{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Lang lang lang distance forhold {{forumTopicSubject}}

Synes bare jeg vil klage...

Mit eller mest dyrebare, (min kæreste) er taget til belgien i 11 mdr som au pair.
Her sidder jeg så tilbage og skal have min hverdag til at gå.
Det der med at gå i byen for at møde andre mennesker er ikke lige sagen, da vi stadig er sammen, og er begge indstillet på at kæmpe for det.
Men hvad gør man i et langdistance forhold?
Har i nogle erfaringer?
Hvad fik i tiden til at gå med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lang lang lang distance forhold
  • #1   26. aug 2008 Jeg har prøvet det, og må sige, at det er sgu ikke noget ved /:
    Men det er også bare mig smiley

Hvis i virkelig elsker hinanden, vildt meget, så hvis i ringer og snakker sammen hver dag osv, så tror jeg måske nok at i ville kunne holde det ved lige.. smiley

• #2   26. aug 2008 AfterShocK^(19) .

Vi snakker dagligt over msn.
    Og regner med at køre derned til hende et par gange..
    Men det er bare alt den der alenetid hvor man er vant til at sidde med damen

• #3   26. aug 2008 .TrinesMads+Mads'sTrine{>' SE MINE ANNONCER OG BYD

sikker mange positive feedback jeg får her:P

• #4   26. aug 2008 i skal slet ikke se hinanden i de mdr så? hmm.. altså til dagligt er der omkring 100 km mellem kæresten og jeg... så i hverdagene klarer vi det med mobilen og computer (messenger + mail). Men altså, i må sørge for at sende mails engang imellem og fortælle hvordan det går osv. og husk på at selvom i savner hinanden gør det ikke noget at i også fortæller den anden nogle sjove oplevelser, bare fordi hun kan lide at være der, betyder det jo ikke at hun ikke savner dig, og omvendt. smiley .men ellers hvis der er penge og familien i belgien er med på den, så kunne du jo besøge hende på et tidspunkt? smiley

• #5   26. aug 2008 Maria H
    Har allerede aftalt besøgstid dernede;)

vi bruger messenger dagligt.
    men det er jo lige præsis det der med ikke bare at sidde og pylre om hinanden over hvor meget man savner den anden.
    Prøver sådan hele tiden at sprøger ind til hendes dag og sådan.
    Men når man så siddder selv. Puha

• #6   26. aug 2008 min veninde havde en kæreste som var svensker. og de var sammen stort set hver weekend, så det kan godt holde hvis man virkelig elsker hinanden og vil kæmpe for det. så kom ind i kampen d:

• #7   26. aug 2008 ^^ jeg ved godt i ikke ser hinanden så tit, nu hvor din kæreste er i belgien. men bare kæmp for det, selvom det er svært.

• #8   26. aug 2008 Klapstol .

Du kan være helt sikker på jeg kæmper.
    smiley
    Det er mest den tid hvor jeg så ikke snakker med hende der er værst

• #9   26. aug 2008 david: det kan jeg godt forstå. og jeg synes det er vildt flot at í kæmper for det! Respekt til dig.

• #10   26. aug 2008 Klapstol .

Det er jo kun 11 mdr, hva nu hvis vi er sammen 50 år bagefter;) så det jo ikke meget:P

• #11   26. aug 2008 david: nej det er lige det 8) men held og lykke med forholdet & husk at invitere mig med til jeres sølvbryllup ;D

• #12   26. aug 2008 har samme mening som CaptainCharisma ™.

ikke fordi jeg har noget imod det, for det er da skide fedt at i prøver... Men jeg tror desværre heller ikk det holder i længden.

• #13   26. aug 2008 CaptainCharisma ™

Hehe omg der var dagens pessimist vidst...

lasse S

Men hvorfor sku det ikke holde???

• #14   26. aug 2008 Klapstol .

Haha det er i orden:P
    Har du en adresse jeg kan sende invitationen til:P
    datoen er dog ikke lige fastsat endnu, da dette ville kræve et bryllup

• #15   26. aug 2008 david R: af den grund som CaptainCharisma ™ beskriver. en eller anden dag skal hun i byen og "glemmer" måske lidt dig kunne jeg forestille mig..

men det kan jo sagtens være det holder. kender jer jo ikk, og ved ikk hvor glade i er for hinanden og sådan.

