{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  10 røde roser?
  • #3   16. maj 2008 Steffen - hm ja, men hvad skal der stå i det brev smiley kjan kun tænkte på "En lille hilsen fra Lollikken" . men ligesom det ikke er noget der kan bruges.

• #5   16. maj 2008 steffen - og det er ? ^^

• n2o .
    n2o . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 44
    #7   16. maj 2008 at du vil i trussen på hende self. smiley

• #8   16. maj 2008 SEX!!!

Det betyder forhold smiley

• #9   16. maj 2008 okay, hmm så det bare spørgsmålet, om det blir taget godt og skidt.

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 113
    #10   16. maj 2008 Vore meninger kan vel egentlig være ligegyldige..

Det handler om, hvordan hun har det med at få blomster..

Virker hun int. i dig, og hvordan er hun at være sammen med...??

Bliver hun forlegen, hvis du giver hende et kompliment..??

Hvis i kommer gående, og jeres hænder kommer til at røre hinanden, hiver hun den så til sig, og siger undskyld..? Gør du..??

Det er svært, og jeg er ikke rådgiver, men hvis du virkelig gerne vil score denne pige, er det så ikke bedre selv at møde op, og se hendes reaktion..??

Jeg ville nok selv møde op, men kun med 1 (læs EN) rose, da for mange måske kan virke anmasende.. (måske) det kommer an på pigen selv..

Men ønsker dig naturligvis, alt mulig held og lykke, kærlighed er en dejlig ting..!! .^_^.

• #11   16. maj 2008 Røde roser symbolisere vel kærlighed, så hvis det bare er til en god veninde nøjes jeg med en samling af forskellige blomster i buketten, samt et lille kort. Så er der heller ikke nogen der misforstår situationen evt. smiley

Når du nu har fået købt de 10 roser og skal skrive kortet behøver det nødvendigvis ikke være noget sukkersødt, også meget sjov at skrive noget flabet så man bare ved de står med et skævt smil når de har læst kortet, men både det søde og det flabet bliver som regl altid belønnet med taknemmlighed og ros smiley

• #12   16. maj 2008 Brian - Takker for det. hmm vil overveje det smiley men hun har self fødselsdag snart, så om jeg sku skippe at sende roser også møde op på hendes fødselsdag og levere personligt og så smuute igen ?

• #13   16. maj 2008 Ja det skal du. (:

• #14   16. maj 2008 ..Eller blive smiley

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    apr 2008

#15   16. maj 2008 Hvis du først står på hendes dørtrin, bliver du vel inviteret inden for..

Nu skriver du at hun snart har føs´dag, så har du jo pludselig en anledning til at øge blomster antallet..

Så smid bare lidt flere blomster i buketten, de røde roser betyder kærlighed, og få lidt "tingel, tangel" ved, så det ikke kun er roser, gerne et flot farvespil.. Kender du hendes ynglingsfarve...??

10 røde roser er måske lidt overdrevet, men 3-5 stykker, blandet med lidt grønt, samt et par blomster i hendes ynglings farve, pakket pænt ind i klar celofan, samt et føs´dags kort..

Hvorfor er du ikke inviteret til hendes føs´dag..?? Er det en "pige" fest, for så er det nok bedst "bare" at gi´ hende dem, ønske tilykke på dagen, en kort sludder, og derefter, sige at du ikke vil forstyrre..

Vil mene, at du hurtigt vil kunne bedømme situationen, ud fra hendes reaktion, dels over at DU kommer med blomster, og dels, har husket at det er hendes føs´dag..

Det er piger helt pjattet med, hvis man som mand, kan huske, de dage der betyder noget i pigens liv..

• #17   16. maj 2008 Brian A - ja 5 stk må vel være på sin plads. også et kort.
    tror det blir mest tøsefest/familie, også vil jeg sige pas (: og da det en alm arbejdsdag for mig den dag. har fri halv 4. også der lige 2½ time kørsel derop også lige hjem igen. men det er altid det værd .

BanDitte * - Der må jo være nogle der skiller sig ud fra de andre smiley

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    apr 2008

#18   16. maj 2008 Det er helt sikkert, at selv om hun måske regner dig for et "nul" eller måske ikke er int. i dig, så vil en køretur på 2½ time, samt blomster, helt sikkert sætte nogle tanker igang i hendes hoved..

Folk der frivilligt køre sådan en tur, "bare" for at sige tillykke, og aflevere en buket blomster, hænger dælme ikke på træerne..!! .^_^.

Jeg er helt sikker på, at det vil betyde meget for hende, at du tog dig tiden til at køre så langt..

Du er jo forelsket, knejt...!! Godt for dig..

• #19   16. maj 2008 Brian - heh, må jeg være. har bare aldrig rigtigt følt sådan, men må håbe det bedste smiley .

Takker til alle der har taget sin tid til svare seriøst smiley

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    apr 2008

#20   16. maj 2008 Kan kun sige : Held og lykke...!! .^_^.

( på godt og ondt )

• #21   16. maj 2008
    BanDitte * - hehe ( :

• #22   17. maj 2008 held og lykke

• #23   17. maj 2008 Det betyder du har lavet lort og vil undskylde for det.

Vær klar til at blive krydsforhørt!

• #24   17. maj 2008 Det er så nitte med kvinder der tror der er ugler i mosen bare fordi man kommer forbi med en buket blomster.. tsk tsk..

Kommentér på:
10 røde roser?

Annonce