{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

forelskelse :/ {{forumTopicSubject}}

Jahh jeg har en mega dejlig kæreste,. vi har været sammen halv andet måned ,. men her på det sidste har det bar følelse som om han har været ligeglad med mig når vi ik er sammen ,.. men når vi er sammen virker han så glad for mig ,.. Jeg er ret forvirret om han venter på at jeg dropper ham ,.. eller er det fordi han har en masse ting for tiden ,.. han fortæller ik rigtig hvad han laver , men jeg stoler på ham og er mega vild med ham ,..

men hvordan kan jeg få ham til at visse lidt mere indtrerasse for mig igen smiley

smiley hvad sys i jeg skal gøre ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forelskelse :/
  • #2   8. apr 2007 jahh men ´jeg bliver så nemt usikker ,.. der havde os været noget galt her for noget tid siden , men det var ik galt alligevel da vi så endelig var sammen.. han udtrykker ik rigtig sin glæde for mig mere for tiden ,..

jeg har os tænkt mig næste gang vi sås at spørger ham om han over hovedet stadig er glad for mig , og hvis ik så må det jo bar slutte smiley

men jeg ved ik hvordan jeg skal fortælle ham at jeg ik føler jeg får nok smiley

Jeg vil jo ik være over ham i hele tiden , han skal have lov til at være sammen med sine venner og de ting , men han skal bar ik glemme mig ,..

årrhh MÆND heh (:

men er bar forvirret , for vil jo helt ik miste ham smiley

• #3   8. apr 2007 ej er det ondt af mig det her , når han selv har en bruger smiley han er off ... ej forhelved anne ,.. men jeg har bar brug for råd ,.. smiley

• #4   8. apr 2007 Annøh - lige nu tænker jeg arrrrh kvinder... prøv at læse mit indlæg "så slog kæresten sq op..."

håber sq det går bedre for jer 2 end det gik for mig og min x :'(... jeg forstår ikk lige hva der gik galt

• #5   8. apr 2007 Jahh har set det ,.. du skal nok komme på toppen igen ,.. det ender sikkert med at jeg må drop ham ,.. men vil ik være ham utro ,.. jeg vil bar gerne vide om han overhovedet er glad for mig mere ... argh smiley

• sørensen s
    sørensen s Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #6   8. apr 2007 lad ham da være i fred engang imellem, der er jo ikke noget der er mere irriterende end at få en sms hver halve time hvor der står "hej skat, hvad laver du nu?"

• #7   8. apr 2007 annøh - jah jeg kommer på toppen igen gør man jo altid men så er det bare om man gider det pis med jer kvinder igen... det er 2 kæreste der er utro

• #8   8. apr 2007 Sørensen ,.. neej det er det bestemt ik ,.. har jeg selv fundet ud af ,.. men sys da heller ik at jeg skriver i hele tiden ... men måske skal jeg bar ligge ham på isen og så tænker han enten jeg mangler min pige eller ej nu går den ik mere smiley

• #9   8. apr 2007 - Bjoey - forstår dig godt ,.. har os en x der var utro ,.. jeg har heller ik lært og have en kæreste endnu,. jeg gør altid noget forkert , det her er mit længste forhold PINLIGT !

• #10   8. apr 2007 annøh -... hva er der pinligt i det?...

• #11   8. apr 2007 jeg tror bare at han har meget at se til. Det er selvfølgelig ingen undskyldning, da du skal have første prioritet, men muligvis en forklaring. Tag en snak med ham, hvordan du føler. Og så skal det nok ordne sig stille og roligt.

• #12   8. apr 2007 at jeg ik kan finde ud af holde på en kæreste selvom jeg sys jeg gør alt for at vi har det godt sammen,.. jeg er alt for god af mig ,..

Benjamin må jeg håbe og jah må fortælle ham hvad jeg føler ,.. ellers ender det jo galt og man skal jo være ærlig om tingene , for man er jo 2 om det ...

men nu er jeg så usikker på om jeg så skal ligge ham på is og lade ham skrive til mig og så køre den der fra eller hvordan skal jeg gøre ... smiley

• #13   8. apr 2007 hvorfor tage drastiske handlinger. de er for det meste ikke velovervejet. I er jo et team. Og det hjælper ikke noget at opløse et team og bagefter samle det igen. Det er ikke rational. Giv ham chancen at forklare sig. Så kan du bagefter tænke om dine fremtidlig bedrifter.

• #14   8. apr 2007 jahh okai self ,.. men mener ik at jeg vil være kold over for ham , han er det bedste der er sket for mig længe ,.. han gør mig glad og alt det når vi er sammen , men så får jeg bar nedtur på når vi ik er sammen fordi han ik rigtig skriver og når han skriver virker han ik rigtig glad for mig.. som om han ik ved hvad han skal sige ,..

ej ved det ik , men self så giver jeg ham en chance ,..

tror bar jeg venter til han skriver til mig ,.. Jeg sys bar ik det er fedt at jeg går er depri over om han ik gider mig mere ,.. smiley

• #15   8. apr 2007 Okay. Nu kender jeg ikke hans hverdag. Det er selvfølgelig ikke okay at du føler dig sat til side når I ikke er sammen. Måske kan han ikke finde de rigtig ord eller måske de ord som du gerne vil høre. Lad være med at konfrontere ham gennem sms. Det gør kun primitive folk. Snak med ham når du ser ham. Når I er alene, ikke har stress og med en flaske vin. Du har dit hjerte på det rigtige sted...det skal han se og føle når du snakker med ham. Han skal se i dine øjne at det betyder dig noget. Han tager 100% stilling til det. Og så må I begge to finde en mellemvej, hvor han også tilfredsstiller dine behov.

