{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

kan man blive sådan rigtig forelsket?? {{forumTopicSubject}}

hey tror i man kan blive sådan teenage forelsket igen?

det er sådan at jeg er blevet single for 2½ måned sidden og vi havde været sammen i 6 år og hun var den første kæreste jeg havde og kan huske da jeg mødte hende i sin tid var der bare de vildeste sommerfugle i maven og virkelig en forelskelse.

men nu sidden vi slog op har jeg så været sammen med 1 i en uge og en anden i 3 uger men syntes ikke rigtigt den der forelskelse kommer eller den der gode mave følse selvom jeg syntes de har været pisse søde og vi har faldet rigtig godt i hak.

nogen der kender lidt til det her der udde??
og tror i bare det ændre sig jo ældre man bliver alt det der med forelskelse?

håber ikke det er for roddet og jeg ved der er stave fejl men sådan er det.

hilsen kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man blive sådan rigtig forelsket??
  • Rene R
    Rene R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 56
    #1   16. sep 2008 Det er en utrolig svær situation. Men tror at grunden til at du har svært ved at vække de der stærke følelser for de nye piger i dit liv er at du stadig ikke er kommet over din X.

I kom jo sammen i lang tid og det vil tage dig nogle måneder før at du er klar til at forelske dig igen.

Så der er ikke andet at sige end at du lige skal op på hesten igen:)

• #2   16. sep 2008 nej det er jeg godt klar over jeg ikke er. det er det der er problemet for har mødt en hel vildt dejlig pige¨og syntes bare hun er perfekt men jeg får bare ikke den der forelskelse og det forvire mig lidt

• Rene R
    Rene R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 56
    #3   16. sep 2008 Der er vel ikke andet for end at forklare pigen at du ikke er helt over din X endnu, men at du syntes at hun er skide sød? smiley

Tror jeg helt bestemt hun ville forstå:)

• #4   16. sep 2008 Rene R
    jeg mener jo selv jeg er kommet over hende og syntes også jeg er kommet op på hesten igen sidden jeg har været sammen med 2½ sidden vi slog op.
    men havde også tænkt på om det bare er for tidligt at starte på et nyt forhold?

• #5   16. sep 2008 men det jo det er helt over min x
    lad mig sige det sådan hun har gjort nogle ting over for mig som fik mig til at slå op med hende og har mistet alle følser for hende og vi ses og snakker aldrig mere.

• #6   16. sep 2008 tja men ser jo en lige i øjeblikket og hun har bare alt hvad jeg vil have. så tænker jo at man burde blive forelsket sådan rent automatisk men det kommer bare ikke.

er der slet ikke nogen der har prøvet det samme?

• #7   16. sep 2008 men jeg tænker igen det godt kan være noget med alderen at gøre for man bliver jo ældre og kan godt være man ikke bliver forelsket ligesom den gang man var teenager?

• #8   16. sep 2008 Det kan man sagtens jeg blev det for to år siden da jeg mødte min forlovede og faderen til mit barn...

Og jeg er det stadig.

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 153
    #9   16. sep 2008 Dukker den rette op, så kommer alle sommerfuglene osv igen.

• #10   16. sep 2008 kasper J

du ikke den eneste kasper .

////

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 153
    #11   16. sep 2008 Kasper J, hvis følelsen ikke er der så har hun måske ikke alt det du ønsker?

Kommentér på:
kan man blive sådan rigtig forelsket??

Annonce