Men jeg kunne bare ikke forestille mig at det kunne holde.

sorry jeg ødelægger stemingen lidt..

• #16   26. aug 2008 lasse S

tja men hvis man nu går og frygter det hver dag kommer man jo aldrig videre.
    Hvis hun vil være mig utro ville hun også ku gøre det i danmark

• #18   26. aug 2008 * Helle * *

ENDELIG en med noget positivt, var lig ved at frygte alle dk's unde var pessimister:D

• #19   27. aug 2008 hvis i virkelig vil det, kan det sikkert godt gå...bare i respekterer hinanden og at hun måske render i by dernede og hygger sig (ikke sex,men alm hygge) og du ikk flipper over det og omvendt...

jeg tror det blir meget svært idet det er så mange mdr, men igen hvis i kommer til at ses engang i mellem, og snakker jævnligt, så kan det da godt være i kan holde sammen.

• #20   27. aug 2008 Er der slet ingen herinde der har været så forelsket at de ville gøre alt for at den situation man var i bare skulle gennemføres???

Synes godt nok fremtiden for kærlighed ser trist ud blandt ungdommen, hvis man kigger på gennemsnittet af svar herinde.

Tror arto ku ha været mere opløftende:D

• #21   27. aug 2008 svarer bare ærligt. og jo jeg hat taget min tørn i denne kærlighed, og ham her ER MIN smiley

• #22   27. aug 2008 Det kan sagtens holde, tro mig! smiley
    Min kæreste og jeg kæmpede i 1 år før vi fik lov til at være sammen for vores forældre. Vi boede også langt fra hinanden, og sås stort set aldrig. Nu har vi været sammen i 2½ år, bor sammen og er forlovede smiley

Så tro på at I godt kan klare det, så får I også et utrolig stærkt forhold! smiley

• #23   27. aug 2008 Holder en pause mens hun er væk, så hun stadig ka ha en fed tur derover, uden at ska savne og tænke sådan? Og så ser man om følelserne stadig er der når hun kommer hjem igen.
    Men det er self sådan noget man finder ud af INDEN hun tager afsted smiley

• #24   27. aug 2008 enig jeg synes også det er plat...jamen vi holder bare pause..... øh enten er man sammen eller også er man ikke, længere er den ik.

• #25   27. aug 2008 Det var sku ikk sådan jeg mente det s; Jeg synes bare det er ærgeligt at hun tager så lang væk, og ikke nyder det fuldt ud, fordi hun tæller dagene til hun kommer hjen til kæresten igen.
    Hvis det er ægte, knepper man jo heller ikke rundt :s¨
    Slap da lige rolig mennesker, der er ingen grund til at hidse sig sådan op!

• #26   27. aug 2008 CaptainCharisma ™
    Og med det mener du helt præcist?

• #27   27. aug 2008 CaptainCharisma ™
    Der må jeg jo nok give dig ret, vi snakkede MEGET frem og tilbage om hvad vi skulle gøre, men når personen virkelig betyder noget virker det så lavt at holde en pause...

Camilla L
    Tror ikke oausen er løsningen, så må jeg jo bare lære at tæmme dyret når jeg er ude i offentligheden c",)

• #28   27. aug 2008 Salle x) .

Se det er den slags jeg helst vil høre:D
    Men i tiden hvor i så ikke så hinanden, hvad gjorde i så??

• #29   28. aug 2008 david R
    For det meste var jeg bare sammen med mine venner, og oppe hos min hest, når vi da ikke skrev sammen over msn smiley
    Det er godt med en hobby, så har man noget andet at tænke på, og noget at gå op i smiley

Men det er nu godt med lidt tid fra hinanden, man kommer til at savne hinanden rigtig meget, og når man så endelig ses, så er det virkelig lykke smiley

• #31   28. aug 2008 Salle X) . Hehe jeg er bare en skovl til hobby, tror min hobby er at slappe af når jeg endelig ikke arbejder;)* Helle * *Regner også med at det bliver riiiiigtig hårdt arbejde, og opslidende, men når begge føler at det er det eneste rigtige er der ikke andre løsninger, udover at prøve på at få tiden til at gå så stærkt som mulig

• #32   29. aug 2008 TrustNo1Sødt ordsprog som jeg helt klart vil tage til mig:DMen kun et år, synes nu det er nok da...:S

Kommentér på:
Lang lang lang distance forhold

Annonce