{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  komme sammen
  • Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
    #1   7. sep 2008 JEg stak hende 15kr og en skub op-is... og så var hun min.. MIIN

• #2   7. sep 2008 Jeg mødte ham til en fest mange år tilbage, snakkede lidt sammen men mistede kontakten. 2 år efter startede jeg på handelsskolen og fik en veninde som kendte ham og hans tvilling .. Og vupti .. En masse fester og dybe samtaler og så fik jeg ham endelig efter lidt tid smiley

• #4   7. sep 2008 min var en gammel ven som jeg aldrig havde fundet lidt interessant:D og så en dag sad vi og så film kun mig og ham og vupti så gled armen ned i nakken på mig og så tog det ene det andet . og efter lidt tid endte vi i fast forhold smiley

er det bare mig eller er der mange OG'er i min besked?

• #5   7. sep 2008 han hjalp mig med at flytte

• #7   7. sep 2008 ja ikk? smiley er nu også meget tilfreds smiley

• #9   7. sep 2008 jeg mødte min for 5 år siden, og var straks helt skudt i ham, han viste dog ikke interesse for mig, vi skrev sammen hverdag i de 5 år. men var aldrig sammen, så begyndte jeg at snakke med hans kammerat og så fandt han (min kæreste) ud af at han nom godt kunne lide mig. og da jeg jo havde været vild med ham siden den dag jeg mødte ham tog det ikke så lænmge før vi kom sammen. (: nu har vi været sammen i 1 og et halvt år ..

• #10   7. sep 2008 jeg mødte min til en fest hvor vi bytte mobiler total plat men det virke for dagen efter skulle vi mødes igen for at gives hinanden de forskellige ting der høre med til mobilerne..sådan blev vi venner og senere hen kærster og har en dejlig søn sammen nu smiley

• #12   7. sep 2008 min kæreste fik jeg over arto. smiley

Hun skrev til mig pga hun syntes det var synd for mig, da var jeg lige kørt galt. Og smadret mit knæ. Efter der snakkede vi længe sammen, hun kom ned til mig med toget. og der var min kærlighed smiley

Jeg bor i Haarby på Sydfyn & hun bor i Århus smiley , hehe.

Vi har idag været sammen i 20 Måneder smiley

• #13   7. sep 2008 tvivler lidt på at så smuk og sød pige som dig Melanie ikke kan finde en

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 126
    #14   7. sep 2008 Tillykke Rune smiley

• #15   7. sep 2008 Jeg havde bar skrevet med hende på hot, egentlig bare a ren kedsmomhed i starten. så snakkede vi bar på msn som man nu gør, så var min kammerat på besøg mens jeg var på msn og skrev med hende så skulle jeg lige i bad, da jeg kommer ind igen siger min ven " tag tøj på vi skal ud og køre en tur" han sagde ikke hvorhen jeg sagde bar jaja, så kommer vi derud så stod hun der bare :S er du gal jeg blev genert haha.

så så vi bar hinanden et par gange efter og så kom det helt af sig selv smiley

• #17   7. sep 2008 Camilla: altså hun var jo tusind gange mere genert end mig, og jeg er ellers MEGET genert.. så du kan vel forestille dig hvor akavet det har været deførste gange:P

men efter jeg havde været derude 2 gange tænkte jeg "fuck it der er sku da en grund til hun vil se mig igen" og "se film" hehe så prøvede jeg sku bar at slappe af og tage hendes hånd og så kom det sku helt af sig selv:P

• #18   7. sep 2008 Jeg fandt min fyr over nettet. Vi aftalte at tage i biffen sammen et par dage senere. Hefter skulle jeg komme hjem og besøge ham, og så begyndte vi at komme sammen og flyttede efter nogle mdr sammen i en lejlighed, så hus og nu har vi været sammen i 8 ½ år.

• #20   7. sep 2008 Camilla: haha, jamen hellere sige en masse der ikke giver mening, end sidde og sige ingenting:D

• #22   7. sep 2008 Har ikke en kæreste smiley

• #23   7. sep 2008 Camilla: hun må sku gerne snakke meget, gerne være lidt dum i det:P haha det er sku sødt

• #24   7. sep 2008 Jeg er lidt i tvivl om jeg har en.. Lyder lidt mærkeligt men ved det ikke rigtig.. vi skriver 24/7 sammen, men da jeg spurgte hende om vi egentlig var sammen eller hvad (face2face) var det bare sådan nogle mærkelige lyde hun sagde smiley virkede som om hun var genet. Så ved det sådan set ikke ó_ò

• #25   7. sep 2008 Flex - Den skydegale psykopat af BB! - haha:D

• #28   7. sep 2008 Det lyder lidt mærkeligt ikk ? Hun er sgu ellers sød smiley

• #29   7. sep 2008 Camilla: lige præcis:P haha.. nej syntes bar det er pisse sødt når hun siger sådan nogle virkelige dumme ting som alle burde vide:P

• #32   7. sep 2008 Danner : LIGE præcis:P det er bare synd så mange piger gør det med "vilje" nogen gange, det ødelægger det sku lidt:P

• #34   7. sep 2008 heller ikke her, min er bare klodset konstant:S haha

• #36   7. sep 2008 jeg gør skam mit bedste men kan jo ikkevære der til og gribe hende hver gang:P

• #38   7. sep 2008 Tilfældigt.. Kneppede hende inde i byen, hun blev gravid og et halv år efter kom jeg i byen igen, mødte hendes veninde og hun fortalte det hele, så ringede jeg til hende. Og nu bor vi sammen

• Rønne _
    Rønne _ Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 147
    #39   7. sep 2008 Hun kom cyklende inde i byen, da jeg kørte forbi hende i bil, og tænkte hun er fandme HOT, men hvordan kommer man lige i kontakt med hende? hmm så holdte jeg for rødt og skulle svinge til højre, da det så bliver grønt, kan jeg se hende i side spejlet. så tænkte jeg: ja det gør jeg sgu. Og kører ud foran hende så hun kører ind i siden på bilen, flyver over taget og lander på den anden side. Jeg går ud og siger undskyld, spørger om hun er kommet noget til, tilbyder hende så og køre hende der hen hvor hun skal, og får hendes nummer, da jeg sætter hende af. En uge senere begynder vi at date og senere komme sammen smiley

ej det er gas, jeg er single : P

• #40   7. sep 2008 Rønne

Haha det kunne sgu ellers have været den fedeste måde nogensinde!

