{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.851 visninger | Oprettet:

Hvad sker der for små børn?! {{forumTopicSubject}}

Faldt over et indlæg på hg om folk var jomfru... Skimtede den hurtig igennem bare på grund af kedsomhed.

Og hvad læser jeg, ufattelig mange 12-13 årige piger der har prøvet det ene og det andet .. Hva sker der for de små børn... Tag dog lige og blive lidt mere voksen først...

Er det bare mig der er bagud og gammeldags ? xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der for små børn?!
  • #1   28. mar 2008 tror vi er blevet for gamle. nu er man ikke 15-16år mere, nej nu er man 12-14år!

  • #2   28. mar 2008 niks.. jeg er selv gammeldags..

    når jeg får børn er det kyskhedsbælte på tøserne til de er 24år;)


  • #3   28. mar 2008 Malene - synes også det er for tidligt, men på den anden side, så var jeg vist ikke mere end 14, lige på vej til at blive 15 da jeg gjorde det første gang..

    så folk eller sku vi sige børn bliver yngre og yngre når de gør den slags finurligheder første gang..
    min lillebror var 14 første gang..
    men håber da min lille baby venter lidt længere..


  • #6   28. mar 2008 Okay jeg ventede til jeg var lige fyldt 16 , jeg v ille ik bare gøre det fordi alle andre gør det .. Men det er jo rigtigt folk er jo forskellige smiley

  • #8   28. mar 2008 melanie, hvorfor overdrive om sådan en ting? er det sejt?

    (skal ikke forståes negativt, er bare nysgerrig..)


  • #9   28. mar 2008 Jeg synes også det er alt for tidligt, men jeg tror ikke det er noget man kan gøre noget ved.
    Jeg er selv i den anden ende af skalaen, og var 20 første gang. Jeg har dog aldrig fortrudt det, og har ofte fået "ros" for det.


  • #10   28. mar 2008 har læst at mange unge piger, boller sig til mobil telefoner og tøj, fra ældre fyre. Små ludere, so to speak.

  • #11   28. mar 2008 Sonne > Overdrive eller lyve for at være "in/sej". Det virker jo til det er sejere jo tidligere det er for dem :(.

  • #12   28. mar 2008 De små piger der er helt forkerte i smasken.. de klæder sig som små ludere som 12-årige, det seriøst for meget at se på.. gå en tur ned i byen og man kunne finde mange og gå amok på smiley

  • #15   28. mar 2008 melanie, var bare fordi du nævnte det jeg spurgte dig.. for jeg dynes også det er en dybt latterlig ting at lyve om.. hehe..

    Nice like me ? - orv ja, så er man vildt sej, eller noget.. hahaha..

    Dennis, sådan ser jeg det også.. altså jo tidligere jo sejere.. selvom det bestemt ikke er sejt.. eller det synes jeg ikke..


  • #16   28. mar 2008 Sonne > Lige præcis. Der er intet sejt eller noget i det. Men prøv at forklare unge mennesker det :D.

  • #18   28. mar 2008 Dennis, tror ikke de unge forstår gør end de er i vores alder..

    Nice like me ? - jeg kunne sommetider godt tænke mig at være i den alder igen.. vhor der ingen bekymringer er eller noget..
    jeg sidder her som 21 årig og skal have baby.. glæder mig som en sindsyg, men er du gal der er mange bekymringer i at være gravid, så som om barnet er sundt og raskt, hvordan dens opvækst kommer til at blive, og om man kommer til at være en succes som forældre..

    jeg forstår ikke nogen har travlt med at blive voksne.. det skal nok komme..

    man er trods alt kun barn/teenager 1/3 del af sit liv.. resten af livet handler om ansvar..


  • #20   28. mar 2008 Nice like me - jo tak.. som sagt så glæder jeg mig til han kommer, og er parat med alt det praktiske samt følelses mæssigt.. jeg kan bare ikke forstå at små piger er så ivrige efter at dyrke sex, for det er altså det der kommer babyer ud at..
    min egen guldklump er en upser med en fyr jeg knap kendte.. men vi er stadigvæk sammen, bor endda sammen..
    men hvor mange 13-17 årige drenge er klar til at tage det her ansvar, hvis tøsen nægter en abort..??

    min kæreste er 24, og har løbet hornene af sig lige som ejg selv..
    så vi er klar.. hehe


  • #21   28. mar 2008 Tja , syntes det er for tidligt (:
    - var godt nok ikk selv mere en 15 først gang (:
    - men tja havde en dejlig kærste på det tidspunkt , så hvorfor ikk ?


