{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.857 visninger | Oprettet:

***Danja** *
***Danja** *
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Store numser og bløde maver {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg altså nysgerrig... Synes at jeg kan forstå på mine venner at der ikke er nogen fyr der kan tænde på en stor numse og en ikke helt så fast mave....

Så nu stiller jeg spørgsmålet herinde...

Er store numser og bløde maver virkelig så stort et turn off???

Findes der virkelig ikke fyre der synes at det kan være frækt med noget ekstra at holde fast i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Store numser og bløde maver
  • #1   5. jun 2008 de fleste af mine kammerater sys ikk om piger der er en streg i luften, dog kan der godt blive for meget..

• #2   5. jun 2008 det er da en fetish at nogen mænd tænder på kraftige kvinder

• Esben E
    Esben E Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 47
    #3   5. jun 2008 Jeg synes det er turn of, men sådan nogle skeletter og også klammo..

• #4   5. jun 2008 de fleste vil gerne ha noget at holde i ;D bare man gider gøre lidt ved sig selv så man ikke bare ligner en lad flæskerøv......

• #5   5. jun 2008 Hvor går grænsen mellem at være fed og at være buttet så? :o)

• #6   5. jun 2008 jeg tror at det er forskelligt fra person til person. nogen bærer det bedre end andre

• #7   5. jun 2008 det er lige så meget udstråling og om man gør noget ud af sig selv

• #8   5. jun 2008 Er helt enig med dig Mikkel :o)

• #9   5. jun 2008 vil give mikkel ret,

men tøj og beklædning kan også gøre meget, og noget lækkert sommer hår en lille smule makeup ikke meget bare ganske lidt....

• #11   5. jun 2008 Er der ikke noget at holde i, er der ikke noget at bolle i:-)
    Selvf. er der en grænse. haha;)

• #12   5. jun 2008 Administratoren

Uhh ja, det er altså forfærdeligt at se på *G*

• #13   5. jun 2008 Administratoren

hehe ja det er bare klamt, og det er som regel dem der lige går også spiser en gammeldags med 4 kugler med hele balladen eller en dobbelt burger, istedet for et æble

• #14   5. jun 2008 Mads P

du er da helt væk at høre på 55 kg det er sku da ingen ting......

• #15   5. jun 2008 ja men det er vel også fair nok at du vil ha små tynde piger, men hvad vil du gøre den dag du finde dig en kone og hun bliver gravid så overskrider hun sku nok de 55 kg og hun kommer nok ikke tilbage på de kg igen.....

• #16   5. jun 2008 Ann

nej sådan har jeg det også ;S

men efter det mads siger så er jeg et BADEDYR DER LIGGER PÅ RYGGEN ( ej lige pt sidder jeg i sofaen )

• #17   5. jun 2008 Det er okay at have en grænse for hvor stor ens partner må være, det har jeg til dels også selv...

Men hvor må det da være ærgeligt at sige nej til en person som kunne være den perfekte partner for en fordi at han/hun vejer 5-10 kg mere end den vægt man sat som max...

• #18   5. jun 2008 Mads P

hov hov jeg er ikke nogen ældre en, jeg er et super lækkert badedyr ;D

• #19   5. jun 2008 der skal være et bollehåndtag og en røv man kan tage fat i, min konen er lavere end mig og vejere 1 eller 2 kg mere end mig men genere sku ikke mig... det er ikke det ydre jeg tænder på men det indre, for at slå min pointe helt fast har jeg kommet sammen med en pige der var 175 høj og vejede 110kg hun var stadig en køn pige måske ikke udvendig men indvendig... og syntes ikke jeg gider en barbie dukker der så dum at man ikke kan holde ud at høre på hende eller være sammen med hende men kun har hende som et trofæ overfor vennerne og som man kan stikke i ved lejlighede been there done that, og det var så der jeg bestemte mig for hvilken slags kvinder jeg ville havde

• #20   5. jun 2008 i er helt væk at høre på.... kan godt høre mange her inge ikke er en dag over 18 oppe i kryderen, i vil ha små tynde piger eller trænide fyr uden et gram fedt på kroppen.....

det også fint nok for så der flere rigtige mænd til mig ;D

• #21   5. jun 2008 anja er gud: du fik vidst ikke læst mit indlæg inden den besked kom...

• #22   5. jun 2008 nej anja du er da yngre, det kommer an på øjnene der ser

• #23   5. jun 2008 kikker lige med =P

• #24   5. jun 2008 jeg synes mange gange at piger der har lidt håndtag, har et bedre humør end en radmager, der altid er på skrump

• #25   5. jun 2008 Fluffyman

nej det gjorde jeg ikke..... men hvad har vægten at sige hvis det klikker og det tænder ??

nu er jeg smutter skal ha en kold bajer og ud og lufte badedyret ;D

mikkel

takker hehe ja er super ung ;D

• #26   5. jun 2008 Tja....altså nu er jeg en af dem der altid blev haglet ned for at være fed tilbage i folkeskolen, men efter jeg gik ud af folkeskolen har jeg mere eller mindre aldrig været single ;o)

Så nogle må jo kunne lide ganske alm. og naturligt byggede KVINDER og ikke små splejsede piger *GG*

Er ret så sikker på at det har mere med ens fremtoning og personlighed at gøre hvis man har svært ved at finde en kæreste og ikke ens udseende.