• #16   8. apr 2007 Mike J....du skal om-prioritere! Tag dig den tid, da du gøre hende lykkelig. Ligeledes vil du ikke have dårlig samvittighed.

• #17   8. apr 2007 Jeg håber da at det er fordi han har nogen ting han gerne vil have gjort og sådan nogen ting og respekter jeg fuldt ud for man skal have lov til at være sig selv lidt selvom at man har en kæreste ,..

men jahh jeg fortæller ham hvordan jeg har følt det her på det sidste ,..

• #18   8. apr 2007 Min kæreste skal heller ik skrive til mig i hele tiden og han behøver nu heller ik skrive han er glad for mig hver dag , men bar visse lidt mere indtrerasse for mig ,..

• #19   8. apr 2007 selvfølgelig skal man respekter den andens hverdag, dog må alle gerne vise lidt omtanke...det tager ikke meget tid, men giver meget glæde.

• #20   8. apr 2007 Benjamin det giver jeg dig ret i ,.. men han føles os nogen gange usikker ,.. ej jeg kan godt mærke at jeg ik kender ham 100 % ..
    men dengang vi havde månedsdag var vi sammen med nogen af hans venner ,.. rigtig hygge.. hvor hans veninde siger til mig om jeg ik sys den måned var gået hurtigt , så siger jeg jo så må vi se hvor lang tid det holder i spøg heh og så siger hun at hun tror det holder længe for han har snakket meget om mig ,..
    ej hvorfor skal det være så svært,..

• #21   9. apr 2007 man kan aldrig kende den anden 100%. Alle mennesker har mange sider. F.eks. på arbejdet kold, kynisk og resultatorrienteret og når man har fri omsorgsfuld, betænksom og afslappet. Så at du ikke kender alle hans sider skal du ikke være ked af. Vores optræden er jo altid situationsafhængig.
    Jeg er sikker på at du ikke skal være bange. Han holder af dig. Han giver udtryk for sin taknemlighed hos sine venner. Han "præsentere dig". Han vil vise at han er stolt af dig. Nu skal han bare også lære at vise dig den betænksomhed i tilstrækelig omfang.

• #22   9. apr 2007 Jahh og har faktisk aldrig oplevet det sådan rigtigt ,.. men han giver mig da os meget når vi er sammen og omvendt ,,..

Men jeg snakker med ham om det næste gang vi er sammen ..

Benjamin jeg sys du har givet mig rigtig meget hjælp.. er jeg glad for (:

men må lige spørger jer , hvis jeres kæreste spurgte om råd her inde på baboom når i selv havde en bruger ,.. hvad ville i så sige til det ?

• #23   9. apr 2007 Jahh men må han skam os gerne ,.. for jeg omtaler jo os at jeg er glad for ham og ik ønsker og miste ham ..

• #24   9. apr 2007 Hel iorden...hvis der er mere må du sige til.
    At søge er aldrig en fejltagelse, men derimod menneskligt. Når man er frustreret og ked af noget, så er det naturligt at henvende sig til andre. Om det er den elektroniske verden eller den virkelig verden er irrelevant. I den elektroniske verden er man dog mere undercover. Man har mulighed for at få flere perspektiver end bare ens venner for eksempel.

Og det hjælper at skrive sig sine ord fra ens sjæl, da man skal formulere hvad ens hjerte siger. At lægge ord på ting kræver omtanke. Det er godt, da man tit ikke er selv klar over tingene inden man har skrevet dem ned. Således kan man lægge tingene fra sig og kan betragte det hele i et større perspektiv, hvor man tit bedre kan se løsninger.

• #25   9. apr 2007 Jahh nemli,.. og tak for tilbuddet (:
    neej jeg har os fået mere indtryg af hvad skal gøre ,.. bar jeg nu os kan heh ,.. men vil gøre alt for vores forhold...

• #26   9. apr 2007 Du skal nok klare det. Det er jo ikke en rapport eller lignende, men derimod din kæreste, som også holder af dig. Du skal ikke være bange. Bare fortæl det stille og roligt, så skal han nok lytte og tage det til sig.

• #27   9. apr 2007 Årh anne har sagt hva du skal gøre, snak med ham i stedet for at gå rundt og ha det dårligt med det !

• #28   9. apr 2007 håber jeg Benjamin (:

jahh malle min pige , ved det men frygter jo bar det værste ... arrhg

• #29   9. apr 2007 Det forstår jeg godt..
    Men du ved du altid kan komme til mig ik ..

• #30   9. apr 2007 jahh self gør jeg det malle og i lige måde smiley

Kommentér på:
forelskelse :/

Annonce