  • #22   28. mar 2008 Achena J - Kan kun gi dig ret!


  • . .
    . . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #23   28. mar 2008 je fik da først "taget" min mødom da jeg var 18 og jeg er 20 nu er glad for jeg ventede tror på man får den bedste oplevelse ved det..!
    men ja de starter sgu tidelig nogen får jo p-piller som 12 årig ALT for tidelig de er jo ikke engan udviklet på det tidspunkt trist...!!

    Mvh


  • #24   28. mar 2008 synes det er vildt så tidligt de gør det...
    Jeg var selv 16 og nogle måneder da jeg gjorde det første gange.. og fik p-piller nogle måneder efter..
    '
    men det er også rigtigt som nogle her inde skriver, mange unge klæder sig som små ludere, og når de tager billeder, er det tit nogle hvor det gælder om at se så "voksen" ud så mulig. Men så tænker jeg slap da af du er 12 Ö det er bar ike nemt at gætte deres alder.


  • #25   28. mar 2008 Ja, på vores skole handler det kun om respekt. Mange piger bliver snobet indtil de har scoret fyren og jeg synes bare det er lamt(kun på min skole mener jeg)

  • #26   28. mar 2008 Har ikke lige læst det hele, men sys generelt mange gør det alt fortidligt...

    Det ses jo tydeligt på nogle af de indlæg der kommer her på baboom, tænker på spørgsmål som;
    Var i seng med min kæreste igår uden kondom og kom i hende hun har kun taget p-piller i tre dage kan hun så blive gravid??
    (Skrev bevidst uden tegnsætning)

    Altså hva sker der, tænkt dog lidt inden mann...

    Og spørgsmål om pigen kan blive gravid hvis man bare trækker sig uden inden man kommer, altså for søren tænker jeg hver gang... Brug indersiden!!!


  • #27   28. mar 2008 >I skal også tænke på at børn/unge er begyndt a se ældre ud end de er, og der er mange børn/unge som lyver om sin alder..
    Altså da jeg var 13 troede de fleste jeg var 18 ca.
    Men jo det er alt for tidlidt.


  • #28   28. mar 2008 Du var 13, og de troede du var 18??? Hvor gamle var dem som troede det??

  • #29   28. mar 2008 stephanie S

    du ligner os en på 30 nu smiley


  • #30   28. mar 2008 Hans K J
    Jamen det var generalt alle, har altid været en ret høj pige og sådan, men ja ved ik hvorfor de troede det, kunne heller aldrig købe børnebillet uden id smiley hehe men ja ved det ik

    Mejlby
    Ja jeg ved det godt hehe smiley


  • #31   28. mar 2008 Folk tror altid jeg er yngere end jeg er, fordi jeg ikk er særlig stor smiley

  • #33   29. mar 2008 Tja, jeg synes det er latterligt, at børn har sex. s:
    Jeg er 15 og jeg er stadig jomfru. smiley


  • #34   6. apr 2008 Hvis man har en sød kæreste, og er klar, ikke føler sig presset, eller gør det for at være 'sej', så synes jeg det er iorden.
    - hvis man virkelig har lyst til det, er det så ikke latterligt at vente? livet skal leves, nu og her.

    men jo det er latterligt dem som gør det fordi alle veninder har gjort det og ijh&åh. /:
    var forresten selv 15 [:


  • #35   6. apr 2008 Katie Nemlig jeg var 16 år da jeg gjorde det første gang, godt nok presset af min X - kæreste med KÆMPE X.. Har også fortrudt det SÅÅÅ mange gange, men xdet er for sent, til gengæld har jeg ikk rigtig sød fyr nu og han presser mig overhovedet ikke ud i noget jeg ikke vil. tvært i mod..

  • #36   11. apr 2008 hmm sys også det er lidt underligt det hele, idag kan du sku ikke se på en tøs om hun er 13 eller 16, og drengene er også godt med, hmm men folk må da selvom hvad de gør, men al respekt til alle dem der ikke "bare" gør det for at gøre det, og venter.. var selv 14 første gang, fortryder det dog ikk, selvom det var noget akavet noget, men ja der sker sku mange ting med de små børn idag.. de "blir" hurtigt voksne

Kommentér på:
Hvad sker der for små børn?!

Annonce