;D Så du tilføjet ..

  • #19   2. dec 2008 jeg overlever nok ..
    man kan jo altid bloker smiley


  • #20   2. dec 2008 Jeg tror ikke han ved hvad han vil med dig...

  • #22   3. dec 2008 forstår ikk kvinder der skal sidde og brokke sig på en useriøs lorte side.

  • #23   3. dec 2008 Har faktisk været ude for helt det samme 2 gange, med to forskellige fyre..

    Man ses tit, de holder af en og viser det tydeligt.. Man kan tage i svømmehallen, vise hinanden frem.. Er man i byen så kysser man da gerne offentligt.. De virker rigtig glade for en og man føler sig virkelig speciel på den gode måde..

    Men ud fra mine erfaringer så må du altså banke i bordet og sige det er alt eller intet..
    De fyre jeg havde dette "forhold" til holdt bare en hen så de også kunne få noget ved siden af.. Men du får dem aldrig til at indrømme det og de kommer med mange gode undskyldninger..
    Du skal tænke på at de får jo præcis hvad de vil når du går i seng med dem, sex uden at skulle binde sig.. smiley

    Så bank i bordet pigebarn og sig til ham du er mere værd end et stykke legetøj..

    (Citat fra min kammerat: Piger er legetøj, og legetøj går i stykker!)


  • #24   3. dec 2008 Nadia J : Neeeej for han er jo slet ikke sådan.. det kan i ikke sige når i ikke kender ham jo.. han er ikke som alle andre fyre der bare vil ha lidt fast men alligevel løst fisse.. det er jo bare fordi han ikke vil ha et fast forhold endnu det er sådan her.. han har jo også barn med en anden osv, så han er jo moden og det hele.. IRONI FFS !!!!!

    ^^ Han er en nar der har fast fisse uden og komme sammen, for så kan han tillade sig og kneppe udenom uden modparten kan gøre noget ved det, men det forstår kvinden ikke smiley har prøvet så sygt mange gange og fortælle hende det.. men næh nej.. Melle ved bedst selv hvilken type han er smiley hahahaha


  • #25   3. dec 2008 Christian : Drop det der med at blande dig på den måde .. Du ved det jo stadig ikke .. ! Og ja gider ikke engang at diskutere det igen , og du ved også godt hvorfor .. Har lavet det her indlæg fordi jeg ville høre andres mening .. har hørt din MANGE gange nu ...

  • #26   3. dec 2008 Det kan sgu da godt være at i piger mener at fyrer er svære at blive kloge på, og i alle føler jer forudreettet.
    Men så ofte som jeg har været udsat for nøjagtig det samme som Melle Delle ( bare med piger selvfølgelig) så vil jeg godt vædde med at op til flere herinde i dette forum der mener de ikke forstår mænd. har lavet præcis samme nummer....

    Jeg er heldigvis nået til det punkt philip beskriver, så ikke mere tidsspild på den slags tøser....


  • #27   4. dec 2008 Folk har jo samme holdning som mig i grove træk smiley hvad med at indse jeg har ret MELLE smiley

  • #28   4. dec 2008 Christian : Ligemeget hvad ville jeg ALDRIG nogensinde give dig ret i noget .. ! Det kan jo godt være at du tænker med pikken (og det gør du jo åbenbart) så er det jo ikke sikkert at han gør det .. Vel ??? !!!

  • #29   4. dec 2008 Det er da bare med at konfrontere ham og fortælle ham hvad du føler, og hvad du synes skal gøres ved det? hvis det hjælper på det så sig du har det fint med ikke at være kærester og fortsætte med det du nu er med ham.

  • #30   4. dec 2008 Melle:
    Tag lidt gode tip herfra..
    Start med at have et profilbillede hvor du ikke står i BH, allerede her indbyder du nærest bare dig selv til sex.. Hertil skal det siges jeg godt ved jeg har nogle billeder på min egen profil hvor jeg har kort top på, dette er dog mit dansetøj..
    Ellers skal du passe på med at hoppe for tidligt i kanen med en fyr. Du bliver for nemt et offer for en som bare vil have sex så.. Dengang min X og jeg fandt sammen skulle han sove ved mig første gang.. Havde jeg givet ham sex der var vi slet ikk begyndt at komme sammen.. For var det for nemt hvor mange andre havde jeg så ikk været sammen med før ham??

    Fyre vil have deres pige er værdifuld.. Man giver det dyrebareste man har væk når man har sex, du åbner dig for personen.. Og hvem vil have en der giver det dyrebareste væk til alle, så er det jo netop ikke specielt mere? (Her skal du bestemt ikke læse at jeg siger du gør det!)

    Men fortæl ham hvordan du har det, men vær alligevel forberedt på du nok ikke får det svar du håber.. Desværre..
    Ellers må du sige til ham det er alt eller intet.. Du skal ikke give det dyrebareste væk til en der ikke fortjener det..


  • #31   5. dec 2008 Bingo.. Nadia J fik ret smiley

    Same thing i said to her all the flucking time smiley


  • #32   5. dec 2008 Tak tak.. Men du må som fyr gie mig ret i at man ikke har lyst til at komme sammen med hende der bare giver sex væk til alle og enhver?
    Sex er værdifuldt, det er noget smukt mellem to personer..
    Hvis du finder en pige der bare knalder med det samme, ville du så ikke tænke på hvor mange andre hun havde været sammen med før dig?


  • #33   5. dec 2008 Jo det ville jeg helt sikkert og det er også sket smiley

  • #34   5. dec 2008
    Du lyder lidt desperat...

    hvis han ikke er klar til en kæreste så lad være med at presse ham...
    måske han ikke er klar til at binde sig og evt ikke ved om du er den rigtige overhovedet...


Kommentér på:
Forstår ikke mænd ??? !

Annonce