{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Kender i det ? :/ {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været sammen med damen i et års tid og kender i godt det der når det bare lige pludselig går ned af? arg det er da træls:( Det er virkelig i den sure mine lige nu, jeg går hjemme og hun går i skole og de har noget projekt værk her i 3 uger ( det er uge 2 ) og når man køre ud og besøger hende eller ringe til hende så går hun bare helt i baglås, ?

Kender i det når det bare går ned af og man har føles af at det går galt? Så mister man sq lige humøret smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det ? :/
  • #1   10. nov 2008 nårh ja et + er jo at faderen ikk er så glad for mig for tiden ( af ukendt årsag? ) så er det ham der åbner døren når jeg kommer bliver den bare lukket igen?

• #2   10. nov 2008 Kender det godt ;(
    Op på hesten igen, og vær sammen med vennerne, så tit du kan. Den virker ved mig smiley

• #3   10. nov 2008 Hun er mig ikk utro så meget kan jeg sige;) for alle dem hun ser, ser jeg os og de ved godt hvordan tingene forgår så;)

Men ja, det er nok bare lige en periode også er det det?

• #4   10. nov 2008 sådan er vores vennekreds ikke.

og nej jeg har self kontakt til hende og vi ses jo os men det er jo bare om i kender det når det lige dykker også op igen?

• #5   10. nov 2008 Prøv lige at overvej at hun har et projekt kørende, måske det er ret vigtigt for hende... Lad vær med at tænk så meget over det, projektet er snart overstået.

Til jer andre, man smutter sgu da ikke bare ud af et forhold fordi der dukker lidt problemer op, man prøver at løse dem.

• #6   10. nov 2008 det er bare det hun går ik op i det projekt, hun går og bliver mere og mere gal på det da hun slet ikk er kommet med i noget hun vil og det hun brænder for må hun ikk lave og det er hun så ærget over så hun går og skide sur oppe på skolen har jeg fået fortalt, måske derfor?

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #7   10. nov 2008 Kender det rigtigt godt..
    Jeg kan faktisk nikke genkendende til præcis det du siger (lige pånær det med faderen der), men efter hun var færdig med projekt og eksamen så gik det da stille og roligt opad igen smiley

.. men ja, det er pisse træls imens det står på og man tænker sikkert en masse, men hun er jo sikkert bare stresset.

• #8   10. nov 2008 det der bare går mig mest på er at jeg går alene hjemme og så kommer det jo automatisk til at fylde ens hovede hele tiden:S

• #9   10. nov 2008 Snask Så lad vær med at gå hjemme, få dig et job, eller ud og vær sammen med vennerne så du ikke bruger alt din energi på at tænke på det.

• #10   10. nov 2008 venter jo på at komme på teknisk da jeg blev røv rent af min gamle mester så det er en masse sager igang . . . men ja prøver og få tiden til at gå så godt jeg nu kan men ja, du kender det jo nok selv? at være teenanger, forelsker og forvirret ikke?

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#11   10. nov 2008 Det værste er som du selv siger, hvis mangår derhjemme.
    Kender det alt for godt selv, men start med et eller andet, så du har noget at give dig til.
    Styrketræn f.eks. eller spil et eller andet Counter-Strike smiley
    Så går tiden da smiley

• #12   10. nov 2008 er ikke den store spille fanatiker:) lidenskaben ligger i scooter-race hvilket vejr og temperatur ikk ligger op til:(

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#13   11. nov 2008 Er du dygtig til det, for så kan du måske hjælpe mig med et problem jeg har haft med min Benelli i laaaaang tid! smiley

• #14   11. nov 2008 Snask ! : Hun ville sq da heller aldrig kneppe med en af dem i løber sammen med din klovn.. du tror simpelthen ikke hun er utro fordi i har de samme venner ? der er kun hendes nære veninde der får den slags afvide.. og hun har sikker hokked hende op med den nye fyr.. og hun ville da aldrig i livet sige til dig at din x er sammen med en anden.. tænk dig lidt om kammerat smiley

• #15   11. nov 2008 gnisten er vel ved at forsvinde jeg havde det på samme måde med kæresten og sådan var det i 2-3 måneder men nu er alt ved det gamle igen

• #16   11. nov 2008 Skoleprojekter kan virkelig være noget man bliver nederen over. Jeg kender det godt.
    Men der er heldigvis en ende på dem, og så går stressniveauet ned igen, og alt bliver igen som før =) Min kæreste har også lidt under det mange gange, tro mig.

Men det kan ikke være fordi hun har menstruation?
    Hun bliver nok god igen. Snak med hende. Og hvis du ikke kan komme i kontakt med hende, så prøv at skrive et brev om hvordan du har det....

• #17   11. nov 2008 Ann C hehe nej hun har ikk mens;) men ja okay, hun ringte her til morgen og undskylde:) men ja det var vist bare lige sådan en trist periode der lige skulle overståes;)

• #18   11. nov 2008 hvis det allerede er sådan nu og du ikke kan klare det, så skal du nok ikke regne med at det er jer 2. 7 års krisen er nok den værste vil jeg tro.

• #19   11. nov 2008 Nå ja, de perioder kan vi alle sammen have =) Så er vi sådan lidt træls at være sammen med. Måske har hun haft meget at spekulere over?

Men godt hun er god igen. Det glæder mig at høre =)

Kommentér på:
Kender i det ? :/

Annonce