{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.960 visninger | Oprettet:

Underholdning !!! {{forumTopicSubject}}


Et kærestepar har været på restaurant og en tur i biffen. Fyren følger så pigen hjem. Da de står uden for forældrenes dør og skal til at kysse godnat, begynder fyren at blive noget påtrængende.
Han stemmer hånden mod dørkarmen og presser sig ind mod pigen, mens han stille hvisker hende i øret: Vil du ikke give mig et blowjob??
Pigen kigger på ham med store øjne: Er du tosset?? Mine forældre kan se os.
Fyren: Åååh kom nu hvem skulle se os på denne tid af aftenen??
Pigen: Nej, prøv at tænk hvis vi nu blev opdaget.
Endnu mere liderlig, tigger fyren igen og igen: Jooooh skat, jeg elsker dig så højt.
Pigen: Jeg elsker også dig meget højt, men jeg kan bare ikke.
Fyren: Selvfølgelig kan du det, dine forældre er gået i seng så der er ingen der opdager os.
Pludselig bliver lyset tændt, døren går, op og pigens lillesøster dukker op med søvn i øjnene, og med søvndrukken stemme siger hun: Far siger, at du bare kan give ham det blowjob. Eller også kan jeg gøre det. Og hvis det ikke er godt nok, så siger far, at han selv kan komme ned og gøre det. Hvis bare idioten vil fjerne sin forbandede hånd fra dørtelefonen!!!


alle børnene fik 13 af læreren undtagen Lise... hun fik sex


2 babyer spillede kort inde i deres mors mave, så sagde den ene baby jeg gider ikke spille mere, dertil svarer den anden hvorfor ikke ? den første baby siger så fordi der hele tiden kommer en skalled mand op og kigger mine kort..


Jeg vågnede om morgenen den dag jeg fyldte 32 år.

Jeg havde det ikke så godt, men håbede at min kone ville ønske mig tillykke med dagen. Til min store skuffelse sagde hun ikke engang godmorgen.

Ved morgenbordet talte ikke engang børnene til mig.

Da jeg kom på arbejdet ønskede min sekretær mig tillykke med dagen!

Jeg blev meget glad, for hun var den eneste af mine kollegaer, som havde husket min fødselsdag.

Ved frokosttid sagde min sekretær: "Måske vi skulle spise frokost sammen?

"Jeg svarede, at det var det hyggeligste som havde hændt mig den dag", så vi tog ud i byen for at spise frokost.

På vej tilbage sagde hun: "hvorfor skal vi egentlig tage tilbage til arbejdet på sådan en dag?" - og så foreslog hun at vi tog hjem til hende i stedet for.

Efter at ha' fået serveret en drink i hendes lejlighed sagde hun: er det ok, hvis jeg tager noget mere uformelt tøj på?"

Jeg svarede "Sikke et spørgsmål!" og tænkte for mig selv, at dette kunne blive en interessant oplevelse.

Hun gik ind i soveværelset og efter en stund kom hun ud med en enorm kage, efterfulgt af min kone, mine børn, min chef og alle mine kolleger.

Og der sad jeg, som en idiot, helt nøgen i sofaen.......


Manden kom ind på en massageklinik, og da de ikke kunne blive enige om prisen sagde luderen:
- okay, du betaler 1 kr. for hver gang dú stikker den ind og 1 kr. for hver gang du trækker den ud, så afregner vi bagefter?
- Det lyder okay sagde manden og så gik han igang.
Da der var gået lidt tid stoppede han og begyndte at grine.
- hvad griner du af? spøger luderen.
- jo jeg har kun 33 kr. så nu kan jeg ikke komme ud igen.


5 ulemper ved at være en fisse! 1: Man bor i et hul, 2: Græsset skal slås før der kommer gæster, 3: Der er altid vådt, 4: Gæsterne er altid stive, og 5: Naboen er et røvhul.


Du som tror at du er expert i sex og kan alting - hvilken stilling er 602,58?
- Det ved jeg ikke?
- Det er 69’eren omregnet i euro!


Eva: Adam elsker du mig??
Adam: nej
Eva(grædende): Hvorfor dyrker du så sex med mig?
Adam: Kan du se andre??



Julie ringede til sin kæreste for at fortælle ham at hun ville have sex med ham og at han skulle komme og spise med i aften og møde hendes forældre så han var klar over hvad han gik ind til, og så en sidste ting var at han skulle huske prævention. Fint nok tænkte kæresten, og så gik han ned til apotekeren for at hente noget prævention, da han kom derned var han ikke helt klar over hvad han skulle bruge så han spurgte apotekeren hvad der var godt, de gik igennem hele stakken med kondommer med og uden riller, med og uden smag osv. Da kæresten kom og skulle spise med var han frygtelig stille ved bordet, han sad blot musestille og ventede til de var færdige med at spise hvorefter julie og kæresten gik op på værelset. Julie var sur, hun sagde at han da godt kunne sige noget til hendes forældre og gøre et godt indtryk hvorefter kæresten så sagde: Du kunne da godt have fortalt mig at din far er apoteker.


En lille pige og hendes mor gik en tur i parken da de så to unge mennesker have sex på en bænk.
Mor hvad laver de?
De bager en kage siger mor.
Næste dag i zoo hvor aberne virkelig går til den.
Mor hva laver de?
- De bager en kage.
Næsten morgen siger pigen: Jeg ved dig og far bagte en kage i dagligstuen i går. Moderen er lettere chokeret: Hvordan ved du det?
Pigen: Jo for jeg slikkede gladsuren op fra sofaen.


Hvorfor må man ikke kigge ind af en bagers vindue?
Svar: Der ligger snegle og boller


Bamse og Kylling har besluttet at nu skulle det være... Kylling ned på alle fire.. Kylling: bamse hvad laver? Bamse: Jeg er ved at tage et kondom på!! Jamen bamse jeg er en kylling og du er en bamse, så vi kan ikke få børn sammen! Bamse: tror du jeg vil have salmonella


En buschauffør trængte til at få taget trykket, men han var bange for at nogen kiggede ind i bussen, så derfor kravlede han ind under bussen, lukkede øjnene og begyndte at onanerer.
Lidt efter lød en stemme.
- Hvad laver du?
- Justerer koblingen.
- Hmm måske skulle du også kigge på bremserne, din bus er kørt.


Hvordan kan man se om det er en kat eller en perker der er blevet kørt over?
-Der er bremsespor før katten.


en dag ringede det på døren hos familien sørensen. Hun åbnede og der stod en mand han sagde: jeg ved det lyder underligt men du får 3000 kr hvis jeg må se dine bryster. Konen synes det var frækt men det var jo let tjente penge. senere ringede han på igen men denne gang sagde han: jeg ved det lyder underligt men du får 7000 kr hvis du smider tøjet, hun synes det var frækt men igen let tjente penge. senere ringede han på igen og sagde denne gang: du får 1600 kr hvis du går i seng med mig. det var frækt men let tjente penge. Da konens mand kom hjem spurgte han: har leif været med mine ferie penge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underholdning !!!
Kommentér på:
Underholdning !!!

Annonce