{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobiler er farlige når man er stiv :-p
  • #1   26. maj 2007 Enig.. Og hun var 15 og han 21 !!! Ah

• #2   26. maj 2007 Ham du har gang i kan vidst godt li ungt kød hva !!

Lyder lidt vildt..!! Hvis min søster kommer hjem med en der er 23 (eller bare over 3 år ældre end hende) når hun er 15 så sker der sku ting og sager !!

• #3   26. maj 2007 Måske er det lidt hendes egen skyld men han må fanme være grim hvis han kun kan få noget ved piger på 15 år som er pisse stive og ikk aner hva de laver smiley

• #4   26. maj 2007 Camilla tænk på dengang du var 10 var han 18 :-| Damn !!

Kan ikk se noget problem når man begge er over 20 for så er man godt udviklet men altså alligevel.. Nogle gange tænker jeg også lidt over hva jeg selv har gang i for mange af dem jeg er sammen med er 16 år.. Er ved at være lidt for ungt sys jeg hehe.. Men bare kærligheden er der så sku det jo ikk været et problem..!!

• #5   26. maj 2007 Simona ikk for at være hellig men jeg vil aldrig gå i seng med en pige hvis hun var pisse stiv.. Ligemeget hvor meget hun tiggede.. Gider ikk sådan noget overhovedet.. Har det heller ikk godt med det for vil føle jeg har udnyttet hende.. Men hvis man kun er lidt stiv så er det iorden..

Camilla
    Hmm hvis mænd er pisse hammer stive har de sku da svært ved at komme.. Fedt at udnytte dem så.. Eller.. For fyren ihvertfald.. Pigen kan jo være ligeglad.. Bare hun for sit ordnet haha !!

• #6   26. maj 2007 Ja det er også rigtigt men alligevel.. Nogle gange tænker man lige..whaaat.. smiley

Men bare kærligheden er der så ser jeg ikk noget problem.. Medmindre det er min søster haha

• #7   26. maj 2007 Camilla

Siger skam ikk noget.. Host !!

• #8   26. maj 2007 Baboom's Fuckhoved ! har sagt hvad der skal siges her, jeg er enig..

• #9   26. maj 2007 Går ikk ind for spanking.. Når det går ud over mig smiley Hahahahaha

• #10   26. maj 2007 Jamen så kom du op så kan du få en omgang !! smiley

• #11   26. maj 2007 jeg synes de begge har lavet en fejl,MEN han er den voksne,han BURDE vide bedre!

• #12   26. maj 2007 Camilla nu er det dig der er kedelig smiley

Godmorgen Brownie smiley

• #13   26. maj 2007 - Det har jo ikk rigtig noget med alder a gøre.
    Det kan godt være a hun har været beruset, men hun må da lære a styre sit drikkeri. Han har jo nok ikk gjort det for at skade hende.

• #14   26. maj 2007 kan man ik se filmen?

xD

• #15   26. maj 2007 Stakkels pigebarn. Et er sq ikke at kunne huske det, men at det er offentligt tilgængeligt, tsk tsk...
    Fyren har jeg ikke noget tilovers for. Han burde være den voksne, og få folk væk hvis det endeligt skal forgå udendørs.
    Og Camilla, er hun selv ude om det?! Hvad er da det for en lad bemærkning! Hun er jo nok mest ked af det er filmet, det kan hun sq da ikke gøre for. Plejer at beherske mit sprog, men du er KRAFTEDME DUM AT HØRE PÅ!

• #16   26. maj 2007 Burde en 15årig være fuld. hun kunne jo blive hjemme og se anne og lotte. Hun burde betale en kæmpe bøde for at have indtaget alkohold.

Men det er stadig synd for hende at folk filmede det og satte det ud på nettet.

• #17   26. maj 2007 Hvem siger egentlig manden var mindre stiv?
    Vidste han det blev filmet?

• #18   26. maj 2007 Det er sku da bare en undskyldning fordi hun har været stiv og liderlig..

Tror nok han var lige så stiv:)

• #19   26. maj 2007 Det næste bliver vel han har puttet noget i hendes drink

• #20   26. maj 2007 Camilla, jeg tror virkelig du lever i din egen lille verden med dine egne mennger og fred være med det. Du bliver nok klogere når du bliver ældre.

• #21   26. maj 2007 Diva, jeg takker og bukker ;o) Vi er da nogen der kan se udover vores næsetip *gg*

• #22   26. maj 2007 sønd for hin

• #23   26. maj 2007 søndt

• #24   26. maj 2007 Camilla , jeg har aldrig sagt hun var en lille engel, heller ikke du er en djævel ( selvom du måske skulle bruge Diva's brugerbillede!) Jeg siger at jeg syntes det er synd for pigen at hun i så ung en alder skal "ødelægges" pga stupide mennesker.