• #27   5. jun 2008 nej lige præcis det er det jeg mener vægten rager mig en papand bare hun er sød og har personlighed...
    god fornøjelse med pilsen sidder lige selv og får et par pils...

• #28   5. jun 2008 Det skal lige siges, nu hvor diskussionen er oppe, at jeg har været alt for tynd (150 cm 39 kg) og på trods af at jeg var tynd osv så var mit selvværd utroligt dårligt. Det er jeg har taget så meget på, er noget af det bedste der er sket for mig. Jeg har aldrig før haft det så godt med mig selv som jeg har nu, og det er sku alle kiloene værd. Jeg vil hellere have den krop jeg har i dag, og have det godt indeni, end jeg vil have en tynd og veltrænet krop og have det af H... til

Det kan da godt være at jeg vil tabe mig på et tidspunkt, men det bliver fordi at jeg selv vil det og ikke fordi at jeg vil være som de piger vi ser i modebladene (gav det mening?)

• #29   5. jun 2008 ann: det kommer ikke til at ske med mig i hvertfald... og nej skal ikke misforståes mere som en jeg er ikke for tynd men heller ikke for tyk... men ved ikke om jeg knækker hvis konen rider og kommer heller aldrig til at vide det, for hun kan ikke...

• #30   5. jun 2008 Ann | aka banditten .: 80 er os en almindelig vægt for en mand.

• #31   5. jun 2008 jeg kan også godt lige store numser og bløde maver

• #32   5. jun 2008 Jeg kan lide de fleste kropsformer... bare ikke min egen....

• #33   5. jun 2008 jamen hva der tiltrækkende ved en pige på 160 høj som vejer 65-70 kg dvs tøjet sidder af h t og ik spor sexet at se i g streng. men der er mange meningerne om hva der er kønt, jeg sys bare piger skal ik tage korte bluser på før de har noget pænt at vise uden at genere nogen

• LL a
    LL a Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #34   6. jun 2008 jo selvfølgelig skal der være ekstre men det er også begrænset hvor stor... men hel sikker er ikke til hel skinnie piger;)

• #35   6. jun 2008 "en pige på 160 høj som vejer 65-70 kg" vejer jo altså ikke ret mange kg for meget.

Jeg er 173 cm høj og da jeg vejede 74 kg var jeg slank, men dog ret muskuløs. Det var tider *GG*

• #36   7. jun 2008 . Boogie Woogie .: Hvis den var tilegnet mig så kan man dælme godt høre at du kun er en lille hvalp endnu der intet aner om noget som helst ;o)

• #37   7. jun 2008 Sød gravmand på din side sådan en har vi også *S*

• #38   7. jun 2008 mads p... hahaha 55 kg er jo en udmagret hund.... jeg vejer 68kg med 170 i højden og jeg syntes bestemt ikke jeg ligner et badedyr,,, skal du have en normal kvinde på 55kg skal du enten finde en på 15 eller en fattig alenemor til 6 unger,, 55 kg er jo ingenting.. min mormor vejer 51 vil du have en date?

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #39   7. jun 2008 Jeg kan personligt ikke tænde på store piger. Det er et mega turnoff at de ikke kan styre deres egen krop, eller har nok vilje til at tabe sig. Så max 65kg herfra.

Det værste, som allerede er nævnt, er store piger i alt for småt tøj, og som samtidig æder en kæmpe is,slik, burger osv. FØJ

• #40   7. jun 2008 hmm ligner jeg en stor pige med 68kg???

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #41   7. jun 2008 Anja A. Nu ved jeg ikke om det var henvendt til mig. Men 68kg er ikke galt,. smiley Men vægt er jo heller ikke alt, fordeling af massen har også stor betydning. Så plejer at lave en "helheds" vurdering.

• #42   7. jun 2008 og lige en anden ting... det er ikke altid så skide let at tabe sig...ens gener, stofskifte osv har meget at sige... jeg feks, hverken taber mig eller tager på, og jeg spiser hvad der passer mig, vil ikke leve på helsekost og efter en snor fordi medierne og selvoptagede fyre mener alt skal være så skide perfekt... fandenme en kedelig verden at leve i hvis alle var ens.. længe leve mangfoldigheden,! MEN jeg syntes også det er klamt når tykke mennesker går i starmt tøj og ligner en rullepølse.. hvis man har lidt ekstra kan man sagtens klæde sig ordentligt... jeg ville nu også sige max 70-80 kg hvis jeg skulle have en fyr... for vil ikke have tynde,tykke eller overtrænede fyre... bare sådan en normal bygning uden deller

• #43   7. jun 2008 lige præsis, har man højden med kan man sagtens veje 70 og samtidig være pæn at se på... men en pige på 50kg som ikke engang kan løfte et bildæk uden at knække sammen på midten, den er gal.. ;o) har en veninde som vejer 45 og hun kan ingenting selv, har ingen kræfter overhovedet, hun er bare til pynt.. hvor fedt er det

• #44   8. jun 2008 Johnny madsen siger at alt under 100kg er feminint.

jeg må have en feminin side jeg endnu ikke har opdaget, for jeg kommer aldrig op på 100kg

Kommentér på:
Store numser og bløde maver

Annonce