• Rønne _
    Rønne _ Tilmeldt:
    mar 2008

#42   7. sep 2008 Flex
    ja det syns jeg osse. tanken om at prøve det har strejfet mig, men da jeg ikke vil invalidere nogen har jeg ladt være med at gøre det smiley

• #43   7. sep 2008 Nej det er jo lidt et sats. Det kan jo både gå godt men også ret skidt. Men det skal d næsten prøves en dag smiley

• #44   7. sep 2008 Love at first sight.

Hun var sammen med hendes veninder, hun var halvsløj, men blev tvunget til at tage med ud i byen alligevel.

Jeg var sådan rigtig træt efter en lang arbejdsdag, fik en tlf.besked efter arbejde, smuttede forbi den en hvor mine venner var, tilfældigt sad en pige, og lagde mærke til mig da jeg kom ind, og jeg lagde mærke til hende også da jeg var kommet ind. Vi kom ind på hinanden ved at spørge sig frem via hendes venner og hun spurgte sig frem om mig via mine venner, og da de skulle videre til en anden sted, så spurgte hun mig om jeg ville med, min træthed var pludselig væk, jeg måtte bare tage med.
    Vi var på den anden discoclub, danset tæt, pirrede hende, og endelig efter et par timers forspil, gav hun mig et kys, så var jeg squ faldet for hende. 2 dage efter kom vi sammen, 2 år efter er vi forlovet og vi skal nu giftes med hinanden her den 3 Januar. Hold kæft livet er så herligt. A dream come true, for hun er bare gudeskøn. smiley

Ha en god aften.

• Rønne _
    Rønne _ Tilmeldt:
    mar 2008

#45   7. sep 2008 Flex
    hvis jeg en dag bliver desperat så prøver jeg sgu, og så skal jeg nok give dig feedback, så du kan finde ud af om det er en du osse skal prøve smiley

• #46   7. sep 2008 Det er sgu en aftale! Hvis det virker bliver det verdens bedste scoretrick. Antallet af påkørte LÆKRE damer vil stige koloenormt meget smiley

• Rønne _
    Rønne _ Tilmeldt:
    mar 2008

#48   7. sep 2008 nu tror sgu bare jeg prøver den eller anden dag. Så piger,mellem nr, sundby og randers, hvis i ser mig komme kørende SÅ PAS PÅ!
    Camilla cykler du tilfældigvis nogle steder mellem de 2 byer eller deres omegn?

• #49   7. sep 2008 jeg var til Vesterhavs rock i Fjerritslev 2008

og blev mega fuld dagen efter vågnede jeg ved en og hun er så min kæreste nu

• Victoren
    Victoren Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 13
    #50   7. sep 2008 (link fjernet)

• #51   7. sep 2008 Victoren:

Drop den nu den er overalt den der:P

• #53   8. sep 2008 jø: ej hvor hyggeligt , var i i biografen?

• #54   8. sep 2008 Til Danmarks Hurtigste Bil var jeg mega fuld..
    Dansede shuffle og det hele kørte bare.. Der havde denne fyr åbenbart lagt mærke til mig.. Men lille fulde mig opfattede intet..
    Om morgenen sad han så og tilbød mig morgenmad udenfor min camp.. Var åbenbart venner med mine venner..
    Og så faldt vi i snak.. Snakkede så over BG, fik hans nummer..
    Og han kørte helt fra Søborg til Viborg for at se mig igen efter nogle månedres skriven sammen.. Har lige været ovre ved ham og leder nu efter lejlighed derovre.. Har villet flytte til KBH længe og nu er grunden større..

• #55   8. sep 2008 Jeg mødte min kæreste i en grusgrav til et træf med 4wd biler.
    Vi var begge meget generte til træffet.
    Dagen efter begyndte vi at skrive sammen over Bilgalleri og fik udvekslet tlf nummer og msn.
    1 måned efter sku vi mødes igen til et nyt 4wd træf og begyndte så at komme sammen der. Nu har vi været sammen i 1 år og 5 måneder. Og vi blev forlovet på vores 1 års dag:)

• Anna D
    Anna D Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #56   8. sep 2008 jeg mødte min på arbejdet:-) men det var først til julefrokosten der kom gang i sagerne hehe.. og idag har vi været sammen i 9 mdr:-)

• Rønne _
    Rønne _ Tilmeldt:
    mar 2008

#58   8. sep 2008 øv pis, så må jeg finde en anden at køre ned. jeg prøvede inde i Aalborg idag, på vej til biografen, men der var kun gamle damer jeg ikke gad prøve det på. så nu tager jeg til Randers og prøver istedet smiley

• Rønne _
    Rønne _ Tilmeldt:
    mar 2008

#60   8. sep 2008 Camilla
    jeg kommer på en hvid hest (vi leger bare at min mc er hvid og en hest) og tager dig med til mit slot ( mit værelse hjemme ved mine forældre) imorgen. Og så har du lige reddet en eller anden uskyldig pige fra at blive kørt ned i første omgang smiley

Kommentér på:
komme sammen

Annonce