Diva, det var lige det ord jeg manglede ;o)

• #25   26. maj 2007 Jeg syntes det er noget svineri...
    En ting er at optage samleje, en anden er at have tilskuere, OG optage det + lægge det på nettet (uden hendes accepet!!)

At hun har drukket for meget, og ender i en dum situation.. jaeh, det er jo hvad der kan ske.. og sker for rigtig mange... men at komme og så få at vide at ens første gang ligger på nettet (så venner/bekendte/pårørende og resten af verdenen har set det) er noget værre svineri..

Ligemeget hvad, så fortjener han både bøde og fængsel..

• #26   26. maj 2007 * klapper Miss på skuderen*

• #27   26. maj 2007 Nu er det jo heller ikke ham der optog det og lagde det ud på nettet..

Hvis der er nogen der sku straffes er det da dem der tog filmen

• #28   26. maj 2007 Mr. Langt Ude I Hampen >

måske en fejlformulering fra min side; det var jeg nemlig klar over smiley
    Mener helt klart også at, hvis det havde været muligt, at man have sporet afsender af filmen (afsendere i dette tilfælde), så skulle de jo self. også have en straf..!

Men han sagde heller ikke de skulle lade være.. såeh...

I det mindste kan det være, at han har lært sig noget nyt efter dette; at spørge de piger han vil ned i bukserne på, om han må se ID .... smiley

• #29   26. maj 2007 Haha ja men vi kan jo ikke spørge de damer man score om ID hele tiden vel..

Kan sku godt forstå han kan have svært ved at vurdere hendes alder, specielt når man ser på hvordan 15 årige piger ser ud i dag..

"Men han sagde heller ikke de skulle lade være.. såeh..."

Det gjorde hun heller ikke...!! Der står intet om hvor påvirket han var, eller om alle dem der optog stod og gemte sig i buskene..

Synes det er noget fis han skal dømme for det..
    Hvis det var i DK var der ikke sket noget, da hun var buksemyndig.

Og hvis det havde været omvendt, en 15 årig dreng og en 21 pige hvor meget havde fokk så råbt op...

• #30   26. maj 2007 kan være, kan være.. det er jo bare min mening der blir luftet smiley
    og rigitig nok; står ingen steder at han ikke var ligeså fuld eller noget.. men han har nok lagt sit forsvar op i retten.. og han blev vel også kun dømt for at have haft sex med mindreårig??

Mht hvis det var i DK... ja rigtig nok, så var der intet sket... da hun jo havde været 'lovlig'.. men det skete i Norge, hvor man ikke er myndig før 16...

og ved ski ikke helt hvad det siger om dagens samfund, hvorend det er i verdenen,at det er ok at dyrke sex med en mindreårig, og slippe afsted med det; bare fordi at alle andre gør smiley

Men som sagt; det er kun min mening, du har self. ret til din egen .. smiley

• #31   26. maj 2007 ¨ ˜°º•¤ LouNala ¤•º°˜ ¨

Kan også kun sige jeg er 110 % enig med dig!

• #32   26. maj 2007 NEj men SMÅ piger under 18 skal fandeme ikke rende i byen de spiller alle sammen duller og spiller alle sammen fulde. råber og skriger det samme gør de unge knægte der mangler opmærksomhed i hverdagene.

Ligemeget hvad skal en pige ligemeget alder ikke udnyttes på den måde. og fyren burde da egentlig også være gammel nok til at kunne styre sig selvom han måske var fuld.

• #33   26. maj 2007 Det var sagt for sjov smiley

• tina                                      w
    tina w Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 50
    #34   27. maj 2007 HAHA!! hvorfor fanden have ondt af sådan en pige.. Så må man sgu lige styre sin brandert..

synes sgu det er synd for ham fyren at han bliver fanget i det her på den måde.

Rigtigt nok at en pige på 15 ikke har noget som helst at gøre med en der er SÅ meget ældre end sig selv, men som en anden også nævner er det jo ikke sikkert han har kendt til hendes alder.

Endnu engang er det bevist hvorfor folk skal være ældre før de skal have lov til at drikke!!

• #35   27. maj 2007 Camilla N^^

Haha du kan godt lide modne fyre, fair nok. Men hvor moden tror du han er når han er 8 år/50% ældre end dig? ikke særlig moden nej smiley

• #36   30. maj 2007 En sand taber der, på trods af alders forskellen, vælger at være sammen med en stiv pige og så oveni købet lade andre se på og filme..

Kommentér på:
Mobiler er farlige når man er stiv :-p

Annonce