1.750 visninger
|
Oprettet:
10 røde roser? {{forumTopicSubject}}
hvis man sender det til en veninde, betyder det noget? . eller skal man sende andet? . seriøse henvendelser, for det en jeg gerne vil have fat i, men vil ikke virke i hærdig men ønsker give en besked sådan.
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 113 Svar: 1.381
maj 2007
feb 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 44
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 594
Det betyder forhold
maj 2007
apr 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 113
Det handler om, hvordan hun har det med at få blomster..
Virker hun int. i dig, og hvordan er hun at være sammen med...??
Bliver hun forlegen, hvis du giver hende et kompliment..??
Hvis i kommer gående, og jeres hænder kommer til at røre hinanden, hiver hun den så til sig, og siger undskyld..? Gør du..??
Det er svært, og jeg er ikke rådgiver, men hvis du virkelig gerne vil score denne pige, er det så ikke bedre selv at møde op, og se hendes reaktion..??
Jeg ville nok selv møde op, men kun med 1 (læs EN) rose, da for mange måske kan virke anmasende.. (måske) det kommer an på pigen selv..
Men ønsker dig naturligvis, alt mulig held og lykke, kærlighed er en dejlig ting..!! .^_^.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 730
Når du nu har fået købt de 10 roser og skal skrive kortet behøver det nødvendigvis ikke være noget sukkersødt, også meget sjov at skrive noget flabet så man bare ved de står med et skævt smil når de har læst kortet, men både det søde og det flabet bliver som regl altid belønnet med taknemmlighed og ros
maj 2007
jan 2008
jan 2008
apr 2008
Nu skriver du at hun snart har føs´dag, så har du jo pludselig en anledning til at øge blomster antallet..
Så smid bare lidt flere blomster i buketten, de røde roser betyder kærlighed, og få lidt "tingel, tangel" ved, så det ikke kun er roser, gerne et flot farvespil.. Kender du hendes ynglingsfarve...??
10 røde roser er måske lidt overdrevet, men 3-5 stykker, blandet med lidt grønt, samt et par blomster i hendes ynglings farve, pakket pænt ind i klar celofan, samt et føs´dags kort..
Hvorfor er du ikke inviteret til hendes føs´dag..?? Er det en "pige" fest, for så er det nok bedst "bare" at gi´ hende dem, ønske tilykke på dagen, en kort sludder, og derefter, sige at du ikke vil forstyrre..
Vil mene, at du hurtigt vil kunne bedømme situationen, ud fra hendes reaktion, dels over at DU kommer med blomster, og dels, har husket at det er hendes føs´dag..
Det er piger helt pjattet med, hvis man som mand, kan huske, de dage der betyder noget i pigens liv..
maj 2007
tror det blir mest tøsefest/familie, også vil jeg sige pas (: og da det en alm arbejdsdag for mig den dag. har fri halv 4. også der lige 2½ time kørsel derop også lige hjem igen. men det er altid det værd .
BanDitte * - Der må jo være nogle der skiller sig ud fra de andre
apr 2008
Folk der frivilligt køre sådan en tur, "bare" for at sige tillykke, og aflevere en buket blomster, hænger dælme ikke på træerne..!! .^_^.
Jeg er helt sikker på, at det vil betyde meget for hende, at du tog dig tiden til at køre så langt..
Du er jo forelsket, knejt...!! Godt for dig..
maj 2007
Takker til alle der har taget sin tid til svare seriøst
apr 2008
( på godt og ondt )
maj 2007
BanDitte * - hehe ( :
jan 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 116
aug 2007