mænd og atter mænd {{forumTopicSubject}}
ja det er jeg virkelig nogen gange efter altid og flere gange og blive rettet på..
Her til aften gik jeg tidligre i seng, og lagde nyt sengetøj på, han har så en anden pude end mig og han pude betræk var så ikke sat rigitg på hvilket var rigitg trals synes han, og så begyndte han nærmest og vise og forklare hvordan det skulle gøres på hans pude, som om man var et total dumt pattebarn der slet ikke vidste hvordan man sætter et pude betræk på...
Jeg står heller ikke for og vaske tøj mere, alt skal foldes ud og nærmest ligges sammen i vaskemaskinen og vende rigtig, inden den bliver sat igang, jeg plejer jo bare og smide det ind i en dynge, og os tøre tøjet i en stor dynge, men han nærmest strækker det ud og ligger det fint i, her gud det er da kun tøj..
men pointen er jeg er så træt af og blive rettet på i alt hvad jeg gør som om jeg slet ikke har forstand på det jeg gør, alt skal være på hans måde og perfekt efter hans hoved, det er jeg bare så træt af..
jeg prøvet og forklare ham det, da vi diskuteret om det pude betræk, men han forstod det ligesom bare ikke, så jeg gik bare og nu sidder jeg her og tuder..
øv hvor er jeg bare træt af mænd, nogen gange overvejer jeg virkelig og blive singel igen...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.454
Bed ham om selv at gøre det, når du ikke kan gøre det godt nok? Det ville jeg hvertfald.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.653
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 4 Svar: 9
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 15 Svar: 109
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 54
Så kan han sku gøre det selv,hvis han ikkke sætter pris på det du går og laver.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
feb 2007
Følger: 1 Svar: 130
Har jeg sq aldrig hørt om før at det der er kommet fra en mand haha
Anyway spark ham bag i og sig han kan gøre det selv
TB
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.459
De er så pisse trælse.