{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Nicklas J
Nicklas J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52

som hendes far ? :S {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Min kæreste og jeg har våret sammen i snart 14 md. Men hun har haft en hård barndom med sin far, som direkte sagt har skidt på hende altså, de er skildt han skriver ikke tillykke eller noget på deres fødselsdag, og han har aldrig rigtigt givet dem noget, regn med strømper til næste år - hvis i kan følge mig ...

Nårh men nu til sagen. jeg elsker cykler og biler men hun er blevet så skramt af hendes far at hun hele tiden siger når jeg har tænkt mig at købe en cykel "Nu lyder du helt som min far :,(" at det rammer mig dybt, for sådan vil jeg ikke være, en kold mand som kun tænker på materialle ting. Jeg elsker et hus som er stilrent men samtidigt med sterinlys .. og elsker at rejse ! men samtidigt vil jeg også gerne dyrke min hobby.

Vi bor ikke engang sammen, og så meget kan jeg heller ikke give hende for 10 kg med hensyn til rejser osv. Jeg har altid givet hende hvad hun har drømt om, hendes mor er heller ikke en der tjener meget så hun går meget op i hvad penge betyder. Meget mere i forhold til mig.

Jeg håber jeg har forklaret mig ordenligt, vil bare gerne høre nogle råd om hvordan jeg kan overbevise hende om jeg ikke er som hendes far, selv om jeg kan godt lide at forkæle mig selv med nogle ting smiley

VIlle ætte pris hvis seriøse svar kommer, og ikke bare det der med "drop hende"

1000 tak !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  som hendes far ? :S
  • #1   22. mar 2008 Sig at du er dig, og spørg hvis hun synes du er så slem hvorfor hun så i det hele taget er sammen med dig?
    Du har også nogle behov og interesser osv...
    Hun må vel også ha et eller andet hun vil ha nyt tøj hver uge eller nye sko/tasker heste ting whatever?

• Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

#3   22. mar 2008 Trunte:

Hun mener jeg godt kan være det.
    Men ja har tænkt på med forkælelse, men stadigvæk.. Tror også jeg vil tage en snak her i aften, fordi men bliver sq såret ... Men keep it comming !

• Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    mar 2008

#4   22. mar 2008 Nitroglycerin *

Super svar, virkelig sådan et jeg skulle bruge, hun har heller ikke selv set ham i snart 8 md eller sådan noget, og jeg har heller ikke engang ...

Men jeg vil seriøst overvejde det du skriver.og nemlig ved godt hun elsker mig. men ellers må jeg udtrykke mig mere når sådan en bemærkning kommer op igen for det er virkelig hårdt for hende, og så især når jeg læser hvad du har været igennem, nogle mænd er bare sådan :S

hun sætter nok også mere pris på jeg viser interresse for hende end gaver men snakken kan man ikke komme uden om. 1000 tak alle sammen virkeligt især dig nitro . (Bow)

Kommentér på:
som hendes far ? :S

Annonce