{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Det går langsomt men er jeg krævende? {{forumTopicSubject}}

eg har set en fyr 3 gange nu. Der er intet sket og der er heller ingen flirt i vores beskeder. Han siger han er nervøs og tilbageholden fordi man er sårbar når man møder et nyt menneske. Og han gerne vil lære en person at kende før der er nærkontakt. Jeg havde kysset ham på kinden hvilket han syntes var dejligt. Vi nyder hinandens selskab og synes også hinanden er søde men som sagt, intet flirt. Vi har aftalt at ses igen men han har bare så travlt og vi når ofte ikke rigtig at skrive sammen på en dag. Synes det kører meget efter hans kalender og hvornår han lige har tid. Vi kan ses på fredag, ellers er det først i slutningen i næste uge. De gange vi har set hinanden har det været hos mig hvor jeg har givet/lavet mad. Jeg gad virkelig godt at han ikke bare spørger 'hva skal vi lave?' men faktisk tager føretrøjen på denne gang og viser noget vilje. Ved godt vi kun har set hinanden 3 gange men jeg er lidt træt af måske at spilde min tid. Er jeg vildt krævende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det går langsomt men er jeg krævende?
  • #1   22. feb 2019 Krævende, tja måske, du ønsker hurtigt at finde ud af om han er din nye kæreste, det er han måske, måske ikke, det sidste nok det mest sandsynlige
    Det han er i dag, er en god platonisk ven, der ikke straks stiller seksuelle krav til dig.
    Nyd hans selskab som en platonisk ven, men stop med igen at invitere ham hjem til dig, med dig som den der laver maden, det har du gjort tre gange, så sig til ham at nu er det hans tur til at invitere dig hjem til sig, kan det ikke lade sig gøre så kan han i stedet invitere dig ud tre gange, lige for lige. Du skulle jo nødig ende som hans mad mor.
    Vil han ikke det, så er han ikke meget værd som platonisk ven eller mulig kæreste.


Kommentér på:
Det går langsomt men er jeg krævende?

Annonce