{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

For tidligt at flytte sammen? {{forumTopicSubject}}

D. 24/5 fik jeg kæreste på igen!
Vi har kendt hinanden siden marts, men har først fundet sammen nu her.
I lørdags besluttede vi os så for at flytte sammen, og skal på fredag ud at kigge gård!
Vi har begge hest, samt mange andre ting til fælles, og lige nu kan jeg ikke se at det er for tidligt, men det kan man jo aldrig i starten!

Hvad siger I? Synes I at det er for tidligt at tænke på?

(han er også 22)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tidligt at flytte sammen?
  • #1   12. jun 2008 Det føler vi begge (var ham der foreslog, og jeg er enig)

  • #2   12. jun 2008 Skidt med hvad vi syntes, hvad syntes du?

  • #3   12. jun 2008 Ikke for at lyde ond eller noget men du skal nok ikke satse på noget hvis han ridder.. og du er en pige smiley

  • !!SMIL! !
    !!SMIL! ! Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 15
    #4   12. jun 2008 mig om min kærste flyttede sammen efter 3måneder og vi er stadig sammen og bor i vores eget hus... nu er det nok en forlovelse til sommer, hehe.... så gør det i føler for!

  • #5   12. jun 2008 <b>Zabrina Vanessa A</b>
    Grunden til at vi gerne vil have en gård, er at vi begge har hest og hund, og jeg har slaner, og vil gerne igang med rotteavl, så vi kræver plads...

    Ved du har ret i det med følelserne, og er også dét der trykker mest, men lige nu føler jeg at det er det rigtige...


  • #6   12. jun 2008 skynd dig mand, inden han stikker af

  • #7   12. jun 2008 <b>COOKIEMONSTER !</b>
    Mænd er ikke bøsse, bare fordi de rider...


  • #8   12. jun 2008 <b>Natascha F</b>
    Dét har vi også snakket om :o)


  • !!SMIL! !
    !!SMIL! ! Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 15
    #9   12. jun 2008 Hehe, syns i skal gøre det! jeg har kun god erfaring, smiler

  • !!SMIL! !
    !!SMIL! ! Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 15
    #10   12. jun 2008 kan selvfølgelig gå galt.... Men man må sq gøre noget her i livet ellers sker der aldrig noget, hehe

  • #11   12. jun 2008 På et forum giver folk altid deres egen holdninger og erfaringer til kende.

    Men hvad syntes du selv ?

    Hvis du havde en veninde der stod i samme situation, hvad ville du så sige til hende ?


  • !!SMIL! !
    !!SMIL! ! Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 15
    #12   12. jun 2008 ja og jeg kender kun til dem hvor det er gået den rigtig vej.... smiler... har et venne par som flyttede sammen efter 2måneder de har været sammen 3år nu og har en lille datter.... en af mine andre veninder og hende`s kærste flyttede sammen efter 4måneder og de har en lille dreng nu, har været sammen 4år og skal giftes om 5måneder....

  • #13   12. jun 2008 nu det jo ikke 2 unge og trendy envy fjolser vi snakker om... det 2 jordnære danskere der har fælles interresse om landbrug, og der skifter man ik partner hele tiden - selvfølgelig holder det! go for it!


    er misundelig på landmænd smiley


  • #14   12. jun 2008 For tidligt.. i har ikke kendt hinanden ret længe OG i har slet ikke været kærester ret længe.. syntes i skal vente.. Tålmodighed er altså en rigtig god ting når det gælder et forhold ^^

  • #15   12. jun 2008 Efter min mening synes jeg i skulle vente.. Men hvis i begge føler i er parate til det, er det altid godt at tage nogen chancer smiley

  • Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 305
    #16   12. jun 2008 Hvad ville du gøre hvis baboom ikke eksisterede?

    ville du tage chancen og flytte sammen med ham, eller vente?

    hvis det er en gård i lejer, så gør det hvis i syntes det er rigtigt.

    hvis det derimod er en gård i køber. så syntes jeg i skal overveje en ekstra gang.


  • #17   12. jun 2008 Hvis i føler i kan sammen, så er det da bare og tage springet, har selv gjort det efter en månede og vi var da sammen 3 år......
    Så længe man ikke går ud og køber noget sammen, så kan der jo ikke ske det store i det... smiley


  • #18   12. jun 2008 _*Jacock Los Famous*

    HAHAHA lige det jeg tænkte..


  • #19   12. jun 2008 _*Jacock Los Famous*: Du har bar rigtig meget ret ..

    Synes i ska gøre det hvis i føler jer klar (:


  • #20   12. jun 2008 ..

  • #21   12. jun 2008 jeg var sammen med min forlvoede i max 14 dage da jeg boede ved ham. Han har hus og jeg boede på et lille værelse og hvor er man mest?

    Det er ski træls at betale både termin og husleje når man kun er i huset.


  • #22   12. jun 2008 Godt nok er jeg kun 15 , endnu smiley Nå ,men du skal da ikk tænke på hvad vi syntes . Hvad syntes dig og kæresten ?

  • #23   12. jun 2008 Tak skal I have for alle jeres mange råd og erfaringer!
    Jeg ville self. spørge andre til råds, hvis ikke Baboom eksisterede! Jeg spørger jo kun for at høre meninger og erfaringer, og ud fra det, drager jeg så mine ejne konklussioner :o)

    Synes det er dejligt at oprette en tråd, der ikke bliver til useriøst pjat, så 1000 tak alle sammen!

    Jeg vil stadig gerne flytte med ham, men vil klart overveje at leje, frem for købe - men dén gård vi skal kigge på er bare PERFEKT - så vidt jeg kan læse mig til - men nu ser vi :o)


  • #24   12. jun 2008 synes det er lidt tidligt.
    har nu været sammen med min i 2 år. og vi er begyndt med de samme tanker smiley
    Men man skal vel altid have den forudsætning at man ikke flytter sammen for at gå fra hinanden igen. og efter så kort tid kan ikke have kendt hinanden fuldstændigt, så der er stor chance for at i vil finde ud af nogen ting hvor man ikke er ens, og så kan man ikke gå i hvert sit rum på samme måde når man er flyttet smiley
    har hvertfald været mine egen bekymringer og grund til at vi ikke er flyttet endnu.


  • Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 35
    #25   14. jun 2008 I har kun kendt hinanden i 3 måneder... Det du skal tænke på er, at du lærer din kæreste at kende på en helt anden måde, når I flytter sammen - hans dårlige vaner f.eks. Min kæreste havde en underlig ting med ikke at lukke skabene efter sig... Vi havde været sammen i halvandet år, inden vi flyttede sammen... Har I boet selv hver for sig? altså om I kommer direkte hjemmefra begge to?
    Hvis det ikke fungerer mellem jer alligevel, så har I en gård, som hvor den ene måske skal købe den anden ud... Start med at leje, det kan nemt blive noget rod at købe sammen smiley Men tillykke med kærligheden smiley


  • #26   14. jun 2008 jeanette, troede det var pga mig ?

Kommentér på:
For tidligt at flytte sammen?

Annonce