{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

idc
idc
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 95 Svar: 389

Hvordan holder i Jer rene? {{forumTopicSubject}}

Dette spørgsmål er vel både møntet på piger og drenge. Hvordan holder i Jer rene til spontan sex? Jeg mener man går jo i bad om morgenen, men man går jo toilettet og laver både det ene og det andet, og hvis man pludselig får besøg af en og bliver slikket/får et blowjob, så er det jo ikke fedt hvis den smager grimt. Hvad gør i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan holder i Jer rene?
  • #1   11. feb 2008 Ja selvfølgelig går man i bad når det er planlagt, men nu mener jeg hvis man er sammen med en dame og det lige pludselig skal ske, så kan man jo ikke lige nå at hoppe i bad først

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #2   11. feb 2008 underligt spørgsmål...hvis det er spontant, kan du jo ikke forberede dig alligevel...du kan jo tørre pikken hvis det er..andet kan jeg sgu ikke komme på.
    Husk også at tørre røv når du har skidt...ellers er det klart du er beskidt *GG*.

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #3   11. feb 2008 Og ellers så er det jo helt legalt, hvis hun er på vej "down under", at sige man ikke har været i bad siden i morges..så må hun da selv finde ud af om hun er ligeglad eller ej; Det er jo ikke alle der er lige sarte. Jeg er da ligeglad om hun lige kommer ud af badet..hvis man ikke kan slikke en fisse om aftenen, der ikke har været i bad siden i morges, skulle man måske overveje om alt det med oralsex overhovedet er noget for én...altså en fisse må jo godt smage af..tjah, fisse!!

• #4   11. feb 2008 Jeg ville ikke have noget imod det, men som du siger er folk forskellige

• #5   11. feb 2008 Ha ha Josephine!!

• #6   11. feb 2008 "og hvis man pludselig får besøg af en og bliver slikket/får et blowjob"

HVORFOR sker det ALDRIG for mig???

Camilla

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
    #7   11. feb 2008 AllimaC - Hvis du ikke boede så langt væk, ville jeg da med glæde komme og gøre dig ren... smiley

• #8   11. feb 2008
    Christian H:

HAHA ja det ville du sikkert smiley

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
    #9   11. feb 2008 Kunne sku ikke lade vær... smiley

• #12   13. feb 2008
    Har fast kæreste .
    og vi har for det mest sex om aften så går i bad om aften også man ren... og hvis vi skal have sex unden vi har været i bad så er anden min kæreste ligeglad han vil gerne slikke eller os slikker/giver blowjob men bare har sex .

• vasile t
    vasile t Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 24
    #13   20. feb 2009 går i bad

Kommentér på:
Hvordan holder i Jer rene?

Annonce