{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

HJÆLP SERIØST SKAL MAN GØRE {{forumTopicSubject}}

ja min x har slået op og spiller så kostbar . fik så a vide af hendes bedste ven jeg bare skulle være kold over for hende . er jeg så os og har fået vendt den kostbarhed . her idag. og ligepludselig ville hun snakke om vores forhold osv. selvom hun var sammen med en veninde
(plejer hun ik ville) . så nu her finder jeg ud af at hun har skrevet en der hedder person i hendes navn ( nævner ingen navne) :S og han er en der tager stoffer . og den gang mig og min x kom sammen måtte jeg ik tage noget ryge osv:S hvorff gør hun det :S hun ved os hendes bror ik vil have hun snakker med ham og vil smadre ham hvis de sammen S:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP SERIØST SKAL MAN GØRE
  • #1   8. maj 2007 Rasmus - Aner det ikke, men mit bud er at hun keder sig, plejer at bruge meget opmærksomhed på dig, det kan hun pludselig ikke mere, så fylder hun tomrummet ud med ham duden der. Ikke sikkert hun mener noget seriøst, nok bare flirt, hvis hun selv er negativ overfor stoffer osv

  • _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #3   8. maj 2007 what....the...hell

  • #4   8. maj 2007 orndtelig svar tak :S kan ik rigtig bruge de andre vil ik give slip på hende og tror jeg inderst inde heller ik selv hun vil . var meningen jeg skulle på ferie med dem . og hendes bror ( som jeg skriver med nu ) skal jo med han har skrevet til hende hvis de snakker så godt sammen kan han jo bare tage hendes bors plads, på den ferie

  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #5   8. maj 2007 Gå aldrig tilbage til en fuser

  • #6   8. maj 2007 Rasmus : Tud ..!

    Kom over det man .. Du sidder her og tuder, du ikk hendes far , så lad hende dog for fanden selv styre det..
    lev dit eget liv .. Det jo nok ikk fordi han taget stoffer a hun tager ham skal du nok se . men nok fordi han har noget du ikke har ..


  • #7   8. maj 2007 peter n . kna det være pga at gøre mig jaloux som den sidste udvej eller hvad siden hun vælger en der tager alt det lort ( og hun ved det godt :S )

  • #8   8. maj 2007 har os holt mig fra det i alt den tid vi har kommet sammen - for elsker hende så simdsygt

  • Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #9   9. maj 2007 Du er 15 - det er jo ikke som om at det er jordens undergang..

    Nej, slet hendes nummer, også hook op med et par kammerater i weekenden, også ellers fest igennem. vær sammen med en tilfædlig pige og hav det sjovt..

    Og hold dig fra stoffer, ødelægge kun ting, så se det som noget positivt at hun forbød dig det..
    Bare masser af sprut smiley


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #10   9. maj 2007 Sidder du og piver over du ikke måtte ryge og tage stoffer da du var sammen med hende!!!!!!!!!


  • #11   9. maj 2007 nej jeg gør ikke sammen ligner bare den fyr hun er ved at have noget med nu :S

  • Ren o
    Ren o Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #12   9. maj 2007 Du sidder og siger stoffer er noget lort og tage. Og så ville du have taget det , hvis du aldrig have mødt hende( været sammen med hende)

    :S:S X:X: :D:D?


  • #13   9. maj 2007 :S det køre da helt af sporet skal siges har prøvet at ryge et par gange :S men er stoppet lidt før mig og hende kom sammen :S siger sku ik noget med jeg skal ud og tage noget

Kommentér på:
HJÆLP SERIØST SKAL MAN GØRE

Annonce