{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

Savn {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen 😊
Skriver igen om min kære ven Leon Lerche der tog afsted i december 2023
Jeg boede sammen med ham i fem år og det var på godt og ondt
Vi flyttede fra hinanden vi var enige om at det var bedst for os begge to og vores fremtid
Vi var meget gode venner også da vi tog den beslutning men blev endnu tættere efter vi flyttede fra hinanden
Jeg savner min kære ven vanvittigt meget
Håber i kan bære over med mig men har brug for at skrive om det har ikke så mange i min hverdag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savn
  • #1   19. apr Kære Mus

Der er intet at bære over med, derimod forståelse for dit indlæg.

Du har boet sammen med Leon, og derefter været de bedste venner. smiley Det må være et stort savn for dig.

Jeg, og flere af vi andre her, har kendt Leon i mange år, og vi nød Leon's dejlige indlæg hver dag.

Hans optimisme, hans projekter i hjemmet såvel som i haven. Hans velmenende syn på mange ting.

Leon er ikke glemt, stol på det! Vi har ham også i vores hjerter. smiley

• #2   19. apr Hej Mus
    Du er mere end velkommen til at minde os om vores gode ven Leon og du må også hjertens gerne dele ud af dine oplevelser omkring Leon’s projekter når han ex. havde fundet ting på genbrugs gården eller når han skulle hjælpe andre smiley

• #3   26. apr Cris7
    Tusind tak for forståelsen 🥰
    Ja det er et stort savn i hverdagen
    Kan fortælle at dette forum og jer betød rigtigt meget for ham det var tydeligt at mærke på ham og han snakkede meget om jer til hverdag og han var jo så ærlig om sine meninger og holdninger om alt hvad der rørte sig i verden og samfundet
    Han sagde altid til mig skriv herinde når der var noget der var svært eller godt smiley
    Leon var speciel af menneske men han havde en stor kærlighed til mennesker ikke kun hans nærmeste men alle uanset hvem de var
    Ja han havde mange projekter og også omkring hans naboer altid parat til at hjælpe

• #4   26. apr Cody N
    Tak for det 👍
    Ja Leon havde mange projekter nogen gange måske for mange men han tænkte med hjertet både for familie og naboer
    Han var der altid for andre og glemte tit sig selv men stor næste kærlighed havde han
    Og genbrug betød meget for ham
    Han er meget savnet

• #5   27. apr Ja, Leon er bestemt savnet, mange af os her har kendt ham helt tilbage fra mingler tiden.
    Leon var et humørfuldt positivt menneske, en person som ham vil aldrig blive glemt !

profilbillede
  • #6   1. maj Å.R
    Dejligt at høre ❤️
    Kender det billede har selv taget det 🥰

• #7   2. maj Gemte et par billeder som Leon har lagt her.

profilbillede
  • #8   2. maj

profilbillede
  • #9   2. maj

profilbillede
  • #10   5. maj Å.R
    Ja tro mig hans mor betød alt for ham
    Han var teenager da han mistede sin mor men hans kærlighed til hans mor var ubeskrivelig
    Vi har brugt mange timer med snak og tårer hvor han fortalte om sin mor ❤️

• #11   5. maj Det er altså Cris7 der har lagt billederne af Leon og hans mor. smiley

Kommentér på:
Savn

Annonce