{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjove oplevelser og sexhistorier????
  • #1   13. nov 2008 tror han er træt efter en lang arbejdsdag, men det er sgu pisse træls når jeg ikk kan sove smiley

  • #2   13. nov 2008 Martin S:

    Han var nok blevet træt, eventuelt? jeg tror måske det kunne være en mulighed


  • Anna S
    Anna S Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 13 Følgere: 12 Svar: 1
    #3   13. nov 2008 Det er fordi at Martin S er en rigtig gangster som aldrig går i seng før klokken 3 hver nat, og alle som gør det er homoer!!!

    Seje





  • #4   13. nov 2008 Hvor er du lam Martin ...

  • #5   13. nov 2008 Martin S.

    Du skal ud og finde penge til min eprom istedet for at være her :;)


  • #7   13. nov 2008 nå men hvis det nu ikk kan blive til nogen sex historier?
    hvad laver i så? (:


  • #8   13. nov 2008 Smeden...ssj... .
    haha ja, kunne sgu egentlige været ret sjovt, selvom jeg nok ikk ville komme i den butik mere, hvis jeg blev opdaget i sådan noget? smiley haha


  • #10   13. nov 2008 Martin S
    Det er bare fordi anna er ved at vride smatskrevet for ribsesaft hun brokker sig!;)


  • #11   13. nov 2008 lå og hyggede mig, på en efterskole (hvor man ik må have samlege)
    Der kom så lære for at hente for kæresten dengang, ang noget natterend .. Vi havde self låst dør og det hele .. vi lader som vi sover, men end til vi kunne høre en nøgle, får jeg sq fingeren ud. xD
    hopper så hurtig ud af en vindue, for ik at blive opdaget.. Når lige af få underbusker på - og så står man udenfor, hvor alle andre elever kan se en. Det var sq lidt pinligt :b '

    sorry stavefejl (:


  • #13   13. nov 2008 Lyder nederen zabo smiley

    Men hvordan kan det dog være forbudt at have samleje? Lyder godt nok underligt.


  • #14   13. nov 2008 | zaBo | .
    haha ihh hvor pinligt *fnis*

    jeg prøvede engang hvor jeg var til fest, og jeg så lå og bollede med en ude på toilettet, og så begynder hans venner at banke på og spørge om han er okay og om han ikk gider skynde sig, og de bliver seriøst ved så vi bliver nød til at stoppe. og så skulle jeg fandeme kravle ud gennem et lille bitte vindue der var, for at hans venner ikk så os sammen på toilettet. så måtte rende rundt ude i haven indtil han lukkede mig ind igen, GOOD har aldrig prøvet noget pinligere.


  • #15   13. nov 2008 Tjald?

  • #16   13. nov 2008 haha nu i snakker om sex på efterskoler, så kom mig og min eks engang til at ødelægge min roomies seng fordi vi havde kneppet i den, så den var knækket i siden xD

  • #17   13. nov 2008 Kiksen
    det var fandme skod man skulle ha tilladelse for at ryge :b


  • #18   13. nov 2008 Haha.
    Jeg var på "studietur" i London dengang jeg gik i 8. klasse.
    Der røg jeg, men mine forældre vidste det ikke. Og hvis man skulle have lov at ryge på turen, skulle man også have tilladelse fra forældrene.

    Det resulterede i at jeg altid gik bagerst sammen med 2-3 andre, og røg i smug. Vi havde den ondeste dansklærer, så det var rimlig noia om man blev opdaget eller ej smiley


  • #19   13. nov 2008 Damn, efterskoler lyder som de rene fængsler jo.

  • #20   13. nov 2008 LAgde kl 3 om natten og knalede min kæreste på efterskolen, læreren kommer ind, lige inden springer jeg ud af vinduet helt nøgen!
    så kommer der andre som er på natte rend og filmer mig:P


  • #21   13. nov 2008 Hold op med at disse Martin, SVIN! Martin har haft en hård barndom, han har været gemmen en masse lort, han har ingen penge, han kan ikk gøre for det, kom her MrS og få en krammer smiley

  • #22   13. nov 2008 jeg havde godt nok ogs røget mange gange på min efterskole, hvor der var totalt rygeforbud. der var mange der flere kilometer for at ryge, hvor der istedet var dem som mig der bare røg på toiletterne eller nede ved hestefoldene smiley

  • #23   13. nov 2008 en af mine venner har os haft den med efterskole.. hehe han var i bad med sin kæreste.. og så kommer læren og banker på døren til badet.! "HALLO HVEM ER DERINDE" min ven svarer så: "Det bare mig" "Kom herud skal lige snakke med dig.! om noget ballade." læren stod jo så og ventede ude forand døren så de ku ikke rigtig gøre noget. de kom ud så sagde min ven bare til læren da han spurgte hvorfor de var 2 i bad sammen. "Det fordi så sparer man på det varme vand ved at bade 2 af gangen! så blev han sendt hjem i en uge haha min vens far støttede sin søn i det hele haha han ku godt se ideen med at sparer vand hehe


  • #24   13. nov 2008 haha hvor nice xD

Kommentér på:
sjove oplevelser og sexhistorier????

Annonce