{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Bad Boys. {{forumTopicSubject}}


SLEMME DRENGE.

Jeg blev lidt pikeret i går, da jeg var på kanal rundfart med fjernbetjeningen. Der var en trailer om et nyt program der hed "Bad Boys" . Det handlede om kvinder der udelukkende ville have nogle steroid pumpede og slemme mænd.

Jeg kom til at tænke på det vi drøftede i går om utilpassede børn og unge. Er det en følge af en for vattet opdragelse, at nogle piger søger efter en fast hånd, nogle der sætter dem på plads og tager føringen. De underkaster sig så mandens vilje, derved slipper de for at tage stilling til mange ting.
Eller er det en form for fader erstatning, ja jeg kan ikke blive enig med mig selv om det er det ene eller det andet, men mærkeligt er det at nogle kvinder opsøger noget som alle vi andre kan gennemskue vil skabe problemer i fremtiden
.
Når man læser at en vis massemorder, jeg vil ingengang nævne hans navn her, får besøg i fængslet af sex lystne kvinder, der oven i købet senere får et barn med ham, så bliver man rystet. For det, er på trods af ,at man ved hvad der er gået forud. Det er da fuldstændig sindsygt, hvad tænker den slags kvinder på.

Senere, hvis der kommer børn ud af sådan et forhold, kan der let opstå problemer og så er det hen på krise centeret, Jeg er virkelig overrasket over at der er kvinder der går efter den slags mænd, er det på grund af at skilsmisser er blevet en helt almindelig dagligdags konsekvens af et ægteskab. Hvad søger disse kvinder. Jeg kan ikke gennemskue det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bad Boys.
  • #1   14. feb 2019 "Når man læser at en vis massemorder, jeg vil ingengang nævne hans navn her, får besøg i fængslet af sex lystne kvinder, der oven i købet senere får et barn med ham, så bliver man rystet. For det, er på trods af ,at man ved hvad der er gået forud. Det er da fuldstændig sindsygt, hvad tænker den slags kvinder på."

    Det har du da ret i, Kisser, vi er jo kommet over den alder, hvor vi tror på storken. smiley smiley smiley


  • #2   14. feb 2019 "Det er da fuldstændig sindsygt, hvad tænker den slags kvinder på".

    Det er mig en gåde.
    Jeg har en mistanke om at de forbinder maskulinitet med voldelig adfærd, men jeg skal ikke kunne sige noget, jeg ikke har belæg for... Er ikke den type..... smiley


  • #3   14. feb 2019 Ja at være maskulin har intet med vold at gøre - men ok hvis nogle kvinder tror det tænker jeg i at de tager fejl og det eneste jeg kunne tro må være at dem der bruger steroider kan have problemer med at beherske sig + jeg også har hørt at de har en lille (t...e...d) men det er kun ting jeg har hørt smiley

  • #4   14. feb 2019 Jeg tror det har noget med det 'farlige' og uforudsete aspekt at gøre. Spænding. Disse kvinder har jo selv oftes en voldelig adfærd på en eller anden måde.

    Samtidig ser disse kvinder den slags 'bad boys' som nogle der kan beskytte dem mod andre.



  • #5   14. feb 2019 Min teori som også blev bekræftet da jeg læste boge, "Jamen hun må jo kunne lide det" er at disse kvinder ofte ikke har fået nok bekræftelse nok fra deres far, som har været misbrugere. Nu forsøger de at få den opmærksomhed i andre mænd, de regner så med at de kan "Vinde" deres kærlighed og omvende dem. Men det er kvinder med meget ringe selvværd der søger disse Bad Boys.

  • #6   14. feb 2019 Ja - jeg så godt den udsendelse, hvor også den ene kvinde udtalte, at hun vidste, at hun havde en, som ville passe på hende. Det kan godt være, jeg fornærmer nogen nu, men jeg synes nu heller ikke, at nogle af disse kvinder så ud til at have et større IQ, jeg ved faktisk ikke, om det måske er det eneste de kan få.
    Men jeg tror også, at deres valg hænger sammen med deres opvækst, hvor nogle måske slet ikke har været i kontakt med deres far, eller kun meget lidt, oplevet vold i hjemmet og andet mindre godt, hvor der heller ikke er blevet sat grænser for dem selv.

    Nogle giver udtryk for, at de vil have en mand, der kan sætte dem på plads, som om det kun er muskler, der kan det, alene sådanne udtalelser siger meget. Jeg forstår heller ikke altid mit eget køn. Men selvværd har de ikke noget af.

    Muskler kan godt gå hen og blive for store, så det bliver grimt, hvor de ikke kan få noget tøj, som sidder godt. Men store muskler og store tatoo giver nok også masser af falsk selvtillid. Se mig lige, jeg er edermame sej smiley


  • #8   15. feb 2019 #7 Det må stå på din egen regning Me. smiley smiley smiley

  • #9   16. feb 2019 Mon der er nogen, der kender til Bad Aunts, jeg gør.

Kommentér på:
Bad Boys.

Annonce