{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

HVAD ER DER MED DEN KÆRLIGHED?? {{forumTopicSubject}}

HVAD, er det for noget med den kærlighed, når vi har den passer vi ikke godt nok på den, vi værne ikke godt nok om den, ja kort sagt alle andre ting blir pludselig mere spænde end det vi søgte aller mest efter lige før den ramte os - kærligheden.
men samtidig synes alle andre ting også at man nu er mere spænde.
ved ikke hva det er man udstråler eller om man dufter på en anden måde eller hvordan.
men pludselig kommer der små opmærksomheder fra steder der ikke har gjordt det før, den frække Fyr/ pige smiler pludselig til en, sommerflirten ringer til en og spørger om man snart skal ses...
men alt dettte afviser man pga. kærligheden. hvilket selvfølelig er forståeligt nok for den er jo vidunderlig den kærlighed...

men den dag man mister den igen... hva så.
jo ingen eller intet synes nu man er spænde, det man udstrålede eller duftede af før er nu helt forsvundet. ham/Hende den frække kigger slet ikke i nærheden af en, de små opmærksomheder der kom dumpende før, er der heller ikke mere, man ringer tilbage til ham/hende sommerflirten, men han/hun har nu fundet kærligheden, eller synes bestemt ikke man er intrassant mere.
så pludselig mangler man den igen, kærligheden, trygheden ku man ha passet bedre på den, kunne man ha gjordt noget for ikke at miste den?

For den er jo så vidunderlig den kærlighed --- eller er den??? tja jeg ved det sq godt nok ik!!! smiley men trygheden betyder jo så enormt meget? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVAD ER DER MED DEN KÆRLIGHED??
  • #1   2. dec 2008 kiksen:
    tja jeg ved det squ heller ik ik!når man har det er det vidunderligt! der går noget tid også sys man enlig ik det er så spændende længere" men man har stadig trygheden" og ja så glemmer man at holde det ved lige og man mister det! hele verden går under, og man føler sig helt alene i verden!! man har ik trygheden længere! man har intet! smiley

hehe det er squ noget undeligt noget

hehe mange tak:)

• #2   2. dec 2008 .... Lige præcis det du skriver der. smiley kan jeg kun give dig 100 % ret i .... sker ikke kun hver gang, men hver eneste gang :S

var også ved at savne den. til der så pludselig kom en pige ind i livet. eller hun var på vej ind. men som alt andet der kommer nemt smuttede det nemt. smiley

det er ikke altid nemt det med kærlighed. slet ikke hvis folk er flske og overfladiske :(....

(det var for et par måneder siden)

men nu hvor jeg vbare har haft taget 1 dag af gangen. er jeg begyndt at snakke vild meget med en gammel rigtig god veninde.

og nu begynder alle folk at skrive til mig igen , og argh :S... det som om at kærligheden er en magnet. er man ramt af den. tiltrækker den. er man ikke frastødder den smiley ...

• #4   2. dec 2008 kiksen:
    tja jeg sys stadig kæligheden er vidunderlig dejlig uanset om man skændtes af og til og den ene blir jaloux over nogen småting som enlig kan være fudstændig ligemeget! jeg sys enlig bare sådan noget er lidt sødt! det viser jo bae at han/hun er bange for at miste en!
    men på en eller anden måde skræmmer det jo os en lidt !! man bir måske usikke på sig på sig selv og der kan opstå nogen situationer man helst ville unvære det gir jeg dig ret i:)

• #5   2. dec 2008 det hedder: "spændende"

• #6   2. dec 2008 Emil:
    jaa det er noget skidt!! hvad skal vi gøre? vi kan jo ligge os ned og tude hver gang, eller kan vi godt, det hjæper bare ik så meget:/
    men vi er enige om at det handler om tryghed? bar at ha en og stå op med hver morgen, modtage en masse beskeder hvor der står " du er så dejlig jeg elsker dig " få en masse kys hverdag og bare det at vide at der er en der holderaf en? heh det gør så ufatteligt meget ved en det er jo helt sindsygt!!!!! man er glad hverdag men hvad er det så man mangler??? AHHH jeg ved det squ ik smiley

• #7   2. dec 2008 Li pr;cis som du skriver . s[dan har jeg det lige nu . Skide tr;ls .
    Man er bare ked hele tiden over det fucker up .
    Sorry de underlige 0tegn men mit 0tastatur g[r amok.

• #8   3. dec 2008 Malou S: lige præcis. vi er enige smiley

men ved det virkelig ikke. tror bare det skaber en glæde at der er nogen der "pusler" om en. hvis man kan kalde det det.

fx en dag som idag. hvor jeg har lagt mig syg (har det ret dårligt) det er sådan en dag hvor man virkelig kan komme til at savne en, en til at kæle for en, en til at "trøste" en, når man nu alligevel bare bokstaveligttalt ligger i en seng indtil 16.49 smiley

Michelle J: tror bare du har ændret sproget til engelsk på dit tastetur. du burde kunne lave det om til "da" (dansk) nede i din startmenu helt ude til højre. der burde stå EN hvis det er engelsk nu.

men tror bare folk skal være der for hinanden, hjælpe hinanden med at sprede glæden :)? så burde kærigheden enlig komme helt af sig selv.

Kommentér på:
HVAD ER DER MED DEN KÆRLIGHED??

Annonce